Колеги решил съм малко да я стегна. За сега се сещам само няколко неща- да смажа пантите на вратите (малко трудно се затварят), да я пастирам, да стегна по някакъв начин пластмасите отвътре-скърцат по дупките (обаче незнам как?-някой ако знае може да сподели), да и оправя лампата в багажника (понякога свети, а понякога не), да и сменя част от крушките на таблото (някои са изгоряли), да смажа ел.стъклата. Абе едвали не да я направя като за продажба на Горубляне. Дайте и вие някакви полезни съвети и чалъми. Сещате ли се за друго което е добре да се оправи (без двигател, окачване и тн., предимно интериор) Мисля че тази тема ще е полезна на хората с Брава/Браво/Мареа, а може би и на другите. :D Даите свойте предложения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стягане на колата
Collapse
X
-
да стегна по някакъв начин пластмасите отвътреАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:да стегна по някакъв начин пластмасите отвътреTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
http://emk-33.com/viewtopic.php?t=991Това е сайта на "ЕМ-КОМПЛЕКТ 33" имат доста щипки за ФиатУспех!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Тези щипки къде се продават и къде се закачат?Някой знае ли какви лампички (диоди) ми трябват за таблото, тези които са на врътките за климатроника и тези които са на скоростомера (при 220км/ч свети по-слабот), а също така нещото което е по-важно, как се разглабя таблото??? Драснете някой редFIAT MAREA - 1997г 1.6 16V elx
Коментар
-
IvoMarea написа:Ако успееш да решиш проблема с лампата в багажника, ще се радвам да го споделиш, защото и при мен тая лампа свети точно когато си пожелае (и в повечето случаи не желае).Brava JTD ELX
105 к.с.99"
Коментар
-
мога да ти кажа какво намалява скърцането при типо но да го премахва не мога..Иначе аз съм с две врати и процедирах така :1. за да махна тропането на стyклата при леко отворени прозорци смяна на пласмасовите водачи. заедно с това и стягане и залеване с по-слаб силикона на тапицерията на вратата....2. Премахване на задните странични панели вътрешни смяна на всички щипки с такива нови от Ем коплект и залеване на два пласта дунапрен преди обрания монтаж(за намаляване на шума при потгляне с кални изсъхнали гуми..)3. Таблото се преглежда след неколкократни обиколки по павирана улица кое точно шуми при мен беше радиото самото то тропаше ужасно защото не беше достатъчно стегнато монитарано, освен това смяна на крушките на интерирните светлини по него. 4. преглеждане на съдържанието на жабката(не се смейте там изрових много работи, най вече хартиени) та нареждаш нещата так че всичко да се запуни при затварянето и ако трябва добажи една резервна гюдерия да седи за всеки случаи5. има специлни спрейове за уплътненията на вратите хубаво нанасяне и преглеждане с напасване на затварящите планки. При мене няма реглаж има само възможност за наглсяне на планките по купето което е много умно но малко трудно(счупих два супер скъпи шестограми). задната врата се преглежда пластмасовата и кора се дозатяга и преглежда за пукнатини предизвикани от затискането и от разни предмети, смазва се ключалката й защото много често точно тя е проблемна зимно време.6. седалките се преглеждат за луфове особено не щофьорската . поне при мене тя се дърпа по малко специален начин за ралика от шофьорската може при свито положение да се движи до най началната си точка и това води до много лесното и амортизиране при сядане без да е върната обратно плавно..7. Задната седлка може да издва доста звуци заради не доброто и притискане от автоматите. донатягат се захващащите се планки през багажника...8. Аз бях с мека кора в багажника която с времето придоби формата на лодка или на нещо безформено, махане и направа на такава от 8мм мдф тапициран с подходящ мокет и клавир панта по средатата за да може да се повдига(по модела на тези в Пунто) и 2 см дунапрен отдолу за да обира вибрацийте..
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар