Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за мазилото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз !! 2 Пъти съм слагал от шел LPGas мисля че се казва много му е добра цената и аз хванах няква промоциа та за 30 лв ми дадоха 6 литра !!! ми трябва да ти кажа че за 10 000 км сичкото отиде - гори го и на 2рата седмица стана черно !!! сега сложих и аз max life и ще видим. А аз най доволен си бях от selenia. В книгата на колата си го пише, и тва мисля е единственото масло минерално става въпрос на което му дават 15-20 хил. км. следи го и на мен ми е интересно дали и на теб ще ти го гори и ще стане ли черно ?
    Verry Irresistible ..... By Givenchy

    Коментар


      #17
      Лики-Моли(LUQUI MOLY), 15W40, 33 лв-5литра, много съм доволен :DСтои си жълто и бистро, не го гори, пък и немско масло е все пак.Селенията 10В40 я погорва Ланчата
      Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

      Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

      Коментар


        #18
        sev написа:
        kiro_of_the_day написа:
        sev написа:
        ...иначе не съм чувал човек доволен от маслата на Шел...
        Човече ти направо ме отказваш от туй мазило...Имаш ли някакви аргументи освен горните
        според мен много от хората просто така си говорят, защото някога си са чули нещо лошо за Шелвсе пак колата ми е италианска и Selenia Gold е малко по-скъпо от Shell Helix Plusа варианта за газ е Shell Helix Super, което не е подходящо за по-новите модели на FIAT
        Примерно от тази есен "T&N САR" намалиха цените на полусинтетичните "Селении" от 10 на 8 лв/л.8 лв ако е много не знам.Тогава да си се качваме на Жигулетата и да си мааме с М10Д!Относно "ШЕЛ"-овете ,добри са им синтетичните и полусинтетичните.Минералните, разни там жълти и червени опаковки са БЪЛВОЧ и никъде в Европа на Шел бензиностанциите ги няма.Маслата са в сребриста и синя опаковка.Съответно синтетични и полусинтетични.
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #19
          masla

          здравейте, някой може ли да ми каже за двигател над 280 х.км. какво масло е подходящо, освен марка, така и вид -минералнно...и т.н., както и гъстота 10W40 и т.н. поздрави

          Коментар


            #20
            много световни експерти предлагат за подобни случаи да се ползва новия модел маргарин "Калиакра". Просто не е за изхвърляне
            The world belongs to those who dare to be first

            Коментар


              #21
              2fast написа:
              много световни експерти предлагат за подобни случаи да се ползва новия модел маргарин "Калиакра". Просто не е за изхвърляне
              едно добро начало, други идеи?! или както някой тук обичат да пишат "идей" ,а? :D :D :D

              Коментар


                #22
                Re: masla

                EXECUTE написа:
                здравейте, някой може ли да ми каже за двигател над 280 х.км. какво масло е подходящо, освен марка, така и вид -минералнно...и т.н., както и гъстота 10W40 и т.н. поздрави
                подходящо е 15W40-а за марка каквато сам си избереш важно е някой да е пробвал и да е нямал проблем защото ментета колкото искаш аз карам с COMMA
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #23
                  Re: masla

                  stef написа:
                  EXECUTE написа:
                  здравейте, някой може ли да ми каже за двигател над 280 х.км. какво масло е подходящо, освен марка, така и вид -минералнно...и т.н., както и гъстота 10W40 и т.н. поздрави
                  подходящо е 15W40-а за марка каквато сам си избереш важно е някой да е пробвал и да е нямал проблем защото ментета колкото искаш аз карам с COMMA
                  Аз карам с най - евтиния наливен Арал 15W-40 - нямам никакви ядове, но гледам да го сменям към 8500 - 9000 км. Качеството обаче на Приста Лидер по нищо не отстъпва по присадки на вносните лубриканти, а тях също ги правят от отработени масла.
                  Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                  Коментар


                    #24
                    карайте с полусинтетика API SL, ,каквато и марка да е
                    2004 Audi A6 4F
                    2002 Lancia Y

                    Коментар


                      #25
                      Ако някой се интересува - ето една интересна дискусия по темата и то с участието на познати никове...http://clubs.dir.bg/showflat.php?Boa...=5&part=1&vc=1
                      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                      Нека Силата на бъде с Нас...

                      Коментар


                        #26
                        да ви питам... на мойта Брава - 87000км сипвам Castrol Magnetic - полусинтетично... казват че е добро за градско каране... и не е от най-евтините... та мисълта ми е като не е синтетично а полусинтетично има ли някакви проблеми?
                        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                        Коментар


                          #27
                          Mazgarev написа:
                          да ви питам... на мойта Брава - 87000км сипвам Castrol Magnetic - полусинтетично... казват че е добро за градско каране... и не е от най-евтините... та мисълта ми е като не е синтетично а полусинтетично има ли някакви проблеми?
                          абсулютно никакви проблеми нямаш само внимавай има много кастрол менте
                          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                          UNO 1.0 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            колеги, ще сменям маслото на пунтото ....колко литра трябва да взема...
                            Punto 1.2, ELX MPI

                            Коментар


                              #29
                              мойто го смених онзи ден с Лики-Моли 10W40, 4 литра за 25лв

                              Коментар


                                #30
                                kiro_of_the_day написа:
                                Сложих си от въпросното масло (виж първи пост) и като му дойде времето ще докладвам. Пиша горният ред, защото така и никой не каза, че е ползвал такова - сигурно съм първият във форума. Е аз пък експериментирах, дано да е за добро...
                                Е да ама няма да докладвам, защото карах около 500 км с него източих го и го дадох на баща ми за неговата. Пък на любимата и сложих Селения Голд Синтетик - в едни жълто-кафяви ламаринени кутии Намерих го само на 2 места в града - на едното 20 лв. - 2 литра на другото за 18. Абе "класиката е модерна". Та в тази връзка искам да попитам - наистина ли му дават 20 000 км пробек на туй масло или 1 год. ? Момчето дето го сменях (приятел ми е, няма да ме лъже) ми препоръча 12 000 или 15 000 "пряко сила" ако карам преобладаващо на газ. Но при всички случаи не повече от 1 година
                                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                                Нека Силата на бъде с Нас...

                                Коментар

                                Working...
                                X