От няколко дни наблюдавам следното - при загрял двигател и изключена предавка че чува тракане, което изчезва като натисна съединителя. Когато пак го отпусна понякога отново започва да трака, понякога не.Тракането е все едно си сложил карта за игра на колело Балканче - та та та та Съединителят е нов - на около 5 000 км. Закупен и сменен в сервиза на колегата Хит ко в Ямбол.Помагайте, че много ме дразни.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тракане на свободна
Collapse
X
-
Re: Тракане на свободна
Lane Staley написа:От няколко дни наблюдавам следното - при загрял двигател и изключена предавка че чува тракане, което изчезва като натисна съединителя. Когато пак го отпусна понякога отново започва да трака, понякога не.Тракането е все едно си сложил карта за игра на колело Балканче - та та та та Съединителят е нов - на около 5 000 км. Закупен и сменен в сервиза на колегата Хит ко в Ямбол.Помагайте, че много ме дразни.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
-
dudulia написа:А смениха ли ти аксиалният лагер със съединителя?СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Колега както ти казах и при мен го има това потракване на празен ход. При мен също като натисна съединителя и изчезва този шум и като го пусна понякога се появява пак понякога не. Ходих при един познат майстор и каза че е от скоростната кутия. Някакви лагери ромолят, но каза че не е нищо фатално и може да се кара така дълго време. Каза, че евентуално ако ме дразни може да се сменят.... Пробвай като работи на място колата и завърти волана до край на ляво или дясно примерно и виж усилва ли се тракането.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
maiden написа:Лагери на първичния вал на скоростната кутия, колега!Ремонта е изключително тягав и не си струва, човек да се занимава, освен ако не мисли да кара колата цял живот. Ако сега се е появил ще изкара 2-3-4год без проблем.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
noriaga написа:maiden написа:Лагери на първичния вал на скоростната кутия, колега!Ремонта е изключително тягав и не си струва, човек да се занимава, освен ако не мисли да кара колата цял живот. Ако сега се е появил ще изкара 2-3-4год без проблем.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
maiden написа:Лагери на първичния вал на скоростната кутия, колега!Ремонта е изключително тягав и не си струва, човек да се занимава, освен ако не мисли да кара колата цял живот. Ако сега се е появил ще изкара 2-3-4год без проблем.
Коментар
-
малко стара тема но реших да я ъп-на...та и аз смених съединител и преди това (около година) и сега нещо ми се струва че кутията на малко километри (50-60) леко вие..когато смених съединителя забелязах че когато натискам съединителя изчезва хъркането което е доловимо само вътре в купето.отвън не се чува (все още)..но това което ми направи по-голямо учудване е че когато сменям скорости на малки обороти около 2-2500 оборота съединителя е мек а когато сменям на по-високи леееко като че ли е стегнат и се чува вътре едно хъркане което изчезва на натискането на съединителя докрай..иначе преди да натискам педала няма проблем но по самия ход нещо хърка и ми ебава нервите...също да споделя че това виене се увеличава когато завивам със скорост и обороти наляво а когато съм на неутрална изобщо нищо не вие което ще рече ....ПРОБЛЕМ!смених маслото на кутията със Тутела ZC 90 което ми го препоръчиха като по-гъсто но не ми решава проблема...леко утихна,при смяна на скорост на високи обороти съединителя се пооправи но остана същата работа...бих казал че не е по-зле от миналата година но дразни...някаква добавка да ми предложите? или ...де да знамсмених съединителя април месец тази годинафиат браво 1.4 12в
фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар