Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За рейката...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За рейката...

    Някой може ли да каже какво има вътре в тази част която съм оградил?Абе кво става с тоя форум не иска да качва никви снимки!!!!??? Как ги качвате? оразмерих я до 600/600 и пак ми пише че е голяма!?
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    #2
    Re: За рейката...

    val_mcrae написа:
    Някой може ли да каже какво има вътре в тази част която съм оградил?Абе кво става с тоя форум не иска да качва никви снимки!!!!??? Как ги качвате? оразмерих я до 600/600 и пак ми пише че е голяма!?
    Май няма ограничение за рзмера, редактирай темата и където пише добави файл го прикачи там. Айде успех трябва да стане.
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #3
      Коя част?
      Прикачени файлове
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        Ето я разглобена рейката - кажи какво те интересува!
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          Какво има в означението на позиция 1 ? Тези от позиция 2 лагери от там ли са?
          Прикачени файлове
          Alfa Romeo 166 2,4 JTD
          Porsche 944 S2
          http://www.valmcrae.snimka.bg/
          http://vbox7.com/user:val_mcrae
          http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

          Коментар


            #6
            val_mcrae написа:
            Какво има в означението на позиция 1 ? Тези от позиция 2 лагери от там ли са?
            а този лагер наи в ляво ли е този които е на червяка
            Прикачени файлове
            BMW E39 2.5I
            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

            Коментар


              #7
              ето
              Прикачени файлове
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                Точно там се намира разпределителя на хидравличното налягане и зъбното колело, които са на една ос (поз. 1). В долната му страна е набит лагера 2, фиксиран с гайката 3 и зегерката 4!Сега, детайлът 5 представлява прословутата втулка на рейката, която когато де износи и започва да хлопа стержена и често протича! Освен това там е и набита семерингата! Детайл 6 е фиксираща втулка, ограничаваща хода на волана в положение пълен ляв, която се фиксира за корпуса на рейката посредством телената зегерка 7!
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  В тоя ред на мисли, имам едно тропане долу вдясно,което ту се появява ту изчезва, усеща се и луфт в рейката пак вдясно, може ли да е от втулката на рейката 5 (съответно да карам така докато протече), или е по вероятно да е луфт в гребена, което звучи доста опасно.?
                  In Tipo Veritas

                  Фиат Типо 1.6 DOHC
                  Фиат Стило 1.6

                  Коментар


                    #10
                    rinsuind написа:
                    В тоя ред на мисли, имам едно тропане долу вдясно,което ту се появява ту изчезва, усеща се и луфт в рейката пак вдясно, може ли да е от втулката на рейката 5 (съответно да карам така докато протече), или е по вероятно да е луфт в гребена, което звучи доста опасно.?
                    някои знае ли колко пари този лагер фиг.2
                    BMW E39 2.5I
                    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                    Коментар


                      #11
                      rinsuind написа:
                      В тоя ред на мисли, имам едно тропане долу вдясно,което ту се появява ту изчезва, усеща се и луфт в рейката пак вдясно, може ли да е от втулката на рейката 5 (съответно да карам така докато протече), или е по вероятно да е луфт в гребена, което звучи доста опасно.?
                      Луфта в гребена се контролира от трите детайла на снимката, които са дадени под кормилните щанги - пластмасовата втулка, пружината и резбовата втулка! А и тракането в този случай ще се чува в краката ти, т.е. точно под педалите! Най-вероятно е износването да е във втулката 5! Ако имаш луфт в стержена отдясната страна тя е виновника!

                      Коментар


                        #12
                        ico83 написа:
                        rinsuind написа:
                        В тоя ред на мисли, имам едно тропане долу вдясно,което ту се появява ту изчезва, усеща се и луфт в рейката пак вдясно, може ли да е от втулката на рейката 5 (съответно да карам така докато протече), или е по вероятно да е луфт в гребена, което звучи доста опасно.?
                        някои знае ли колко пари този лагер фиг.2
                        Аз като го гледам е обикновен и няма да е повече от 4-5 лв.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Той е най-обикновен съчмен търкалящ лагер и в зависимост от производителя ще е от 1-2 до 4-5 лева! Но той не е толкова натоварен, че да се износва - върти се със скоростта и оборотите на волана! Моята кола е 18 годишна и нямах никакъв проблем с рейката! Просто така стана, че така и така беше демонтирана - реших да сменя профилактично уплътненията (30-тина лева ремонтрния комплект), за да не ме чакат изненади впоследствие!

                          Коментар


                            #14
                            ///// написа:
                            Той е най-обикновен съчмен търкалящ лагер и в зависимост от производителя ще е от 1-2 до 4-5 лева! Но той не е толкова натоварен, че да се износва - върти се със скоростта и оборотите на волана! Моята кола е 18 годишна и нямах никакъв проблем с рейката! Просто така стана, че така и така беше демонтирана - реших да сменя профилактично уплътненията (30-тина лева ремонтрния комплект), за да не ме чакат изненади впоследствие!
                            ми езнам така е казал майстора в вторник ще я разглобяват и ще се разбере а може ли този лагер да е заминал от по по рязко завиване че ние тук си имаме една картинг писта а аз си я посещавах от време за по някоя обиколка
                            BMW E39 2.5I
                            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                            Коментар


                              #15
                              Надали! Но пък всичко е възможно!

                              Коментар

                              Working...
                              X