Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на скоростна кутия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    мда и аз предполагах че може да е от чашките кадето влиза триполуидния лагер на полуоската...заради тази чашка смених цяла скоростна кутия защото я скъсах вътре в скоростната кутия точно когато започват шлиците...значи така...метналисаме с тая скоростна кутиика и те това си е.....я кажи на теб само 1-та или 2-те чашки ти смениха....защото аз пазя старата кутия и на нея има 1-на чашка здрава...ако тряяя от 2 ще права едната, нема начин
    Фиат Брава 1.4 12V SX 80кс
    http://img.data.bg/i.php?id=335208

    Коментар


      #17
      Аз говоря за 3-те чашки, които са в карето, тези с иглените лагери. Нали вътрешното каре е с такива чашки, а външното е със съчми. Момчето оставило полуоската да виси на ск. кутия, докато сменят тампони на макферсона и та се измъкнала, т.е. увиснала на маншона само. После за по-бързо я набутали обратно, но тъй като едната чашка я няма на мястото и, а се търкаля някъде из маншона заедно с игличките на лагера, се получи това биене при ускорение, над 30 км/ч се усещаше. Оправиха го без да сменят нищо, само си го сглобиха както трябва, дано да няма нещо подбито или износено, но според тях всичко е наред. Така са "майсторите" докато не се строши нещо е здраво и е нормално да е така, допуските им за луфтове и биене са на око, горе-долу конски нокът :D

      Коментар


        #18
        не се бях сещал за това...още днес ще разглоба полуоската да я прегледам....защото аз я свалях, свалях и лагера от към скоростната кутия ама на полуоската...данеби там да съм изпуснал нещо да сложа...после ще пиша какво в станало
        Фиат Брава 1.4 12V SX 80кс
        http://img.data.bg/i.php?id=335208

        Коментар


          #19
          колега нищо не намерих.....можеби защото неможах баш да те разбера...могали да те помоля да ми го обясниш малко по опширно...зада мога и аз да се отарва от този шибан проблем...мн съм ти задължен
          Фиат Брава 1.4 12V SX 80кс
          http://img.data.bg/i.php?id=335208

          Коментар


            #20
            Колега, погледни под маншона как е положението, ако е това,което ти обяснявах, няма нячин да не видиш нещо нередно. Снощи написах един дълъг пост, но компютъра ми сдаде багажа и не можах да го пратя.Пожелавам ти успех и да отивам да работя

            Коментар


              #21
              благодаря колега....ще проверя под маншона да видя какво е положението там...блягодаря пак
              Фиат Брава 1.4 12V SX 80кс
              http://img.data.bg/i.php?id=335208

              Коментар


                #22
                Какво стана?

                Коментар


                  #23
                  Re: Проблем след смяна на скоростна кутия

                  seenseei написа:
                  скъсах полуоската която излиза от скоростната кутия..кадето в нея влиза триполоуидния лагер...лявата беше..неможах да си намеря резервна защото не продават само нея..затова си купих скоростна кутия(втора ръка) с 3 месеца гаранция...слагам кутиата и веднага проблем....точно на 90км в час (без зна4ение дали на 3-та 4-та или 5-та) се получава голяма вибрация на цялата предница(като на 5-та скорост с 90км се осешта наи-много)....имаго в периода от 80-110км..но на 90км наи-силно се осешта..значи вибрациата се появява когато натисна колата да се набира, ако я освободя от скорост или просто пусна педала на газта, вибрациата спира веднага...предницата на колата + скоростния лост започват мн да вибрират кгато напъна колата на 90км а в същото време волана на колата седи непоклатим....от каде идва тази вибрациа???
                  Здравейте, при мен е същия проблем. Управлявам фиат брава 1.4 12V . Преди половин година тресеше само скоростния лост при набиране и скорост около 60-80км.ч . Вече започна да тресе цялата предница. Възможно ли е причината да са износени триподи / вътрешни карета/ на полуоските.

                  Коментар


                    #24
                    Аз имах такъв проблем. Греста от едната вътрешна чашка беше изтекла и чашката с огромни язви. Едното лагерче беше изпаднало и иглите му бяха навсякъде. т.е. съм карал на две лагерчета.
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар

                    Working...
                    X