Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ! Много високи обороти при студен двигател...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ! Много високи обороти при студен двигател...

    От как времето се застуди преди две седмици забелязах, че след запалване при студен двигател отначало всичко е нормално, но след 10-15 секунди изведнъж двигателя вдига много високи обороти и то не рязко а плавно. Тъй като нямам оборотомер предполагам, че са 2500 или нагоре тъй като ми се превключва автоматично на газ, а това става някъде към 2300 оборота. След като превключи на газ оборотите се запазват. Дори карам на трета с 40 км/h без да докосвам педала на газта. Нещата се успокояват след като температурата на антифриза стигне към 70 градуса. Ходих на диагностика. С изключение на оборотите на празен ход на бензин всичко е наред. Оборотите на п.х. на бензин дори и при загрял двигател (90 градуса) при запалване са 1200 и спадат най-много до 925. Според програмата трябва да бъдат 850. Интересно е, че на газ държи 850 - 870 оборота, а на бензин не може. Не знам от къде за започна и какво да гледам. Моля за помощ.
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    #2
    Re: Помощ! Много високи обороти при студен двигател...

    brat_John написа:
    От как времето се застуди преди две седмици забелязах, че след запалване при студен двигател отначало всичко е нормално, но след 10-15 секунди изведнъж двигателя вдига много високи обороти и то не рязко а плавно. Тъй като нямам оборотомер предполагам, че са 2500 или нагоре тъй като ми се превключва автоматично на газ, а това става някъде към 2300 оборота. След като превключи на газ оборотите се запазват. Дори карам на трета с 40 км/h без да докосвам педала на газта. Нещата се успокояват след като температурата на антифриза стигне към 70 градуса. Ходих на диагностика. С изключение на оборотите на празен ход на бензин всичко е наред. Оборотите на п.х. на бензин дори и при загрял двигател (90 градуса) при запалване са 1200 и спадат най-много до 925. Според програмата трябва да бъдат 850. Интересно е, че на газ държи 850 - 870 оборота, а на бензин не може. Не знам от къде за започна и какво да гледам. Моля за помощ.
    измери параметрите на температурния датчик *със син куплунг* най вероятно е от него при мен поне беше от него
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Забравих да напиша, че майстора ме посъветва да си сменя температурния датчик тъй като забеляза различни показания на температурата, когато се включваше перката на вентилатора. До колкото знам за вентилатора има отделен датчик. Между другото по показания веднъж включваше на 95 градуса, а друг път на 93.Този датчик универсален ли е? Има ли някакъв номер? Защото погледнах, но успях да видя само, че на него пише BOSH
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #4
        Смених датчика и положението като, че ли се пооправи :P Датчика е тип BOSCH (син) и номера му е 0 280 130 066
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #5
          За съжаление положението на следващия ден беше същото Случая съм го описал подробно тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2748 Моля давайте идей Yellow_Flash_Colorz_PDT_32
          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

          Коментар


            #6
            Така като гледам сам си задавам въпроси и сам си отговарям Снощи отново направих ресет на ECU-то и тази сутрин тези "луди" обороти на празен ход при първоначално запалване ги нямаше. Цял ден карах на бензин и преди да се прибера обърнах на газ. При обръщането на газ за момент ми присветна лампата на инжекциона - явно докато заработи симулатора. Ще видим утре как ще е! От това си правя извод, че явно ECU-то минава в някакъв сервизен режим. Ако греша нека някой ме поправи или да сподели опит, защото не съм навит всяка вечер да си откачам акумулатора и сутрин да тичам да го закачам. Чел съм за варианта да се сложи реле за ресет, но за сега не съм мислил по въпроса.......
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар


              #7
              ако нямаш емулатор сложи си

              Коментар


                #8
                godinova написа:
                ако нямаш емулатор сложи си
                Имам!!! И то от същия, за който беше поста ти в "газови уредби".Иначе днес колата си запали нормално т.е. без високи обороти. Явно ECU-то е регистрирало някаква грешка и е минало в сервизен режим. След ресета нещата са дошли в "начално" положение. Дано това да продължи така
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар

                Working...
                X