Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стържене в скоростна кутия на Браво ГТ 1,8 РЕШЕН!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стържене в скоростна кутия на Браво ГТ 1,8 РЕШЕН!

    И такааааааа...Онзи ден първа скорост просто не искаше да влезе. И отделно се усили стърженето. И имаше едни малки локвички масло под колата. Отивам на майстор. Скоростната кутия тече. Долял 1 л масло. По мои сметки тази загуба е за около 3-4 месеца. Почти всички шумове изчезнаха на 90%. Остана само едно шумене едвам чуваемо, едно такова на лагер. Но след един ден първа скорост пак не взлиза и трябва да преместя лоста на втора и тогава да вкарам първа. Майстора каза, че от кутията изтича масло (и се вижда) , но мога да изкарам още поне 6 месеца? Какво мислите по тоя въпрос?
    Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

    #2
    не искам да те плаша но на един приятел така му стържеше на Пунтото и сега е с друга кутия, само че за Пунто втора ръка е 200лв!
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Подготвен съм и за такъв вариант
      Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

      Коментар


        #4
        yonkok написа:
        Подготвен съм и за такъв вариант
        по-добър вариант според мен е да си напрвиш твоята. ще ти излезе същото или малко по-скъпо, но на фиат по принцип са им слабички кутиите и ще си сложиш друга и след 20 000 км ще изпляска пак и същото. ако мислиш да я караш повечко време ме послушай.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Ами според майсторите е лагер. За сваляне/качване искат някъде 150 лв, и ако се сменя само лагер не би следвало да е толкова скъпо. Говорих с един приятел-той вика не се занимавай да я опряваш, слагай друга кутия....
          Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

          Коментар


            #6
            yonkok написа:
            Ами според майсторите е лагер. За сваляне/качване искат някъде 150 лв, и ако се сменя само лагер не би следвало да е толкова скъпо. Говорих с един приятел-той вика не се занимавай да я опряваш, слагай друга кутия....
            не знам колко ще излязат всички лагери в скоростите, но на типо са около 150-200 лв само лагерите. сменят се повечето, а не само един, защото сещаш се.... твоя приятел добре вика, но при положение, че това е слабо място на модела или по-скоро марката то вероятността да попаднеш на същата не е малка. разбирам да нямат проблем със скоростите да я смениш, но при фиат не е рядкост.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              мда, звучи логично. А майстор да препоръчате?
              Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

              Коментар


                #8
                yonkok написа:
                мда, звучи логично. А майстор да препоръчате?
                не мога да ти препоръчам в софия, но по принцип малко майстори се хващат да правят кутии, а и съм чувал, че малко са тези които разбират какво правят, така че внимавай в избора си
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Намерих един много свестен пич, ама той каза че ремонта струва около 400 лева. И каза че е по-добре да си намеря тора употреба. За качване и сваляне-100 лева.Засега отложих смяната. Мисля да се абонирам за пътна помощ, ей така за спокойствие.
                  Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

                  Коментар


                    #10
                    Кви са тия 400лв. във ВТ смяна на съединител и лагери струва около 250 до 300, а ти ще сменяш само лагери, говоря за цена на части и труд. 99% ти е сдал лагера на съединитела, който със смяната не би трявало да излезе повече от 100лв.
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар


                      #11
                      и мойта бе почнала да стърже и се оказа че няма масло в купията защото от една пробка сължеше сипъх масълце и се оправи засега е бетон пък да видим
                      1.6 16v 96 г. 103 hp.
                      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                      Коментар


                        #12
                        Смених кутията, сега си имам и една допълнителна. Оказа се лагер на опашката, на вала от двигателя.
                        Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

                        Коментар

                        Working...
                        X