Преди 18 си купих Фиат Браво 1,6 ,100,бензинов двигател-автоматикКолата гасне при ниски обороти.Също така не винаги но често мотора има силни вибрации.След като я карах на уж най- добрите и реномирани майстори тук в софия проблема не се реши.Абсолютно направен пълен сервис на колата като сменяни ремъци, бобини,дроселова клапа,накладки, ремъци,свещи, кабели, всички ключалки на колата,акумулатор и много други за които не се сещам вече.Колата продължава да гасне. и ме оставя на пътя, средно 3 от десет излизания.Моля за съвет
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
18 месеца никой не успя да реши проблемите с моята кола
Collapse
X
-
Кажи повече инфо - топла, студена или как гасне? Иначе други проблеми? Датчик на коляновия вал или някоя ел. връзка. Дублирай масата на двигателя и на компа,. да не забравяме и алармата! Може и помпата да е пътник.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
провери ландсондата която се намира точно кадето се сабира двуцевката на аспуха....там има един датчик които отчита изгорелите газове и според тях подава информация на компа и тои вече контролира инжекциона...нека проверат и този датчик...мове от там да идва проблема...мда провери и бензиновата помпа...както и бензиновиа филтар...може да се е позадръстилФиат Брава 1.4 12V SX 80кс
http://img.data.bg/i.php?id=335208
Коментар
-
bigsis67 написа:Гасне както топла така и студена ,непредсказуема е.Ако успея да запаля и тръгна започва да се дави (така се случва доста често)Просто нямаме идея.Много майстори са я гледали и даже 2 пъти са отваряли двидателя.Резултата е само хвърляне на париLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Да решението което ти предлага колегата отгоре е добро, но зимата ако не ще да пали Намирисва ми на дебитомер. Може да е и помпата, но симптомите са за дебитомер, той оправия няма, а нов струва много от пордъка на 500лв. Като си ходил по толкова майстори какво им показва компютъра? Се трява да има някакви грешки. Помпата няй-лесно се проверява на канал, навираш се отдолу и слушаш, ако в момента в който колата угасне и помпата също изключва значи е тя ако не....проблема е друг.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
seenseei написа:провери ландсондата която се намира точно кадето се сабира двуцевката на аспуха....там има един датчик които отчита изгорелите газове и според тях подава информация на компа и тои вече контролира инжекциона...нека проверат и този датчик...мове от там да идва проблема...мда провери и бензиновата помпа...както и бензиновиа филтар...може да се е позадръстил--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
van_dal написа:Да решението което ти предлага колегата отгоре е добро, но зимата ако не ще да пали Намирисва ми на дебитомер. Може да е и помпата, но симптомите са за дебитомер, той оправия няма, а нов струва много от пордъка на 500лв. Като си ходил по толкова майстори какво им показва компютъра? Се трява да има някакви грешки. Помпата няй-лесно се проверява на канал, навираш се отдолу и слушаш, ако в момента в който колата угасне и помпата също изключва значи е тя ако не....проблема е друг.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Аз съм тя. :D между другото.А и е правена компютърна диагностика няколко пъти. Нито 1 майстор не се е ангажирал с отговор "знам от къде идва проблема" Това е.Само пробват това и онова, и от 6200 лв когато я купих преди 18 месеца , досега съм платила поне още 7-8 хиляди лв отгоре за грешка проба.че не мога и да я продам.не мога да и взема 1/4 от парите които съм вложила по нея.
Коментар
-
pakumba написа:bigsis67 написа:Гасне както топла така и студена ,непредсказуема е.Ако успея да запаля и тръгна започва да се дави (така се случва доста често)Просто нямаме идея.Много майстори са я гледали и даже 2 пъти са отваряли двидателя.Резултата е само хвърляне на париBravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
somebody написа:pakumba написа:bigsis67 написа:Гасне както топла така и студена ,непредсказуема е.Ако успея да запаля и тръгна започва да се дави (така се случва доста често)Просто нямаме идея.Много майстори са я гледали и даже 2 пъти са отваряли двидателя.Резултата е само хвърляне на париLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
bigsis67 написа:Гасне както топла така и студена ,непредсказуема е.Ако успея да запаля и тръгна започва да се дави (така се случва доста често)Просто нямаме идея.Много майстори са я гледали и даже 2 пъти са отваряли двидателя.Резултата е само хвърляне на париСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Извинявам се колежке,че те обърках с лице от мъжки пол. Зададох ти конкретен въпрос дали си ходила на диагностика при Бобо,но не полуюих конкретен отговор.Колегата НСО също е много добър специалист,но най добре говори с него.Освен това би ли споделила как гасне колата?Както си на скорост и караш?Просто опиши подробно процедурата на гаснене,за да може хвърлянето на боб да поеме в някоя насока. :DBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
pakumba написа:somebody написа:pakumba написа:bigsis67 написа:Гасне както топла така и студена ,непредсказуема е.Ако успея да запаля и тръгна започва да се дави (така се случва доста често)Просто нямаме идея.Много майстори са я гледали и даже 2 пъти са отваряли двидателя.Резултата е само хвърляне на пари
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар