Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea запалване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега, ти хубаво хвалиш сервиза, ама дали не са ти подменили моторчето за празен ход там....Че от доста места знам вече че ги правят тези магарии, даже и в сериозни сервизи като тези на продаващите нови коли фирми....Щото на това ми мирише на мене - как така до тогава ОК, а след сервиза - се скапало?!?!?!
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #17
      Колеги,поправете ме,ако греша,но това моторче не трябва ли да се самообучи?Ако в сервиза са му били откачили акумулатора и след това не е спазена процедурата по самообучението,дали не е възможно от там да идва проблема?
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #18
        dudulia написа:
        Колеги,поправете ме,ако греша,но това моторче не трябва ли да се самообучи?Ако в сервиза са му били откачили акумулатора и след това не е спазена процедурата по самообучението,дали не е възможно от там да идва проблема?
        То няма нищо по-лесно от това да провери.Откача акумулатора за 45 минути,закача,пали и оставя 5 минути да работи без да пипа нищо.Само не знам дали може да му се наложи да въвежда код за радиото.

        Коментар


          #19
          Колеги нека да поясня ситуацията : Проблема с паленето е още от преди сервиза(27.05) и когато дадох колата за смяна на нещата заявих и този проблем,но казаха че диагностика им не е на работа същия ден .На следващата вечер след ремонтите(29.05)оставих колата за диагностика за да я запалят на студено сутрин и тогава отсякоха - СТЪПКОВ МОТОР.Същия обаче бил като цяло с дроселовата клапа и цената там с поръчка е 270 лв. При офицалните вносители е над 1000 и ми се зави свят.Та затова е цялата олелия и дано да е друго т.е. някой датчик или друго дребно нещо.тази сутрин запали нормално за пръв път и се моля да е нещо намокрено при "пудренето" на колата и двигателя за продажба.Ще видя утре сутрин какво ще стане....
          FIAT Marea ELX 1.6/16V ,1998

          Коментар


            #20
            ceco7 написа:
            Колеги нека да поясня ситуацията : Проблема с паленето е още от преди сервиза(27.05) и когато дадох колата за смяна на нещата заявих и този проблем,но казаха че диагностика им не е на работа същия ден .На следващата вечер след ремонтите(29.05)оставих колата за диагностика за да я запалят на студено сутрин и тогава отсякоха - СТЪПКОВ МОТОР.Същия обаче бил като цяло с дроселовата клапа и цената там с поръчка е 270 лв. При офицалните вносители е над 1000 и ми се зави свят.Та затова е цялата олелия и дано да е друго т.е. някой датчик или друго дребно нещо.тази сутрин запали нормално за пръв път и се моля да е нещо намокрено при "пудренето" на колата и двигателя за продажба.Ще видя утре сутрин какво ще стане....
            Колега моят съвет е да посетиш сайта www.axm-auto.com виж цени на части и си направи сам сметка. Гаранция че са качествени аз купувам само от там по каталог и не съм имал случай да ми доставят нешо друго или некачествено . Имат и форум сподели на hit-ko, той ще ти помогне Ако трябва отиди до Ямбол - струва си.
            F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
            F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

            Коментар


              #21
              ceco7 написа:
              Това,което съм написал е по молба на колега.Колко е скъпо не знам,но аз нямам време за обикаляне.В този сервиз ми дадоха 50 000 км гаранция и предпочитам така да е отколкото да ходя в гаража на някой и после ако стане нещо ,няма управия. Хайде помогнете по проблема със запалването,PLS
              Абе на мен ли ми се струва или не си сменил всички ролки по агренаж/алтернатор???
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #22
                jenshen73 написа:
                ceco7 написа:
                Това,което съм написал е по молба на колега.Колко е скъпо не знам,но аз нямам време за обикаляне.В този сервиз ми дадоха 50 000 км гаранция и предпочитам така да е отколкото да ходя в гаража на някой и после ако стане нещо ,няма управия. Хайде помогнете по проблема със запалването,PLS
                Абе на мен ли ми се струва или не си сменил всички ролки по агренаж/алтернатор???
                Малей, вярно...колегата не е казал за нито една ролка, а те са 3.
                Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                Punto М2 1.2 SX 2000г.
                МРАЗЯ НАП!!!

