Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.6, 16V трудно пали студена.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.6, 16V трудно пали студена.

    Проблема се отнася до Брава 1.6, 16V. Сутрин пали от 3-4 път. Когато е топла няма никакъв проблем. Направих следното:1. Смених акумулатор (сега е Бош Силвер 62Аh);2. Смених свещите;3. Смених горивния, въздушния и всякакви други филтри;4. Минах през тестер на Бош за инжекциона;5. Сложих добавка за почистване на горивната система;и се изчерпах. Ако някой има идея, нека да помогне, че вече идва зимата.Реадктирано заглавие."Модераторски екип на fiat-bg.org"
    Брава 1.6 16V ELX
    Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

    #2
    Колега,провери налягането на бензиновата помпа при работещ двигател и какво е то след като изгасиш колата.Успех!
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    Коментар


      #3
      Пробвай следното: завърташ ключа на контакт, бенз помпа почва да работи няколко секунди и после спира, изключваш от контакт и пак включваш и така 2-3 пъти и после палиш. Обикновено като постои по-дълго време бензина се отича от тръбопровода в резервоара и на помпата й трябва време за да качи отново. Мисля че има някакъв клапан който се задръства от боклуци. А за работата на помпата можеш да съдиш като я караш на високи обороти, ако не глъхне двигателя и се ускорява добре, значи и помпата е добре т.е. има добър дебит. Btw, днес имаме среща на картинг пистата от 16-17ч
      ALFA ROMEO 145 1.3 boxer
      АLFA ROMEO 146 1.4TS
      FIAT PUNTO 1.9JTD/баща ми пак се уреди/

      Коментар


        #4
        да, и аз паля по тази процедура, но не ми се струва съвсем нормална. Не съм забравил за срещата.[/img]
        Брава 1.6 16V ELX
        Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

        Коментар


          #5
          Ще го измеря, от какъв порядък трябва да са стойностите?
          Брава 1.6 16V ELX
          Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

          Коментар


            #6
            Къде в София могат да ми измерят налягането на бензиновата помпа? Къде се намира възвратния клапан на бензина на Фиат Браво 1996г.?
            Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

            Коментар


              #7
              Моята е със същия проблем,но аз си знам от къде е тъи като имам газова уредба.Задръстени са ми инжекторите и каквито и добавки да слагам пооправя се но проблема с паленето си остава същия.Единствено когато ги смених(инжекторите)се оправи но не за дълго.След около година пак същия чеп.И така си я карам.А и да не забравя да спомена,че имах проблем и с клапана за налягането на реиката,но при този проблем беше обратно.Когато е студена палеше без проблем а като загрее не ще,поради факта че клапана ми истърваше гориво през вакума и допълнително давеше двигателя.Та ако имаш газова уредба(която не е газов инжекцион) е нормално да се задръстват дюзите и решенията са само 2.Чистене с ултразвук или замяна с други(може и 2ра употреба но от кола която не е виждала гас през живота си.. :D
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #8
                Дублиран пост
                Прикачени файлове
                Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                Коментар


                  #9
                  Колата е карана на газ. В момента се кара на бензин. Пали трудно само първия път. Като стана студено се появи проблема с паленето. Къде се намира този горивен клапан? Всяко следващо палене е без грижи :D
                  Прикачени файлове
                  Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                  Коментар


                    #10
                    Ами този клапан трябва да е на самата реика на инжекторите с едно маркуче за вакума.Ако е добре клапана когато искараш маркуча от към страната на клапана не трябва да излиза гориво.Но щом е карана на газ почти на 100% съм убеден че си е за инжектори.Чистене или смяна с употребявани но от кола която не е виждала гас изобщо, както споменах по горе.А със добавки нищо не става съм се убедил.Пробвал съм 4-5 пъти без успех.Но ако смяташ да я караш на бензин пробваи с добавки,но постоянно слагаи когато зареждаш.Последно исползвах една американска и много ми допадна.Е поне ми докара колата да пали(горе долу) на бензин,но изминах малко километри на бензин( с въпросната присадка).Наи добре си е чистене или смяна.
                    Прикачени файлове
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #11
                      Сложих добавка на Лики Моли за инжекторите, но засега не виждам подобрение. Имам още 1/4 резервоар де :D И аз имам съмнение в инжекторите още повече, че няма никакъв филтър на газовата уредба. Дано излезе този клапан, че е студено за сваляне на колектора и инжекторите :D Все пак е странно, че след първото палене няма проблеми :D Благодаря за информацията колега.
                      Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                      Коментар


                        #12
                        Не винаги с добавка се възстановява добрата работа на инжекторите. Бих ти препоръчал ултразвук + тест на инжекторите.
                        Stop giving directions, just say "Follow me."
                        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                        Коментар


                          #13
                          Инжекторите се свалят за 15-20 минути, ако имаш правилните инструменти и не прецакаш някой болт. Колко да струва едно чистене - 50-60-70лв. или за още малко си купуваш цялата рейка от морга.Хванеш ли се на хорото с добваки за почистване ще хвърляш по 10-тина лв. всеки път без особен резултат. Поне слагай газ за горене(половин или цял литър на пълен резервоар), че ефекта е същият и е по-евтина.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            Колега няма да ти се оправи от добавки колата.Те само подобряват малко(когато колата е с газова уредба).Само чистене с ултразвук ще ти оправи положението или другия вариянт е караи си я така.Аз се примирих с моята както споменах и не ми прави вшечетление вече.Първия път само завъртам леко стартера и чакам малко после на 2рия-3тия път си пали.Вече малко по кофти става като паднат температурите под 0.-5,-10.Тогава се моля да запали.хихии :D .Не мога да се сетя за добавката която последно слагах.Много е хубава имаики се предвид че лятото я палих само на газ и инжекторите ми беха толкова задръстени че изобщо не палеше на бензин а какво остава да карам на бензин.Има няма 200км и се пооправи с тая добавка.Ако се сетя ще ти пиша.Иначе съм пробвал редекс,лъки и моли(наи скапаната добавка),но тая ми допадна наи много неква американска беше в петрол я продават и е 6-7лв .
                            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                            Коментар


                              #15
                              Сетих се за добавката.Продукт е на CASITE. FUEL INJECTION CLEANER.Пожелавам ти успех но не се надяваи на чудо)
                              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                              Коментар

                              Working...
                              X