Значи проблема е следният. Светка лампата за маслото и мотора почва да трака зверски.На пръчката си е догоре и като отворя капачката хвърля по малко масло. Ако някой може да помогне с инфо мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с мотора на Браво ХГТ след ремонт на главата!
Collapse
X
-
ако не си я стегнал правилно или в сервиз аз правих тоя ремонт миналата неделя на фиат темпра стягането по книга беше първо 40кн или 4 кг ма метър и после 90’ на всички болтове по последователност и на другия ден още 90 ’ на вси4ки пак по последователности колата работи добреkaram fiat 1992 tempra karburator
0889340995
Коментар
-
stanleyhacker написа:А ангренажа как е зацепен? Това обяснява тракането, но не знам защо свети лампатаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Щом са шлайфали е възможно да има запушване по маслената магистрала от стружките. Като отвориш капачката е нормално да хвърля масло, защото там са клапаните и по тях има масло, като се въртят няма как.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
И аз си мисля че може да е запушена магистрала.Но освен от повдигачите ми се струва че и по надолу нещо тропа много зверски.Възможно ли е лагерите да са отишли? абе от тия некадърници по сервизите ми писна на... Кой знае кво са направили нещастниците. И са се праат на луди естественоBravo HGT
Коментар
-
Със сигурност не е от добавката!!!Естествено майсторите, които са ти прецакали мотора ще кажат, че е от нея, че е запушила масления филтър и т.н.Според мен имаш ниско налягане, т.е. отнякъде изтича, ако е запушване ще е повишено. То зависи и къде се запуши де, но най-вероятно или маслената помпа не е задвижена както трябва, ако изобщо са я зацепили. В никакъв случай не карай мотора така. Най-вероятно тропат биелните лагери щото са на сухо. Премерете налягането с манометър за кратко.
Коментар
-
До колкото съм запознат, датчика за налягането на маслото е непосредствено след маслената помпа. Т.е. ако датчика свети значи помпата не работи, без значение какво става нагоре по магистралата. Причините, може би неправилно сглобена!А може и менте филтър! По този повод да си споделя премеждията с въпросния маслен филтър. Първото обслужване на колата ми беше в АИ и лампата за налягането на маслото гаснеше ~2сек. след стартиране на мотора. Според АИ било нормално. Като попрочетох тук там, и като се консултирах със специалист от сервиза на Мазерати/поне според мен са доста по технически грамотни/, се убедих че не нормално, но не е и фатално за мотора. В крайна сметка замених въпросния оригинален филтър, с филтър на MANN и лампата гасне още на стартер. Успех!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар