Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Влияние на клапата за вътрешна циркулация върху климатика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Влияние на клапата за вътрешна циркулация върху климатика

    Здравейте, при мен се наблюдава до болка познатият проблем с разваленото моторче на клапата за вътрешна циркулация. Като си купих колата преди 2 години имах проблем със запотяване на стъклата при влажно време , който отстраних, чрез перманентно отваряне на клапата. Сега обаче ми се струва, че разликата при охлаждане на купето е огромна, преди си карах на 1 степен , понякога и на 0 , а сега карам на 4-3 и в момента в който спра климатика в колата пак става жега. Мислите ли че има такава голяма разлика само от клапата или аз си въобразявам нещо.
    Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

    #2
    има значение, но не чак толкова голямопримерно 2-3 градуса разликаднес мерих моя, защото никога не му е правена "профилактика"колата е вече 3 години в мен и климатика си духа със 7 оС при отворена клапа
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Да и аз мисля, че влиянието не е особено. Разликата се проявява, когато караш на дълаг път, или темперетурата в купето е свалена с поне 5 градуса повече от външната. Тогава Е по-добре въздуха да гиркулира само в купето, така климатика охлажда по-ефективно, защото не засмуква горещият въздух от вън, а вече охладеният в купето.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Има огромно значение дали колата е била напечена от слънцето, колко време е била печена, и дали докато работи климатика продължава да пече. При мен с напълно отворена клапа, ако на ми духа от фронталните духалки, и на 10 да го пусна - топло ми е! Но ако ми духа от тях, и в краката, комбинирано - дори и на 2 ми е достатъчно. Всичко е относително!

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Има огромно значение дали колата е била напечена от слънцето, колко време е била печена, и дали докато работи климатика продължава да пече. При мен с напълно отворена клапа, ако на ми духа от фронталните духалки, и на 10 да го пусна - топло ми е! Но ако ми духа от тях, и в краката, комбинирано - дори и на 2 ми е достатъчно. Всичко е относително!
          Наистина като е отворена клапата го ползвам само на предните духалки, но все си мисля че ако пак я затворя ще мога да насочвам струята към стъклата и на мен пак да ми е хладно, кофтито е че при първият дъжд ще съжалявам много .
          Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

          Коментар


            #6
            Franchesko написа:
            Наистина като е отворена клапата го ползвам само на предните духалки, но все си мисля че ако пак я затворя ще мога да насочвам струята към стъклата и на мен пак да ми е хладно, кофтито е че при първият дъжд ще съжалявам много .
            ? защо така ?

            Коментар


              #7
              u_bo написа:
              Franchesko написа:
              Наистина като е отворена клапата го ползвам само на предните духалки, но все си мисля че ако пак я затворя ще мога да насочвам струята към стъклата и на мен пак да ми е хладно, кофтито е че при първият дъжд ще съжалявам много .
              ? защо така ?
              Ами защото стъклата се потят ужасно много при затворена клапа, а моторчето ми си е заминало преди доста време .
              Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

              Коментар

              Working...
              X