Днес забелязах, че по цялата видима дължина на пистовия ремък се е появила една ивица, широка около 2-3 мм. Ако застанеш срещу отворения капак, ивицата е в дясната част на ремъка. Ремъка е почти нов, а ивицата има вид на износена в сравнение с останалата повърхност на ремъка.Контактува ли някъде тази външна страна на ремъка, за да се износи и каква може да е причината ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Износване на външната(горната) повърхност на пистов ремък
Collapse
X
-
Vladim написа:Мдамм... ролките е трябвало също да смениш!Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Щом на този ремък му се е случило нещо, явно има причина. Може пък да има дефектна ролка, която да го драска, знам ли и аз, явно ще се сваля ремъка и ще се прегледа всичко.Аз точно затова и попитах, за да ме насочите, за което ви благодаря. Не знам, Vladim защо ти се е сторило, че не съм доволен от отговорите, няма такова нещо.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Проблемът се оказа точно това: парченце асфалт е захванато от ремъка, омазало е ролката и нямаше как да се махне, без да се свали ремъка. За късмет ремъка не е повреден сериозно, по-точно след като го почистих изглежда като нов.И какво излиза - като караме без кора под двигателя, винаги може да стане такава мизерия. В тази връзка нали знаете, че продавам кората под двигателя . За съжаление интерес няма, а кората наистина е напълно използваема. Единствената причина, поради която я продавам е, че често ръчкам по off-road трасета (най-вече из полето :D ) и кората ми пречи.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
на моя двг 1,6 кора е необходима, абе задължително си е, така е направен, че като минеш през локва- алтернатор, ролки и ремък както и компресора на климата се къпят във вода. особенно алтернатора е много застрашен от сериозен проблем. казвал съм, че едната ми ролка блокира точно от вода влязла вътре и съсипа нова ролка.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
snake написа:Проблемът се оказа точно това: парченце асфалт е захванато от ремъка, омазало е ролката и нямаше как да се махне, без да се свали ремъка. За късмет ремъка не е повреден сериозно, по-точно след като го почистих изглежда като нов.И какво излиза - като караме без кора под двигателя, винаги може да стане такава мизерия. В тази връзка нали знаете, че продавам кората под двигателя . За съжаление интерес няма, а кората наистина е напълно използваема. Единствената причина, поради която я продавам е, че често ръчкам по off-road трасета (най-вече из полето :D ) и кората ми пречи.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар