Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стягане на колата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стягане на колата

    Колеги решил съм малко да я стегна. За сега се сещам само няколко неща- да смажа пантите на вратите (малко трудно се затварят), да я пастирам, да стегна по някакъв начин пластмасите отвътре-скърцат по дупките (обаче незнам как?-някой ако знае може да сподели), да и оправя лампата в багажника (понякога свети, а понякога не), да и сменя част от крушките на таблото (някои са изгоряли), да смажа ел.стъклата. Абе едвали не да я направя като за продажба на Горубляне. Дайте и вие някакви полезни съвети и чалъми. Сещате ли се за друго което е добре да се оправи (без двигател, окачване и тн., предимно интериор) Мисля че тази тема ще е полезна на хората с Брава/Браво/Мареа, а може би и на другите. :D Даите свойте предложения.
    FIAT MAREA - 1997г 1.6 16V elx

    #2
    Ако успееш да решиш проблема с лампата в багажника, ще се радвам да го споделиш, защото и при мен тая лампа свети точно когато си пожелае (и в повечето случаи не желае).
    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

    Коментар


      #3
      да стегна по някакъв начин пластмасите отвътре
      Чувал съм (но не съм пробвал), че със силикон се уплътняват. Не силиконов спрей, а по-скоро като тези за лепене. Рабира се не ги лепи като за цял живот, може да се наложи да ги сваляш.Освен това - малко течна смазка (WD-40 или нещо подобно) в ключалките пази от замръзване през зимата. Чел съм по разните силиконови спрейове, че пазят гумените уплътнения от залепване за вратите...А, щях да забравя - сложи зимните гуми
      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

      Коментар


        #4
        vesko написа:
        да стегна по някакъв начин пластмасите отвътре
        Чувал съм (но не съм пробвал), че със силикон се уплътняват. Не силиконов спрей, а по-скоро като тези за лепене. Рабира се не ги лепи като за цял живот, може да се наложи да ги сваляш.Освен това - малко течна смазка (WD-40 или нещо подобно) в ключалките пази от замръзване през зимата. Чел съм по разните силиконови спрейове, че пазят гумените уплътнения от залепване за вратите...А, щях да забравя - сложи зимните гуми
        скоро свалях корите на темпрата точно поради причината че тропаха оказа се че вътре има две гумени тампончета които държат машинката за стъклото бяха се скъсали и самата машинка тропаше смених нови тампончета облепих с дунапрен където сметнах за необходимо нови щипки на кората задължително и сега не се чуват никакви досадни звуци от кората направо не можах да повярвам така че и при теб може да се наложи да свалиш кората и да огледаш какво е положението отначало е малко стряскащо но няма страшно няма какво да объркаш УСПЕХ според мен не е добре да лепиш с силикон а както казах вземи си нови щипки
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          http://emk-33.com/viewtopic.php?t=991Това е сайта на "ЕМ-КОМПЛЕКТ 33" имат доста щипки за ФиатУспех!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Тези щипки къде се продават и къде се закачат?Някой знае ли какви лампички (диоди) ми трябват за таблото, тези които са на врътките за климатроника и тези които са на скоростомера (при 220км/ч свети по-слабот), а също така нещото което е по-важно, как се разглабя таблото??? Драснете някой ред
            FIAT MAREA - 1997г 1.6 16V elx

            Коментар


              #7
              IvoMarea написа:
              Ако успееш да решиш проблема с лампата в багажника, ще се радвам да го споделиш, защото и при мен тая лампа свети точно когато си пожелае (и в повечето случаи не желае).
              Иво на петата врата има контактори и един бутон(палец)почисти ги с контактен спрей,а също и самия плафон той е на щипка.Със сигурност е лош контакт щом своеннравничи.Успех.
              Brava JTD ELX
              105 к.с.99"

              Коментар


                #8
                Е никой ли не си стяга колата? Сигурен съм, че поне един се е сблъсквал тези проблеми.
                FIAT MAREA - 1997г 1.6 16V elx

                Коментар


                  #9
                  мога да ти кажа какво намалява скърцането при типо но да го премахва не мога..Иначе аз съм с две врати и процедирах така :1. за да махна тропането на стyклата при леко отворени прозорци смяна на пласмасовите водачи. заедно с това и стягане и залеване с по-слаб силикона на тапицерията на вратата....2. Премахване на задните странични панели вътрешни смяна на всички щипки с такива нови от Ем коплект и залеване на два пласта дунапрен преди обрания монтаж(за намаляване на шума при потгляне с кални изсъхнали гуми..)3. Таблото се преглежда след неколкократни обиколки по павирана улица кое точно шуми при мен беше радиото самото то тропаше ужасно защото не беше достатъчно стегнато монитарано, освен това смяна на крушките на интерирните светлини по него. 4. преглеждане на съдържанието на жабката(не се смейте там изрових много работи, най вече хартиени) та нареждаш нещата так че всичко да се запуни при затварянето и ако трябва добажи една резервна гюдерия да седи за всеки случаи5. има специлни спрейове за уплътненията на вратите хубаво нанасяне и преглеждане с напасване на затварящите планки. При мене няма реглаж има само възможност за наглсяне на планките по купето което е много умно но малко трудно(счупих два супер скъпи шестограми). задната врата се преглежда пластмасовата и кора се дозатяга и преглежда за пукнатини предизвикани от затискането и от разни предмети, смазва се ключалката й защото много често точно тя е проблемна зимно време.6. седалките се преглеждат за луфове особено не щофьорската . поне при мене тя се дърпа по малко специален начин за ралика от шофьорската може при свито положение да се движи до най началната си точка и това води до много лесното и амортизиране при сядане без да е върната обратно плавно..7. Задната седлка може да издва доста звуци заради не доброто и притискане от автоматите. донатягат се захващащите се планки през багажника...8. Аз бях с мека кора в багажника която с времето придоби формата на лодка или на нещо безформено, махане и направа на такава от 8мм мдф тапициран с подходящ мокет и клавир панта по средатата за да може да се повдига(по модела на тези в Пунто) и 2 см дунапрен отдолу за да обира вибрацийте..

                  Коментар

                  Working...
                  X