Форумци, помагайте. трябва да си смъкна компресора на климатика, но се намира на кофти място, дето трябва да бъркам с 2 пръста. Каква е последователността? Двигателя ми е 1.8 двувалка - 159А4046
Никой ли не се е сблъсквал с подобни проблеми??? Фреона в инсталацията изтича много бавно. Майстора прегледа с някакъв датчик за фреон радиатора, маркучите и около компресора, но никъде не успя да улови теча. Майстора ми каза, че остава само компресора - на оста имало някакви (О) пръстени и трябва да се свали за да се провери. Компресора се намира на много трудно място - зад двигателя. Над него е помпата на хидравликата на волана. Трябва ли да разпилявам всичко или компресора може да се измъкне отдолу. Някои ми казаха, че трябва да се извади полуоската за да излезе компресора. Първата ми специалност е автомонтьор но не съм се сблъсквал с такива работи.Ще се радвам да споделите Вашия опит.
За да се види точно от къде е течът се вкарва оцветител в системата.После се гледа на UV- лампа за да се види точно от къде изпуска.Може да се окаже че компресора не трябва да се сваля.Потърси друг майстор дето не гадае ,а си разбира от работата.
Има няколко начина за да се разбере каде изпуска единия колегата по горе е написал с ув оцветител в системата но може и с уред казва се пропускотърсач с него се открива приблизително точно мястото на теча и после с пяна за търсене на теч на фрони се открива точно. Ама тези уреди и ползването им правят майстора а не такива дето фърлят боб каде е повредата. Амам от некадърници дето се водят майстори.
Коментар