Малко извън темата,но някой чувал ли е за марката WAHLER и има ли впечатления от нея?ЗА пояснение фирмата е немска.Аз съм се запътил да слагам такъв термостат,но още умувам какъв точно да бъде.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса от един нов Bravo Owner
Collapse
X
-
Колега trace - това което пиша е за дизеловите двигатели, но те са също са от периода 95-98, за това смятам че важи и за 1.6 от същия период. Датчика за градусите не е двоен, както е в двигателите 98-2001, а подава данни само за уреда на таблото. Перките не се командват от ЕКУ, а от т. нар. двустепенен термостат, елемент номер 172, ако имаш схеми. Това за мен означава че колкото и термостата да смениш, винаги показанието на стрелката ти ще бъде нагоре-надолу, но никога няма да закове на 1 позиция. Така е например и в Дедрата от 95-та - стрелката ходи нагоре надолу, но никога не пада под средата. Единственото което означава че трябва да го смениш е ако маркучите ти се нагорещяват преди стрелката да се вдигне, и ако същата се вдига бавно. Как да тестваш термостата - вярвам че знаеш Поздрави!
Коментар
-
ogi28b написа:Колега trace - това което пиша е за дизеловите двигатели, но те са също са от периода 95-98, за това смятам че важи и за 1.6 от същия период. Датчика за градусите не е двоен, както е в двигателите 98-2001, а подава данни само за уреда на таблото. Перките не се командват от ЕКУ, а от т. нар. двустепенен термостат, елемент номер 172, ако имаш схеми. Това за мен означава че колкото и термостата да смениш, винаги показанието на стрелката ти ще бъде нагоре-надолу, но никога няма да закове на 1 позиция. Така е например и в Дедрата от 95-та - стрелката ходи нагоре надолу, но никога не пада под средата. Единственото което означава че трябва да го смениш е ако маркучите ти се нагорещяват преди стрелката да се вдигне, и ако същата се вдига бавно. Как да тестваш термостата - вярвам че знаеш Поздрави!Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Ами утре няма да идвам, но и няма да има как да го проверим, защото ще си карал, и той ще е отворил, и загрял маркучите. Значи сутринта преди да запалиш пипни маркучите които влизат в радиатора, и запомни как са на пипане. Като запалиш - нека колата поработи 2-3-4-5 минути, и пак пипни маркучите. Един от тях трябва да не се е променил на пипане, да е студен. когато стрелката мине към 70-градуса - пак провери, ако пак единия маркуч е студен, както преди да запалиш - значи си пушка!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар