Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Релета - проблема беше друг, реших го!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Релета - проблема беше друг, реших го!!!

    Имам следното питане: замервам съпротивлението на релето за горивната помпа (fuel pump relay) - дава ми 86 ома, замервам и т.н. engine control relay - на него ми дава 84 ома. В Аутодата-та пишат че трябва и за двете релета съпротивлението да е някъде около 73 ома. Възможно ли е да са сдали багажа и двете? Имам един такъв проблем с колата - като изключа от скорост и аха да изгасне, оборотите падат много (400-500), за секунда светва лампичката на инжекцията и след това всичко се нормализира. Та чудех се дали някое от тея релета не прави проблем, а може би и двете са сдали багажа... а може и да не са... знае ли човек. Ще ви бъда благодарен, ако споделите какво мислите по въпроса.
    Brava 1.2, 16V, 2000
    Ex: Golf 2, 1.3

    #2
    Това с релетата май ти е от мултицета или просто са се позацапали контактните пера . Пробвай да почистиш дроселоват клапа. Или потенциометъра на дроселовата клапа. При мен го имаше този проблем и се оказа замърсена дроселова клапа в следствие на което клапата си е променила положението и компа се е ошашкал. Та дори миналото лято ми спираше климатика щом падне под 2000об. След почисването спря да клати оборотите и климатика си проработи нормално.
    FIAT BRAVA 1.2 16V 1999г. HSX

    Коментар


      #3
      Оказа се зацапана дроселова клапа - след почистване проблема изчезна на 100%.Благодаря на xarixito и hit-ko за правилните насоки!Поздрави и безаварийно на всички от мен!
      Brava 1.2, 16V, 2000
      Ex: Golf 2, 1.3

      Коментар

      Working...
      X