Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса от един нов Bravo Owner

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Малко извън темата,но някой чувал ли е за марката WAHLER и има ли впечатления от нея?ЗА пояснение фирмата е немска.Аз съм се запътил да слагам такъв термостат,но още умувам какъв точно да бъде.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #17
      Колега trace - това което пиша е за дизеловите двигатели, но те са също са от периода 95-98, за това смятам че важи и за 1.6 от същия период. Датчика за градусите не е двоен, както е в двигателите 98-2001, а подава данни само за уреда на таблото. Перките не се командват от ЕКУ, а от т. нар. двустепенен термостат, елемент номер 172, ако имаш схеми. Това за мен означава че колкото и термостата да смениш, винаги показанието на стрелката ти ще бъде нагоре-надолу, но никога няма да закове на 1 позиция. Така е например и в Дедрата от 95-та - стрелката ходи нагоре надолу, но никога не пада под средата. Единственото което означава че трябва да го смениш е ако маркучите ти се нагорещяват преди стрелката да се вдигне, и ако същата се вдига бавно. Как да тестваш термостата - вярвам че знаеш Поздрави!

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Колега trace - това което пиша е за дизеловите двигатели, но те са също са от периода 95-98, за това смятам че важи и за 1.6 от същия период. Датчика за градусите не е двоен, както е в двигателите 98-2001, а подава данни само за уреда на таблото. Перките не се командват от ЕКУ, а от т. нар. двустепенен термостат, елемент номер 172, ако имаш схеми. Това за мен означава че колкото и термостата да смениш, винаги показанието на стрелката ти ще бъде нагоре-надолу, но никога няма да закове на 1 позиция. Така е например и в Дедрата от 95-та - стрелката ходи нагоре надолу, но никога не пада под средата. Единственото което означава че трябва да го смениш е ако маркучите ти се нагорещяват преди стрелката да се вдигне, и ако същата се вдига бавно. Как да тестваш термостата - вярвам че знаеш Поздрави!
        Знам горе-долу как се проверява т.е. чел съм но досега не съм го правил.Утре ако идваш на срещата може да проверим (ако не те мързи де).Иначе за поста ми по-горе, никъде не съм казал, че е нормално да е така стрелката.Но както съм чел при доста от фиатите е така, много хора си ги карат така без да имат проблеми,включително и аз. Няма никакви странични ефекти, оборотите са нормални, разхода е нормален, 10 градско, 7-7.5 извънградско (при мин. 140-150км/ч)ако е извън магистрала пада и под 7.
        Ex Fiat 126P
        Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
        Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
        Alfa Romeo 147 1.6 TS
        Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

        Коментар


          #19
          Ами утре няма да идвам, но и няма да има как да го проверим, защото ще си карал, и той ще е отворил, и загрял маркучите. Значи сутринта преди да запалиш пипни маркучите които влизат в радиатора, и запомни как са на пипане. Като запалиш - нека колата поработи 2-3-4-5 минути, и пак пипни маркучите. Един от тях трябва да не се е променил на пипане, да е студен. когато стрелката мине към 70-градуса - пак провери, ако пак единия маркуч е студен, както преди да запалиш - значи си пушка!

          Коментар


            #20
            Няма нищо общо с термостата тази температура според мен. Просто не ти включва първата степен на перката!
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

            Коментар


              #21
              Няма нищо общо с термостата тази температура според мен. Просто не ти включва първата степен на перката!
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

              Коментар

              Working...
              X