Аз си мисля,че "амортесьора" ако е здрав няма никакво значение на къде ще е обърнат цилиндъра му!Единственото ограничение може да идва от това дали има място при сгънато положение, а също когато цилиндъра е закрепен към вратата може да затруднява отварянето и поради по-голямото си тегло спрямо буталото /говоря по принцип,вероятно разликата е много малка, зада е от значение/!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпросче за амортисьорчетата на задния капак на Браво
Collapse
X
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
Имаме познали в анкетата - когато цилиндрите са нагоре при отворен капак, когато той се затвори се обръщат надоле ... и обратно Пффф.. няма значение посоката...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Имаме познали в анкетата - когато цилиндрите са нагоре при отворен капак, когато той се затвори се обръщат надоле ... и обратно Пффф.. няма значение посоката...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Делтата нямаше изобщо амортесьорчета, и като й купих и аз се зачудих как да ги сложа. Единствения ми критерий беше дали ще се затваря нормално капака, т.е. да не пречат някак си.Видях и на няколко други коли, на всички цилиндърчето беше отгоре (т.е. хванато за капака), и аз така монтирах моите.На Дедрата също цилиндърчетата са хванати за капака.Иначе няма АБСОЛЮТНО никакво значение как са монтирани. Ако ще текат, то текат защото са си заминали. Цилиндърчето е под налягане, и както и да е сложено, ако има пропуск (т.е. изтървали уплътнения), ще тече. Изтичането се определя само от разлиакта в наляганията. Искам да кажа, че и нагоре да е обърнато, пак ще тече (представете си една спринцовка обърната нагоре - като й създадеш налягане с натискане на буталцето, въпреки че е нагоре тя пръска).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар