Всичко започва така, колата както си я карам един ден и и я гледам почва да загрява, карах я бавно и беше един от тия доста топли дни през седмицата(четвъртък мисля),отива към червеното,спрях да видя закво така(не че мн разбирам)слушам перката не бачка хмм...бях близо до един сервиз и право там,спрях заприказвах се с майстора казах му така и така с 2 думи закво става въпрос и както си говорим оп включи се...издуха я набързо и всичко беше ок после я забелязах че просто включва нещо по-късно и ми искара акъла на няколко пъти, ама само тва беше общо взето перката.а днеска напрао ме разби карам показва около 130 градуса барам радиатора студен,перката не бачка,водата марна в разширителния марна, духа студено, колекторите чугунени са(май, 100% не са PVC)марни и те двг-то топло нормално поне така мисля...спрях на няколко пъти все така, викам си датчик майната му през седмицата...обаче не се замислих що не духа топло през парното ооо термостат нещо о.0 на 1000-1500км е някъде ама пак може да е изпляскал не знам, прибирам се карам си нощно време 80-90 температурата си стои на макс колата си върви натискам саединителя оооо гасни, хмм мама ти **** спирам същите симптоми въртя ха неще да завърти акомулатор бол не е от тва обаче неще на скорост нещях да не земе да прескочи някои зъб ама на пътя ли да остана бутнах я запали...след 5-6 км викам си няма начин спирам пак пак ще я бутна ако трябва, спрях колекторите както бяха марни е и почнаха да парят постоях малко пак неможа да запали,пак я бутах пребрах се криво-ляво стоеше на 1-2 чертички преди червеното ама не го удари ама знам ли то бяха около 7-8 км. до нас.и направо тая вечер ми беше кошмар.колеги помагаите,на какво ви прилича наи-много като ви описах симптомите, старах се да съм изчерпателен да ви опиша най-подробно.колата е браво 1.6 16V, мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изглежда да са няколко проблема на едно...
Collapse
X
-
Re: изглежда да са няколко проблема на едно...
wizard88 написа:всичко започва така-колата както си я карам един ден и и я гледам почва да загрява,карах я бавно и беше един от тия доста топли дни през седмицата(четвъртак мисля),отива към червеното,спрях да видя закво така(не че мн разбирам)слушам перката не бачка хмм...бях близо до един сервиз и право там,спрях заприказвах се с маистора казах му така и така с 2 думи закво става въпрос и както си говорим оп включи се...издуха я набързо и всичко беше ок после я забелязах че просто включва нещо по късно и ми искара акъла на няколко пъти ама само тва беше общо взето перката.а днеска напрао ме разби карам показва около 130 градуса барам радиатора студен,перката не бачка,водата марна в разширителния марна,духа студено,колекторите чугунени са(маи,100% не са пвц)марни и те двг-то топло нормално поне така мисля...спрях на няколко пъти все така,викам си датчик маината му през седмицата...обаче не се замислих що не духа топло през парното ооо термостат нещо о.0 на 1000-1500км е някуде ама пак може да е изпляскал нз,пребирам се карам си нощно време 80-90 температурата си стои на макс колата си върви натискам саединителя оооо гасни,хмм мама ти **** спирам същите симптоми върта ха неще да завърти акомулатор бол не е от тва обаче неще на скорост нещях да не земе да прескочи някои зъб ама на пътя ли да остана бутнах я запали...след 5-6 км викам си няма начин спирам пак пак ше я бутна ако трябва,спрях колекторите както бяха марни еии почнаха да парят постоях малко пак неможа да запали,пак я бутах пребрах се криво-ляво стоеше на 1-2 чертички преди червеното ама не го удари ама знам ли то бяха около 7-8 км до нас.и направо тая вечер ми беше кошмар.колеги помагаите,на какво ви прилича наи-много като ви описах симптомите,старах се да съм изчерпателен да ви опиша наи-подробно.колата е браво 1,6 16в,мерси предварително.
-
аз не съм много много разбирач, ама така като си мисля, ако беше водна помпа то поне перката на радиатора щеше да духа като ненормална за да опитва да охлади тя водата така или иначе ще си се движи по...законите на физиката...по скоро ми се струва като термостат...нашия типак така като не му бачкаше термостата не му се включи перката и после ремонта излезе 120лв + 3 дена на хотел в приморско извънредно защото бяхме там.../гарнитура няколко гумени съединения скъсани от налягането и бая нерви въпреки че в сервиза бачкаха като в бокса на Ф1...точно за 10 мин. 3-ма човека бяха разхвърлили целия мотор и точно за толкова го събраха/ супер добри бяха имаше май тема как да си пробваме термостата...а това че е сравнително нов не значи, че не може да даде фира...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар