От как времето се застуди преди две седмици забелязах, че след запалване при студен двигател отначало всичко е нормално, но след 10-15 секунди изведнъж двигателя вдига много високи обороти и то не рязко а плавно. Тъй като нямам оборотомер предполагам, че са 2500 или нагоре тъй като ми се превключва автоматично на газ, а това става някъде към 2300 оборота. След като превключи на газ оборотите се запазват. Дори карам на трета с 40 км/h без да докосвам педала на газта. Нещата се успокояват след като температурата на антифриза стигне към 70 градуса. Ходих на диагностика. С изключение на оборотите на празен ход на бензин всичко е наред. Оборотите на п.х. на бензин дори и при загрял двигател (90 градуса) при запалване са 1200 и спадат най-много до 925. Според програмата трябва да бъдат 850. Интересно е, че на газ държи 850 - 870 оборота, а на бензин не може. Не знам от къде за започна и какво да гледам. Моля за помощ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ! Много високи обороти при студен двигател...
Collapse
X
-
Re: Помощ! Много високи обороти при студен двигател...
brat_John написа:От как времето се застуди преди две седмици забелязах, че след запалване при студен двигател отначало всичко е нормално, но след 10-15 секунди изведнъж двигателя вдига много високи обороти и то не рязко а плавно. Тъй като нямам оборотомер предполагам, че са 2500 или нагоре тъй като ми се превключва автоматично на газ, а това става някъде към 2300 оборота. След като превключи на газ оборотите се запазват. Дори карам на трета с 40 км/h без да докосвам педала на газта. Нещата се успокояват след като температурата на антифриза стигне към 70 градуса. Ходих на диагностика. С изключение на оборотите на празен ход на бензин всичко е наред. Оборотите на п.х. на бензин дори и при загрял двигател (90 градуса) при запалване са 1200 и спадат най-много до 925. Според програмата трябва да бъдат 850. Интересно е, че на газ държи 850 - 870 оборота, а на бензин не може. Не знам от къде за започна и какво да гледам. Моля за помощ.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Забравих да напиша, че майстора ме посъветва да си сменя температурния датчик тъй като забеляза различни показания на температурата, когато се включваше перката на вентилатора. До колкото знам за вентилатора има отделен датчик. Между другото по показания веднъж включваше на 95 градуса, а друг път на 93.Този датчик универсален ли е? Има ли някакъв номер? Защото погледнах, но успях да видя само, че на него пише BOSHFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
За съжаление положението на следващия ден беше същото Случая съм го описал подробно тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2748 Моля давайте идей Yellow_Flash_Colorz_PDT_32FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Така като гледам сам си задавам въпроси и сам си отговарям Снощи отново направих ресет на ECU-то и тази сутрин тези "луди" обороти на празен ход при първоначално запалване ги нямаше. Цял ден карах на бензин и преди да се прибера обърнах на газ. При обръщането на газ за момент ми присветна лампата на инжекциона - явно докато заработи симулатора. Ще видим утре как ще е! От това си правя извод, че явно ECU-то минава в някакъв сервизен режим. Ако греша нека някой ме поправи или да сподели опит, защото не съм навит всяка вечер да си откачам акумулатора и сутрин да тичам да го закачам. Чел съм за варианта да се сложи реле за ресет, но за сега не съм мислил по въпроса.......FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
godinova написа:ако нямаш емулатор сложи сиFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар