Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мотора на Браво ХГТ след ремонт на главата!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с мотора на Браво ХГТ след ремонт на главата!

    Значи проблема е следният. Светка лампата за маслото и мотора почва да трака зверски.На пръчката си е догоре и като отворя капачката хвърля по малко масло. Ако някой може да помогне с инфо мерси предварително.
    Bravo HGT

    #2
    И да добавя че по главата не е сменяно нищо.Само е шлайфана и преди тва никога не е давала такъв проблем колата.Мотора не се чуваше как работи.
    Bravo HGT

    Коментар


      #3
      а водата как ти бешекак си стегнал главата
      karam fiat 1992 tempra karburator
      0889340995

      Коментар


        #4
        ако не си я стегнал правилно или в сервиз аз правих тоя ремонт миналата неделя на фиат темпра стягането по книга беше първо 40кн или 4 кг ма метър и после 90’ на всички болтове по последователност и на другия ден още 90 ’ на вси4ки пак по последователности колата работи добре
        karam fiat 1992 tempra karburator
        0889340995

        Коментар


          #5
          А ангренажа как е зацепен? Това обяснява тракането, но не знам защо свети лампата
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            stanleyhacker написа:
            А ангренажа как е зацепен? Това обяснява тракането, но не знам защо свети лампата
            и как го обяснява? а ако му пада налягането на маслото, затова лампата светва и почват да тракат повдигачи? естествено тука шумове с думи да си описваме....
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Щом са шлайфали е възможно да има запушване по маслената магистрала от стружките. Като отвориш капачката е нормално да хвърля масло, защото там са клапаните и по тях има масло, като се въртят няма как.
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #8
                И аз си мисля че може да е запушена магистрала.Но освен от повдигачите ми се струва че и по надолу нещо тропа много зверски.Възможно ли е лагерите да са отишли? абе от тия некадърници по сервизите ми писна на... Кой знае кво са направили нещастниците. И са се праат на луди естествено
                Bravo HGT

                Коментар


                  #9
                  А сетих се да кажа, че е сипвана добавка SX6000 в мотора. Дали е възможно тя нещо да е преебала работата.
                  Bravo HGT

                  Коментар


                    #10
                    Със сигурност не е от добавката!!!Естествено майсторите, които са ти прецакали мотора ще кажат, че е от нея, че е запушила масления филтър и т.н.Според мен имаш ниско налягане, т.е. отнякъде изтича, ако е запушване ще е повишено. То зависи и къде се запуши де, но най-вероятно или маслената помпа не е задвижена както трябва, ако изобщо са я зацепили. В никакъв случай не карай мотора така. Най-вероятно тропат биелните лагери щото са на сухо. Премерете налягането с манометър за кратко.

                    Коментар


                      #11
                      До колкото съм запознат, датчика за налягането на маслото е непосредствено след маслената помпа. Т.е. ако датчика свети значи помпата не работи, без значение какво става нагоре по магистралата. Причините, може би неправилно сглобена!А може и менте филтър! По този повод да си споделя премеждията с въпросния маслен филтър. Първото обслужване на колата ми беше в АИ и лампата за налягането на маслото гаснеше ~2сек. след стартиране на мотора. Според АИ било нормално. Като попрочетох тук там, и като се консултирах със специалист от сервиза на Мазерати/поне според мен са доста по технически грамотни/, се убедих че не нормално, но не е и фатално за мотора. В крайна сметка замених въпросния оригинален филтър, с филтър на MANN и лампата гасне още на стартер. Успех!
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар

                      Working...
                      X