Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Износване на външната(горната) повърхност на пистов ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Износване на външната(горната) повърхност на пистов ремък

    Днес забелязах, че по цялата видима дължина на пистовия ремък се е появила една ивица, широка около 2-3 мм. Ако застанеш срещу отворения капак, ивицата е в дясната част на ремъка. Ремъка е почти нов, а ивицата има вид на износена в сравнение с останалата повърхност на ремъка.Контактува ли някъде тази външна страна на ремъка, за да се износи и каква може да е причината ?
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    #2
    Контактува с обтяжната ролка както и с паразитната.Защо имам съмнения ,че обтяжната ти ролка ако не си е сменял се е разтворила и се мъчи да извади ремъка от шайбите.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Мдамм... ролките е трябвало също да смениш!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Поради това ,че обтяжната ролка ми се беше изчекнала хвърлих два ремъка докато я сменя.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Vladim написа:
          Мдамм... ролките е трябвало също да смениш!
          Не знам кои ролки са сменени, каквото съм записал в "Гараж"-а като подобрения, това е, а именно платил съм 150 лв. за ремък и ролки. Колата ми се ремонтира само от един човек, който ми е близък приятел и му имам пълно доверие. Давам му колата и той сменя това, което смята че е необходимо. Понеже ме знае, че перманентно съм зле с парите, винаги гледа да ми спести някой лев. Надявам се, че ремъка не се е прецакал неспасяемо.Edit: Сега му видях цената на ремъка в сайта на хит-ко, 20-ина лева е, ще го преживея.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #6
            snake написа:
            Edit: Сега му видях цената на ремъка в сайта на хит-ко, 20-ина лева е, ще го преживея.
            Въпростът все пак е, дали няма да се случи същото и с новия ремък. Все пак ти попита - ние ти отговаряме!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Щом на този ремък му се е случило нещо, явно има причина. Може пък да има дефектна ролка, която да го драска, знам ли и аз, явно ще се сваля ремъка и ще се прегледа всичко.Аз точно затова и попитах, за да ме насочите, за което ви благодаря. Не знам, Vladim защо ти се е сторило, че не съм доволен от отговорите, няма такова нещо.
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #8
                По някои път се образуват подобни черти от попаднал буклук - парченце кал например.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Преди малко бях при майстора. Той смята, че вероятно парченце асфалт е попаднало между ремъка и някоя от ролките и се е разтрошило по ремъка. Но за всеки случай ще свали ремъка, за да е сигурен.
                  Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                  Коментар


                    #10
                    Проблемът се оказа точно това: парченце асфалт е захванато от ремъка, омазало е ролката и нямаше как да се махне, без да се свали ремъка. За късмет ремъка не е повреден сериозно, по-точно след като го почистих изглежда като нов.И какво излиза - като караме без кора под двигателя, винаги може да стане такава мизерия. В тази връзка нали знаете, че продавам кората под двигателя . За съжаление интерес няма, а кората наистина е напълно използваема. Единствената причина, поради която я продавам е, че често ръчкам по off-road трасета (най-вече из полето :D ) и кората ми пречи.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #11
                      на моя двг 1,6 кора е необходима, абе задължително си е, така е направен, че като минеш през локва- алтернатор, ролки и ремък както и компресора на климата се къпят във вода. особенно алтернатора е много застрашен от сериозен проблем. казвал съм, че едната ми ролка блокира точно от вода влязла вътре и съсипа нова ролка.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        snake написа:
                        Проблемът се оказа точно това: парченце асфалт е захванато от ремъка, омазало е ролката и нямаше как да се махне, без да се свали ремъка. За късмет ремъка не е повреден сериозно, по-точно след като го почистих изглежда като нов.И какво излиза - като караме без кора под двигателя, винаги може да стане такава мизерия. В тази връзка нали знаете, че продавам кората под двигателя . За съжаление интерес няма, а кората наистина е напълно използваема. Единствената причина, поради която я продавам е, че често ръчкам по off-road трасета (най-вече из полето :D ) и кората ми пречи.
                        Не виждам смисъл да ръчкаш Мареата оф-роуд.По добре си вземи една дърта Панда 4х4 и ръчкай с нея или търси вариант да си повдигнеш колата я със по високи гуми или с подложки.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар

                        Working...
                        X