                Коментар


                  #23
                  ceco7 написа:
                  Тази сутрин запали нормално ,направо не можах да повярвам.Някакви идеи за тази странна аномалия??? Питам се дали продавача не е прекалил с пароструйката по двигателя и сега да е изсъхнало нещото , което дава проблема или е временно затишие,моля споделете.
                  Бензин, по точно качеството му. Колегата по-горе е прав - покарай поне седмица, зареждай на различни бензиностанции и наблюдавай...Пич, никъде не видях да ти е сменяван горивния филтър, ако са го пропуснали, бягай за нов. Всичко може да е от него P.S. Двигател, пълна инжекция се мие само при крайна необходимост. Не го забравяйте.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #24
                    Колеги,дапи ако се свали и почисти дроселовата клапа може да реша проблема или да сипя добавка или бензин с добавка.Пак почна да няма обороти на студено за няколко секунди.Как става почистването на клапата?Като поработи малко колата няма проблеми.Откачих акумулатора за 5 часа и при паленето запали нормално ,но след малко като че се задави и паднаха оборотите .При повторното палене нямаше проблем.
                    FIAT Marea ELX 1.6/16V ,1998

                    Коментар


                      #25
                      Хм, аз имах подобен на твоя проблем, ама моя двигател (1,2 16V) май е доста по-различен от твоя. При мен проблема се реши изцяло след като ми почистиха дроселовата клапа - оказа се доста замърсена и не функционираше както трябва.Между другото и при мен тази дроселова клапа е заедно със стъпковото моторче. Почти съм сигурен, че там ти е проблема, а не в стъпковото моторче.
                      Brava 1.2, 16V, 2000
                      Ex: Golf 2, 1.3

                      Коментар


                        #26
                        Благодаря,кажи моля те къде могат да я почистят (колко ще срува)и дали аз сам мога да се справя и как??
                        FIAT Marea ELX 1.6/16V ,1998

                        Коментар


                          #27
                          Колега, първо малко предистория - значи при мен проблема беше следния: като си карам и изключа от скорост, устещаше се едно давене за кратко, оборотите падаха рязко надолу (до към 400-500), лампата на инжекциона светваше за около секунда и след още секунда всичко се нормализираше. Аз съм от Пазарджик и тук в един сервиз ми оправиха проблема - свалиха стъпковото моторчето, което при мен върви заедно с дроселовата клапа, почистиха клапата (беше наистина доста позацапана, а след това направо светна като нова). След като поставиха отново частта на мястото си, вързаха колата към компютърен тестер, нещо си щракаха по компютъра известно време, след което ми казаха: "Готово, колата вече е 6! Няма никакви проблеми." Вече няколко дена си джиткам и наистина няма и помен от проблема, а забравих да ти кажа - струваше ми само 25 лева!!! Направо евала на тея пичове от сервиза.НОООО, все пак 1,2 мотора май е доста по-различен пт 1,6. Хубаво е някой истински разбирач да си каже думата.
                          Brava 1.2, 16V, 2000
                          Ex: Golf 2, 1.3

                          Коментар


                            #28
                            В София има добър според мен сервиз и той се казва ЮВЕ
                            FIAT Marea ELX 1.6/16V ,1998

                            Коментар


                              #29
                              ceco7 написа:
                              В София има добър според мен сервиз и той се казва ЮВЕ
                              Бягай в ЮВЕ и търси Марто...ще ти свърши работа.
                              Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                              Punto М2 1.2 SX 2000г.
                              МРАЗЯ НАП!!!

                              Коментар


                                #30
                                Здравейте пак,закарах колата в ЮВЕ Бош сервиз при Веско.След като я оставих от вечерта и след 2 дни си я взех колата не се оправи, според Веско проблема е в компютъра,който при студен двигател твърде бавно си комуникирал със запалването и това е от дефектите на Мареа.Смениха софтуера с по - нов и ми казаха ,че спед 300 км ще се рестартира и ако продължава този проблем ще спожат още по-нов софтуер.Моля за Вашите мнения по ситуацията и откъде бих намерил комп втора ръка. В сервиза са почистили дросела и оттам няма ядове,дори стъпковото моторче си е здраво.
                                FIAT Marea ELX 1.6/16V ,1998

                                Коментар

                                Working...
                                X