Колега, ти хубаво хвалиш сервиза, ама дали не са ти подменили моторчето за празен ход там....Че от доста места знам вече че ги правят тези магарии, даже и в сериозни сервизи като тези на продаващите нови коли фирми....Щото на това ми мирише на мене - как така до тогава ОК, а след сервиза - се скапало?!?!?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea запалване
Collapse
X
-
Колеги,поправете ме,ако греша,но това моторче не трябва ли да се самообучи?Ако в сервиза са му били откачили акумулатора и след това не е спазена процедурата по самообучението,дали не е възможно от там да идва проблема?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Колеги,поправете ме,ако греша,но това моторче не трябва ли да се самообучи?Ако в сервиза са му били откачили акумулатора и след това не е спазена процедурата по самообучението,дали не е възможно от там да идва проблема?
Коментар
-
Колеги нека да поясня ситуацията : Проблема с паленето е още от преди сервиза(27.05) и когато дадох колата за смяна на нещата заявих и този проблем,но казаха че диагностика им не е на работа същия ден .На следващата вечер след ремонтите(29.05)оставих колата за диагностика за да я запалят на студено сутрин и тогава отсякоха - СТЪПКОВ МОТОР.Същия обаче бил като цяло с дроселовата клапа и цената там с поръчка е 270 лв. При офицалните вносители е над 1000 и ми се зави свят.Та затова е цялата олелия и дано да е друго т.е. някой датчик или друго дребно нещо.тази сутрин запали нормално за пръв път и се моля да е нещо намокрено при "пудренето" на колата и двигателя за продажба.Ще видя утре сутрин какво ще стане....FIAT Marea ELX 1.6/16V ,1998
Коментар
-
ceco7 написа:Колеги нека да поясня ситуацията : Проблема с паленето е още от преди сервиза(27.05) и когато дадох колата за смяна на нещата заявих и този проблем,но казаха че диагностика им не е на работа същия ден .На следващата вечер след ремонтите(29.05)оставих колата за диагностика за да я запалят на студено сутрин и тогава отсякоха - СТЪПКОВ МОТОР.Същия обаче бил като цяло с дроселовата клапа и цената там с поръчка е 270 лв. При офицалните вносители е над 1000 и ми се зави свят.Та затова е цялата олелия и дано да е друго т.е. някой датчик или друго дребно нещо.тази сутрин запали нормално за пръв път и се моля да е нещо намокрено при "пудренето" на колата и двигателя за продажба.Ще видя утре сутрин какво ще стане....F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
ceco7 написа:Това,което съм написал е по молба на колега.Колко е скъпо не знам,но аз нямам време за обикаляне.В този сервиз ми дадоха 50 000 км гаранция и предпочитам така да е отколкото да ходя в гаража на някой и после ако стане нещо ,няма управия. Хайде помогнете по проблема със запалването,PLSSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:ceco7 написа:Това,което съм написал е по молба на колега.Колко е скъпо не знам,но аз нямам време за обикаляне.В този сервиз ми дадоха 50 000 км гаранция и предпочитам така да е отколкото да ходя в гаража на някой и после ако стане нещо ,няма управия. Хайде помогнете по проблема със запалването,PLSBrava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
ceco7 написа:Тази сутрин запали нормално ,направо не можах да повярвам.Някакви идеи за тази странна аномалия??? Питам се дали продавача не е прекалил с пароструйката по двигателя и сега да е изсъхнало нещото , което дава проблема или е временно затишие,моля споделете.
Коментар
-
Колеги,дапи ако се свали и почисти дроселовата клапа може да реша проблема или да сипя добавка или бензин с добавка.Пак почна да няма обороти на студено за няколко секунди.Как става почистването на клапата?Като поработи малко колата няма проблеми.Откачих акумулатора за 5 часа и при паленето запали нормално ,но след малко като че се задави и паднаха оборотите .При повторното палене нямаше проблем.FIAT Marea ELX 1.6/16V ,1998
Коментар
-
Хм, аз имах подобен на твоя проблем, ама моя двигател (1,2 16V) май е доста по-различен от твоя. При мен проблема се реши изцяло след като ми почистиха дроселовата клапа - оказа се доста замърсена и не функционираше както трябва.Между другото и при мен тази дроселова клапа е заедно със стъпковото моторче. Почти съм сигурен, че там ти е проблема, а не в стъпковото моторче.Brava 1.2, 16V, 2000
Ex: Golf 2, 1.3
Коментар
-
Колега, първо малко предистория - значи при мен проблема беше следния: като си карам и изключа от скорост, устещаше се едно давене за кратко, оборотите падаха рязко надолу (до към 400-500), лампата на инжекциона светваше за около секунда и след още секунда всичко се нормализираше. Аз съм от Пазарджик и тук в един сервиз ми оправиха проблема - свалиха стъпковото моторчето, което при мен върви заедно с дроселовата клапа, почистиха клапата (беше наистина доста позацапана, а след това направо светна като нова). След като поставиха отново частта на мястото си, вързаха колата към компютърен тестер, нещо си щракаха по компютъра известно време, след което ми казаха: "Готово, колата вече е 6! Няма никакви проблеми." Вече няколко дена си джиткам и наистина няма и помен от проблема, а забравих да ти кажа - струваше ми само 25 лева!!! Направо евала на тея пичове от сервиза.НОООО, все пак 1,2 мотора май е доста по-различен пт 1,6. Хубаво е някой истински разбирач да си каже думата.Brava 1.2, 16V, 2000
Ex: Golf 2, 1.3
Коментар
-
Здравейте пак,закарах колата в ЮВЕ Бош сервиз при Веско.След като я оставих от вечерта и след 2 дни си я взех колата не се оправи, според Веско проблема е в компютъра,който при студен двигател твърде бавно си комуникирал със запалването и това е от дефектите на Мареа.Смениха софтуера с по - нов и ми казаха ,че спед 300 км ще се рестартира и ако продължава този проблем ще спожат още по-нов софтуер.Моля за Вашите мнения по ситуацията и откъде бих намерил комп втора ръка. В сервиза са почистили дросела и оттам няма ядове,дори стъпковото моторче си е здраво.FIAT Marea ELX 1.6/16V ,1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар