Имам следното питане: замервам съпротивлението на релето за горивната помпа (fuel pump relay) - дава ми 86 ома, замервам и т.н. engine control relay - на него ми дава 84 ома. В Аутодата-та пишат че трябва и за двете релета съпротивлението да е някъде около 73 ома. Възможно ли е да са сдали багажа и двете? Имам един такъв проблем с колата - като изключа от скорост и аха да изгасне, оборотите падат много (400-500), за секунда светва лампичката на инжекцията и след това всичко се нормализира. Та чудех се дали някое от тея релета не прави проблем, а може би и двете са сдали багажа... а може и да не са... знае ли човек. Ще ви бъда благодарен, ако споделите какво мислите по въпроса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Релета - проблема беше друг, реших го!!!
Collapse
X
-
Това с релетата май ти е от мултицета или просто са се позацапали контактните пера . Пробвай да почистиш дроселоват клапа. Или потенциометъра на дроселовата клапа. При мен го имаше този проблем и се оказа замърсена дроселова клапа в следствие на което клапата си е променила положението и компа се е ошашкал. Та дори миналото лято ми спираше климатика щом падне под 2000об. След почисването спря да клати оборотите и климатика си проработи нормално.FIAT BRAVA 1.2 16V 1999г. HSX
Реклама
Collapse
Коментар