Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпросче за амортисьорчетата на задния капак на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпросче за амортисьорчетата на задния капак на Браво

    Колеги в това положение от снимката ли са ви амортисьорчетата на задния капак на Браво?Моите бяха обратно и аз си ги обърнах защото се бяха омаслили като са наопаки.Помня от Алекото ,че бяха точно така както съм ги поставил сега.Завъртете си снимката ако не можете да се ориентирате.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    немислиш ли че са "изтървали" и за това са омаслени
    BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
    E46 320D

    Коментар


      #3
      2she написа:
      немислиш ли че са "изтървали" и за това са омаслени
      Все още не са изтървали защото вдигат капака.И все пак ще отговориш ли на въпроса как са твоите макар да си с Брава.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Tornado написа:
        2she написа:
        немислиш ли че са "изтървали" и за това са омаслени
        Все още не са изтървали защото вдигат капака.И все пак ще отговориш ли на въпроса как са твоите макар да си с Брава.
        Секунда да изтичам до Бравата да погледна......Така са...черното е надолу...ако правилно съм разбрал въпроса ти. Мисля, че е нормано да се омаслят, ако са обратно.
        Brava 1.6 16v ELX 2001г.
        Punto М2 1.2 SX 2000г.
        МРАЗЯ НАП!!!

        Коментар


          #5
          Уф ... при мен е точно обратното,т.е. цилиндъра е от горе!
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #6
            Jimy написа:
            Уф ... при мен е точно обратното,т.е. цилиндъра е от горе!
            Май няма логика в това...обърни ги...
            Brava 1.6 16v ELX 2001г.
            Punto М2 1.2 SX 2000г.
            МРАЗЯ НАП!!!

            Коментар


              #7
              Ако имаш предвид конфигурацията при мене...незнам!Така са от както съм купил колата...ехее преди три месеца!!!Но при пижото/309-ка/ цилиндъра е отдолу,понеже аз си го сменях, ими си стори наистина по-логично!
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #8
                Jimy написа:
                Уф ... при мен е точно обратното,т.е. цилиндъра е от горе!
                При мен също ...
                Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #9
                  И при мен цилиндъра е отгоре. От 3 години съм с нови амортисьори, омаслени са леко щеките но няма никакви проблеми.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    при мен също са обратно на снимката.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      не се омасляват щото са наопаки, а защото им идва времето.
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        jenshen73 написа:
                        не се омасляват щото са наопаки, а защото им идва времето.
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          jenshen73 написа:
                          не се омасляват щото са наопаки, а защото им идва времето.
                          Прикачени файлове
                          BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                          E46 320D

                          Коментар


                            #14
                            моите са като на първата снимка
                            Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                            Коментар


                              #15
                              Не съм сигурен, но по пътя на логиката, ако имаме конфигурацията на закрепване на амортесьора м/у купето и капака както е при колегата Tornado, логично е патрона да се сложи така, както е на снимката, защото когато се затвори капака, флуида (масло/газ) застава под значително по-голямо налягане и ако цилиндъра е наопаки има вариянт да започне да изтича.Но ако конфигурацията на закрепване е както на 2-та снимка, тогава при затворен капак цилиндъра сменя позицията си при отворен и затворен капак така че смятам закрепването на втората снимка да не е правилно.
                              Прикачени файлове
                              Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                              --- в сърцето завинаги... ---
                              Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                              Коментар

                              Working...
                              X