Опитах се вчера с едно фенерче да намеря този обратен клапан, но нещо ве се справих :D Дали е там където влиза зеления маркуч? Някоя схема от ЕПЕР ще е добре дошла :D На едната снимка са двата маркуча за горивото които отиват в рейката
Прикачени файлове
Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Ще потече ако му е пробита мембраната. Но едното няма нищо общо с другото. Този клапан ако не се лъжа се слага предимно на дизелови автомобили. Моя двигател е същия и до сега не съм виждал да иамам такъв клапан.
На мен ми беше потекло бензин и то доста.Направо си цвърчеше.А нали се сещаш че ако там текне бензин се засмуква от смукателите и ми се давеше колата.Смених го с някакво 2ра употреба но и то се оказа с същия проблем и сега съм затапил вакума и си карам така докато се наканя да го сменя.Дръпни маркучето на запален двигател да се увериш че е добре все пак.За успокоение на душата :D Всъщност незнам защо изобщо ровиш в тея клапани и какво очакваш да промениш.Както казах по горе, вземи си изчисти дюзите и ще си решиш проблемите (за няколко месеца поне или година) :D
Дюзите са предвидени в графика за този месец. Чудя се дали да чистя моите или да взема втора ръка от кола, която е карана на бензин само? Иначе този клапан го има някъде в колата, щом като го продават :D Някъде на гумени маркучи се нанизва
Прикачени файлове
Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Да ти кажа тоя клапан може и да го има,но не съм го виждал при двигателя а доста съм бърникал там.Може да е някъде другаде из купето незнам.А въпроса с дюзите бях си го решил преди .Взех си 2ра употреба от колега тук в форума от кола която никога не е виждала газ.Трябва да ти кажа че колата ми направо стана като нова.Палене от 4твърт, вървене като бясна на бензин.Никога не е била така. :D Но не се радвах дълго след като около година пак започна да пали и да работи кофти на бензин.За да няма проблеми с дюзите трябва като се запали колата да поработи малко по дълго на бензин преди да прехвърлиш на газ(но пак не е гаранция де).Уви гаста прецаква всичко,но без нея не става.Прекалено ни е тънък джоба да караме на бензин.хихи :D Според мен по добре си вземи 2ра употреба.Пълно е с колеги тук които продават на части. :D
Най-евтино съм намерил по 10лв. на дюза. Плюс 12лв. за О-пръстени. Други казват, че трябва да се купуват ремонтни комплекти и сменят разпръсквачи, което вече става дебело
Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Ами и почистването е вариянт,но чесно да си кажа незнам колко пари взимат за ултразвук а от форума си ги намерих с реиката за 120 лева.
Рейка с дюзи могат да се намерят и по-евтино в момента, но ако са му читави дюзите на колегата, по- добре да си почисти неговите.
riewsofia написа:
Най-евтино съм намерил по 10лв. на дюза. Плюс 12лв. за О-пръстени. Други казват, че трябва да се купуват ремонтни комплекти и сменят разпръсквачи, което вече става дебело
В Пловдив, стенда е 10 лв. на дюза, а само ваничката е 20 лв. за четирите...Ако в София, стенда не е много скъп, те съветвам да ги занешеш на стенд.Ваничката чисти, но колк ое изчистила и как разпръсква самата дюза - никой не знае, а една пикаеща дюза и няколко хиляди километра могат доста сериозно да ти бръкнат в джоба...Това за ремонтните комплекти и разпръсквачите го забрави, колега
Коментар