Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

18 месеца никой не успя да реши проблемите с моята кола

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    18 месеца никой не успя да реши проблемите с моята кола

    Преди 18 си купих Фиат Браво 1,6 ,100,бензинов двигател-автоматикКолата гасне при ниски обороти.Също така не винаги но често мотора има силни вибрации.След като я карах на уж най- добрите и реномирани майстори тук в софия проблема не се реши.Абсолютно направен пълен сервис на колата като сменяни ремъци, бобини,дроселова клапа,накладки, ремъци,свещи, кабели, всички ключалки на колата,акумулатор и много други за които не се сещам вече.Колата продължава да гасне. и ме оставя на пътя, средно 3 от десет излизания.Моля за съвет

    #2
    Кажи повече инфо - топла, студена или как гасне? Иначе други проблеми? Датчик на коляновия вал или някоя ел. връзка. Дублирай масата на двигателя и на компа,. да не забравяме и алармата! Може и помпата да е пътник.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      провери ландсондата която се намира точно кадето се сабира двуцевката на аспуха....там има един датчик които отчита изгорелите газове и според тях подава информация на компа и тои вече контролира инжекциона...нека проверат и този датчик...мове от там да идва проблема...мда провери и бензиновата помпа...както и бензиновиа филтар...може да се е позадръстил
      Фиат Брава 1.4 12V SX 80кс
      http://img.data.bg/i.php?id=335208

      Коментар


        #4
        Гасне както топла така и студена ,непредсказуема е.Ако успея да запаля и тръгна започва да се дави (така се случва доста често)Просто нямаме идея.Много майстори са я гледали и даже 2 пъти са отваряли двидателя.Резултата е само хвърляне на пари

        Коментар


          #5
          bigsis67 написа:
          Гасне както топла така и студена ,непредсказуема е.Ако успея да запаля и тръгна започва да се дави (така се случва доста често)Просто нямаме идея.Много майстори са я гледали и даже 2 пъти са отваряли двидателя.Резултата е само хвърляне на пари
          сложи си газова, най-простатата газова си сложи и карай
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Да решението което ти предлага колегата отгоре е добро, но зимата ако не ще да пали Намирисва ми на дебитомер. Може да е и помпата, но симптомите са за дебитомер, той оправия няма, а нов струва много от пордъка на 500лв. Като си ходил по толкова майстори какво им показва компютъра? Се трява да има някакви грешки. Помпата няй-лесно се проверява на канал, навираш се отдолу и слушаш, ако в момента в който колата угасне и помпата също изключва значи е тя ако не....проблема е друг.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              seenseei написа:
              провери ландсондата която се намира точно кадето се сабира двуцевката на аспуха....там има един датчик които отчита изгорелите газове и според тях подава информация на компа и тои вече контролира инжекциона...нека проверат и този датчик...мове от там да идва проблема...мда провери и бензиновата помпа...както и бензиновиа филтар...може да се е позадръстил
              Моята ламбда е заковала на 0,3 (утре ще я сменям) и колата работи без проблем, само може да гори повече и да не е толкова пъргава. Не подвеждайте човека.
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #8
                van_dal написа:
                Да решението което ти предлага колегата отгоре е добро, но зимата ако не ще да пали Намирисва ми на дебитомер. Може да е и помпата, но симптомите са за дебитомер, той оправия няма, а нов струва много от пордъка на 500лв. Като си ходил по толкова майстори какво им показва компютъра? Се трява да има някакви грешки. Помпата няй-лесно се проверява на канал, навираш се отдолу и слушаш, ако в момента в който колата угасне и помпата също изключва значи е тя ако не....проблема е друг.
                Доколкото съм запознат този двигател няма дебитомер или поне за мдоелите до 1998 година ( с металните колектори) тъй че е много вероятно това да не е проблема.След като човека е ходил на диагностика се предполага,че са му погледнали ламбда сондата.Защо си мисля,че е много вероятно моторчето за празния ход да не е съвсем наред.Всичко разбира се е хвърляне на боб.Колега,ходил ли си на диагностика при Бобо?Ако не си,мисля че той е твоят човек.Не е евтин майстор,но пък е доста добър точно в такива неразрещими от много майстори проблеми.
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  Аз съм тя. :D между другото.А и е правена компютърна диагностика няколко пъти. Нито 1 майстор не се е ангажирал с отговор "знам от къде идва проблема" Това е.Само пробват това и онова, и от 6200 лв когато я купих преди 18 месеца , досега съм платила поне още 7-8 хиляди лв отгоре за грешка проба.че не мога и да я продам.не мога да и взема 1/4 от парите които съм вложила по нея.

                  Коментар


                    #10
                    pakumba написа:
                    bigsis67 написа:
                    Гасне както топла така и студена ,непредсказуема е.Ако успея да запаля и тръгна започва да се дави (така се случва доста често)Просто нямаме идея.Много майстори са я гледали и даже 2 пъти са отваряли двидателя.Резултата е само хвърляне на пари
                    сложи си газова, най-простатата газова си сложи и карай
                    Слагането на газова не решава проблема!!!! При мен гасне и на газ и на бензин. В случая ще бъде само хвърляне на пари. Давенето определено не е свързано с кабели и т.н., а щом като двигателя тресе и не работи добре значи, че сместа, която се подава не е добра и равномерна. Не съм майстор, но поне доколкото знам от собствен опит, мисля, че ще е хубаво да се прегледат/продухат дюзите, да се види работата на бензиновата помпа.
                    Bravo 1.6/16V ... и на газ

                    Коментар


                      #11
                      somebody написа:
                      pakumba написа:
                      bigsis67 написа:
                      Гасне както топла така и студена ,непредсказуема е.Ако успея да запаля и тръгна започва да се дави (така се случва доста често)Просто нямаме идея.Много майстори са я гледали и даже 2 пъти са отваряли двидателя.Резултата е само хвърляне на пари
                      сложи си газова, най-простатата газова си сложи и карай
                      Слагането на газова не решава проблема!!!! При мен гасне и на газ и на бензин. В случая ще бъде само хвърляне на пари. Давенето определено не е свързано с кабели и т.н., а щом като двигателя тресе и не работи добре значи, че сместа, която се подава не е добра и равномерна. Не съм майстор, но поне доколкото знам от собствен опит, мисля, че ще е хубаво да се прегледат/продухат дюзите, да се види работата на бензиновата помпа.
                      пич, ще се постарая да обясня подробно. слагането на газова ще реши проблема 99% като цяло, а ако проблема се дължи на инжекциона, което включва всички датчици, дюзи, моторчета, помпи, сонди и т.н. то 100% ще го реши. защото слагането на обикновенна газова е абсолючтно автономна система- изпарителя отпределя количеството газ към двигателя, този мотор няма дебитомер и затова колкото си засмуче това е, така че ето ти една съвсем отделна горивна система. едиствено моторчето за празния ход и тпс датчика остават в играта, както и датчика на коляновия вал. значи ако е сигурно, че проблема е в храненто на мотора ще останат точно 3 неща заподозрени, като лесно ще се изключат едно по едно. момичето е дало 7-8 бона по майстори, а проблема ще се реши с 400 и после ще си кара тънко. а при теб след като гасне на газ и бензин, ако си с най-обикновенна газова си провери 3-те неща които избройх. ако имаш ламбда контрол е малко по различно, а ако си с газ инжекцион не моа ти помогна
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        bigsis67 написа:
                        Гасне както топла така и студена ,непредсказуема е.Ако успея да запаля и тръгна започва да се дави (така се случва доста често)Просто нямаме идея.Много майстори са я гледали и даже 2 пъти са отваряли двидателя.Резултата е само хвърляне на пари
                        Забрави "добрите" майстори. Пиши едно лс на НСО от форума. - http://forum.fiat-bg.org/profile.php...аистина проблема трябва да е в горивото, представи си например че няма налягане на бензина по някаква доста проста причина, запушване някъде например....това с диагностика...просто не става.
                        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Ти какво толкова купува по таз кола за 6000 - 7000? Като иска да гасне пробвала ли си да подадеш газ още преди да е изгаснала и какво става?
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар


                            #14
                            Извинявам се колежке,че те обърках с лице от мъжки пол. Зададох ти конкретен въпрос дали си ходила на диагностика при Бобо,но не полуюих конкретен отговор.Колегата НСО също е много добър специалист,но най добре говори с него.Освен това би ли споделила как гасне колата?Както си на скорост и караш?Просто опиши подробно процедурата на гаснене,за да може хвърлянето на боб да поеме в някоя насока. :D
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #15
                              pakumba написа:
                              somebody написа:
                              pakumba написа:
                              bigsis67 написа:
                              Гасне както топла така и студена ,непредсказуема е.Ако успея да запаля и тръгна започва да се дави (така се случва доста често)Просто нямаме идея.Много майстори са я гледали и даже 2 пъти са отваряли двидателя.Резултата е само хвърляне на пари
                              сложи си газова, най-простатата газова си сложи и карай
                              Слагането на газова не решава проблема!!!! При мен гасне и на газ и на бензин. В случая ще бъде само хвърляне на пари. Давенето определено не е свързано с кабели и т.н., а щом като двигателя тресе и не работи добре значи, че сместа, която се подава не е добра и равномерна. Не съм майстор, но поне доколкото знам от собствен опит, мисля, че ще е хубаво да се прегледат/продухат дюзите, да се види работата на бензиновата помпа.
                              пич, ще се постарая да обясня подробно. слагането на газова ще реши проблема 99% като цяло, а ако проблема се дължи на инжекциона, което включва всички датчици, дюзи, моторчета, помпи, сонди и т.н. то 100% ще го реши. защото слагането на обикновенна газова е абсолючтно автономна система- изпарителя отпределя количеството газ към двигателя, този мотор няма дебитомер и затова колкото си засмуче това е, така че ето ти една съвсем отделна горивна система. едиствено моторчето за празния ход и тпс датчика остават в играта, както и датчика на коляновия вал. значи ако е сигурно, че проблема е в храненто на мотора ще останат точно 3 неща заподозрени, като лесно ще се изключат едно по едно. момичето е дало 7-8 бона по майстори, а проблема ще се реши с 400 и после ще си кара тънко. а при теб след като гасне на газ и бензин, ако си с най-обикновенна газова си провери 3-те неща които избройх. ако имаш ламбда контрол е малко по различно, а ако си с газ инжекцион не моа ти помогна
                              "Пич",газовата уредба не само няма да реши въпроса,ами ще вкара един проблем в повече.Още ли не си разбрал,че обикновената газова уредба дава само проблеми за собствениците на тези коли.Ти като си се набутал,защо искаш да набуташ и други.......Колата няма дебитомер,но има МАР-сензор,който изпълнява същата функция.Много трудно е да се прави диагностика дистанционно на такъв завъртян проблем.Мой съвет е колежката да не си слага никаква газова уредба,защото това си е жива набутвация.Да си провери вакум връзката на този МАР-сензор със всмукателния колектор на двигателя,както и електрическите му връзки през куплумга му до контролера на колата.И да се направи проба с един друг датчик на коляновия вал какво е поведението на колата,защото много често от него се получават такива проблеми с внезапни загасвания на двигателя по време на работа.Успех.

                              Коментар

                              Working...
                              X