Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo проблем: Колата гасне когато загрее, моля за помощ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo проблем: Колата гасне когато загрее, моля за помощ.

    Привет,Преди една седмица си купих Fiat Stilo 3 врати, 1.9JTD мотор, доста запазено, при покупката нямаше проблеми, не даваше грешки, работеше отлично, преди да го купя го огледах за удари и всичко, за което се сетих и знаех. Но преди 3 дни колата започна да прави проблеми, когато двигателя загрее, компютъра изревава със съобщение "Loose connection" и угасва, съшевременно светва лампичката за дюзите/помпата (ако не бъркам е за тях), позастине ли двигателя пали и отново спира работа. Проверих тоците, всички датчици са закрепени добре, единственото което съм правил е да сипя добавка за маслото (има няма 200мл.) и нищо друго не съм пипал по колата. Записал съм и час за сряда на диагностика, но не мога да спя от притеснение, да не е нещо по-сериозно. Отворен съм за всякакви предположение, знам че тук във форума има много хора, който разбират (BO например). Благодаря за помоща Колеги!
    Винаги се цели в луната, така и да не уцелиш, пак ще си сред звездите!

    #2
    Re: Stilo проблем: Колата гасне когато загрее, моля за помощ

    Zlobcho написа:
    Привет,Преди една седмица си купих Fiat Stilo 3 врати, 1.9JTD мотор, доста запазено, при покупката нямаше проблеми, не даваше грешки, работеше отлично, преди да го купя го огледах за удари и всичко, за което се сетих и знаех. Но преди 3 дни колата започна да прави проблеми, когато двигателя загрее, компютъра изревава със съобщение "Loose connection" и угасва, съшевременно светва лампичката за дюзите/помпата (ако не бъркам е за тях), позастине ли двигателя пали и отново спира работа. Проверих тоците, всички датчици са закрепени добре, единственото което съм правил е да сипя добавка за маслото (има няма 200мл.) и нищо друго не съм пипал по колата. Записал съм и час за сряда на диагностика, но не мога да спя от притеснение, да не е нещо по-сериозно. Отворен съм за всякакви предположение, знам че тук във форума има много хора, който разбират (BO например). Благодаря за помоща Колеги!
    На какъв принцип гасне?Примерно си караш нормално и изведнъж угасва, или пък като я натиснеш много да ускорява и на 3000 оборота да речем гасне. Ако гасне с нормално каране след колко време може да запали колата и евентуално колко време може да продължи да караш преди пак да изгасне.п.п. И по възможност недей да наливаш масло в нафтата. Не слушай разни майстори, които те карат да правиш това.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Благодаря ти за бързият отговор. Колата гасне при нормално каране, 2000 оборота, пробвал съм да я държа и в 3500 оборота но няма промяна, винаги гасне. След като веднъж стигне до нормалната си работна температура (според датчика) колата спира да работи, чакам около 10 минути (при вдигнат преден капак и свалени капаци на двигателя за да се охлажда) пали и продължава все едно нищо не се е случило, това трае отново до момента в който стигне нормалната си работна температура и пак гасне, може да са 2 минути, може да са 10 минути..., зависи как се кара, но не е издържала повече от 10 минути. Тествал съм я на един и същи участък при едно и също положение, сутрин я паля, по един и същи маршрут и колата загрява и спира на едно и също място (+- 20 метра).Аз съм заподозрял няколко чарка, ето и списъка:Crank/RPM Sensor-а - Предполагам, понеже се получава при топъл двигател на определена температура, явно датчика се загрява много и спира работа, когато се охлади всичко се нормализира до следващото загряване. Щях да предположа, че и ремъка се е разтегнал малко и е разместил леко "центровката", но тогава колата нямаше да работи безпроблемно когато е под проблемната температура. За сега това ми е заподозрян #1.Mass airflow senso (MAF) - Ако работи неправилно, то би довело до неточно количество гориво, но отново би правило проблем през целият период на работа на двигателя, а не при достигане на определена температура. А и нямаше да ми светва лампичката за Дюзите/Помпата.В понеделник ще видя какво ще направя, ако не ще чакам до сряда сутринта да и мине диагностиката.Благодаря за всички, който ще изкажат мнението си по проблема ми.
      Винаги се цели в луната, така и да не уцелиш, пак ще си сред звездите!

      Коментар


        #4
        Zlobcho написа:
        ...Аз съм заподозрял няколко чарка, ето и списъка:Crank/RPM Sensor-а..........#1.Mass airflow senso (MAF) - Не е от него.....
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Re: Stilo проблем: Колата гасне когато загрее, моля за помощ

          Zlobcho написа:
          Привет,Преди една седмица си купих Fiat Stilo 3 врати, 1.9JTD мотор, доста запазено, при покупката нямаше проблеми, не даваше грешки, работеше отлично, преди да го купя го огледах за удари и всичко, за което се сетих и знаех. Но преди 3 дни колата започна да прави проблеми, когато двигателя загрее, компютъра изревава със съобщение "Loose connection" и угасва, съшевременно светва лампичката за дюзите/помпата (ако не бъркам е за тях), позастине ли двигателя пали и отново спира работа. Проверих тоците, всички датчици са закрепени добре, единственото което съм правил е да сипя добавка за маслото (има няма 200мл.) и нищо друго не съм пипал по колата. Записал съм и час за сряда на диагностика, но не мога да спя от притеснение, да не е нещо по-сериозно. Отворен съм за всякакви предположение, знам че тук във форума има много хора, който разбират (BO например). Благодаря за помоща Колеги!
          Koлега,не е необходимо да чакаш сряда и да ходиш на диагностика да си даваш парите.Направо си купуваш един RPM-sensor,заменяш го и проблема ти е решен.Както ти отговори и друг колега.Това е доста често срещан дефект не само при Фиат.

          Коментар


            #6
            Привет,Благодаря и на двама ви. Днес купих такъв датчик (115лв.), смених го и колата литна. :P
            Винаги се цели в луната, така и да не уцелиш, пак ще си сред звездите!

            Коментар


              #7
              Zlobcho написа:
              Привет,Благодаря и на двама ви. Днес купих такъв датчик (115лв.), смених го и колата литна. :P
              Поздрави за успешното решение на проблема.Направи ми впечатление че си го купил доста скъпичко.Дано да е добър поне.

              Коментар

              Working...
              X