Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на скоростна кутия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след смяна на скоростна кутия

    скъсах полуоската която излиза от скоростната кутия..кадето в нея влиза триполоуидния лагер...лявата беше..неможах да си намеря резервна защото не продават само нея..затова си купих скоростна кутия(втора ръка) с 3 месеца гаранция...слагам кутиата и веднага проблем....точно на 90км в час (без зна4ение дали на 3-та 4-та или 5-та) се получава голяма вибрация на цялата предница(като на 5-та скорост с 90км се осешта наи-много)....имаго в периода от 80-110км..но на 90км наи-силно се осешта..значи вибрациата се появява когато натисна колата да се набира, ако я освободя от скорост или просто пусна педала на газта, вибрациата спира веднага...предницата на колата + скоростния лост започват мн да вибрират кгато напъна колата на 90км а в същото време волана на колата седи непоклатим....от каде идва тази вибрациа???
    Фиат Брава 1.4 12V SX 80кс
    http://img.data.bg/i.php?id=335208

    #2
    От каретата.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      ВЪзможно е да бъде от крива полуоска.Знаеш ли миналото на колата от която е свалена кутията с полуоските.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        каретата са наред..не тракат...полуоските са моите старите...взел съм само скоростната кутия...а с старата скоростна кутия не правешв така колата...след слагането на ножата се получи така
        Фиат Брава 1.4 12V SX 80кс
        http://img.data.bg/i.php?id=335208

        Коментар


          #5
          Полуоските може да не са добре вкарани в кутията, другото е да има някакъв проблем с диференциала.Нещо не разбрах - скъсал си полуоска но защо си сменил кутията, след като полуоската е скъсана?И как си скъсал полуоска, а пък полуските си оставил старите?
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            полуоските са вкарани добре...проверих ги преди да сложа кутиата....но когато смених кутията смених и огледалния диск на съадинителя...дали ако там е затегнато накриво(образно казано).....може да се получат такива вибрации???
            Фиат Брава 1.4 12V SX 80кс
            http://img.data.bg/i.php?id=335208

            Коментар


              #7
              На дясната полуос има балансираща тежест,при скъсване,разместване или омекване на гумения и тампон се получава такъв ефект-завъти я с ръка/тежестта/-не трябва да мърда или да се мести осово.
              Ex. Grande Punto Driver

              Коментар


                #8
                днес лягах под колата...и послучайност пипнах тази тежест...в основата си към полуоската ми се видя добре....но като цяло гумата беше мека....защото я "4упех, кършех" на ляво на дясно и тя се местеше без да прилагам голямо усилие...ако от там иджа проблема..от каде мога да си намеря такава балансиращя тежест и г/д на какви пари??
                Фиат Брава 1.4 12V SX 80кс
                http://img.data.bg/i.php?id=335208

                Коментар


                  #9
                  Може да ти се струва че са вкарани, и да не са! Имал съм подобен проблем. Чак пък такива вибрации от съединител няма да има, дори да превърта. КАто смени огледалния диск, не смени ли всичко комплект? И пак питам защо си сменял кутия, като си скъсал полуоска и как полуоските ти са старите?
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #10
                    Идва резонния въпрос, ако е от тази тежест , защо преди това не го е правила?! А и много клои изобщо я нямат, и не вярвам да е от това.
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #11
                      може да не съм се изразил правилно...значи скъсах полуоската която излиза буквално от скоростната кутия....чашката кадето влиза триполоуидния лагер на полуостката която отива към главината...елемента който влиза в скоростната кутия ....то влиза на шлици вътре....точно в началото на шлиците е скъсана....ефекта е все едно да ти сварши съадинителя...вкарваш скорост но седиш на място....защото кутията задвижва точилото което има наи-малко натоварване...и такава част неможах да намеря и затова си купих друга скоростна кутия
                      Фиат Брава 1.4 12V SX 80кс
                      http://img.data.bg/i.php?id=335208

                      Коментар


                        #12
                        Ясно
                        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                        FIAT UNO 1.5

                        Коментар


                          #13
                          Повози тоя дето ти е продал кутията, да види, какво ще каже.
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар


                            #14
                            Колега, имах същия проблем като твоя - тресене на цялата предница в диапазона 80-100 км/ч и то само при ускоряване на колата. В сервиза на Hit-ko установиха, че това се дължи на луфт /износване/на някаква част с вид на чашка, която мисля служи за предаване на въртенето на самата полуоска. След смяната на тази част тресенето изчезна.
                            Peugeot 301
                            Punto 1.9 JTD - на жената

                            Коментар


                              #15
                              И все пак проверете вътрешното каре, да не му е изпаднала едната чашка и затова при натоварване полуоската започва да подскача, т. е. върти се с радиално биене и се мъчи да разглоби карето! Имал съм такава случка от недоглежданев сервиза, който обслужва служ. ни коли

                              Коментар

                              Working...
                              X