АЗ СИ ВНЕСОХ ТАКАВА БРАВА
Значи не знам защо искаш точно тази дето си я видял в немски сайт ... може да е на 40 000 км ... но имай предвид, че нещата за които питаш, в случай, че не ползва твоя човек автовоз ами я кара до тук (то и аз мога да ти я докарам) са следните:100 ЕВРО за технически преглед - ако няма50 ЕВРО за сертификат ЕВРО 1, но с него спестяваш 750 лв. мито150 ЕВРО за прехвърляне след покупката, за издаване на транзитни номера и минималната 14 дневна застраховка по време на тяхната валидност300 ЕВРО още да си приготви твоя човек за таксите по аутобаните, винетките и горивотокато стигне тука 60 лв. за една декларация на калотина, че до 5 дневен срок ще бъдат платени митническите сбороветези сборове са: ДДС + Мито + (Еко такса ако нямаш катализатор или си над 74 к.вт., включително)1862 лв. + 95 лв (колегите са закръглили на 2000 за ДДС-то + еко таксата)750 лв. (Мито, ако твоя човек не е успял да земе Евро.1, или и зел Евро2, което не му върши работа за в БГ)около 80 лв за Гражданска отговорност и документи Телк на инвалида - ако не - още 125 лв за данък, щом не си освободен ... и 60тина лева за български регистрационен номер)инвалидите са освободени от първете 900 долара ДДС - което ще рече, че доплащаш само за последните 3 конски сили, ама не навсякаде чиновниците го тълкували така закона и може и да не мине номера без рушветЕвро1 е сертификат за произход от европеиския съюз и за това тези коли правени там се освобождават - то се счита внос пак в ЕС. Евро 2 е сертификат за втората норма на екологичност въведана в европа и само немския годишен данък намалява, а у нас искат да ти е под 100 коня за да ти признаят катализатора, ама можеш в даначното да напишеш 90 коня, стига да си преправил някакси и митническата декларация и немския талон или да напишеш киловатите вместо конете и да се милиш да не сравнят или да подадеш 20 лв. ако се загледат (при мен номерата не минаха и си платих 100 лв за останалите 10 месеца от 125 лв за 2006 г. по-скъпите и по-нови коли са с по-голям данък). Колите над 150 конски сили имат към сборовете и Акциз.ако има нещо друго неясно - питайВЗЕМАЙ от БГ щото ще я видиш, и щото автовозите ги зимат от там с огромни отстъпки и в БГ наистина излизат по-ефтини колите вече. Ако намериш Брава под 700 ЕВРО като цена в германия - само тогава може да се замислиш, и да ми се обадиш да ти я докарам, но аз 5 месеца бях студент и дебнех за кола и тези обяви в интернет слад броени часове вече ставаха неактуални щото те изпреварва някой ... и не съм убеден, че ние докато си лафим колата още е там.
Значи не знам защо искаш точно тази дето си я видял в немски сайт ... може да е на 40 000 км ... но имай предвид, че нещата за които питаш, в случай, че не ползва твоя човек автовоз ами я кара до тук (то и аз мога да ти я докарам) са следните:100 ЕВРО за технически преглед - ако няма50 ЕВРО за сертификат ЕВРО 1, но с него спестяваш 750 лв. мито150 ЕВРО за прехвърляне след покупката, за издаване на транзитни номера и минималната 14 дневна застраховка по време на тяхната валидност300 ЕВРО още да си приготви твоя човек за таксите по аутобаните, винетките и горивотокато стигне тука 60 лв. за една декларация на калотина, че до 5 дневен срок ще бъдат платени митническите сбороветези сборове са: ДДС + Мито + (Еко такса ако нямаш катализатор или си над 74 к.вт., включително)1862 лв. + 95 лв (колегите са закръглили на 2000 за ДДС-то + еко таксата)750 лв. (Мито, ако твоя човек не е успял да земе Евро.1, или и зел Евро2, което не му върши работа за в БГ)около 80 лв за Гражданска отговорност и документи Телк на инвалида - ако не - още 125 лв за данък, щом не си освободен ... и 60тина лева за български регистрационен номер)инвалидите са освободени от първете 900 долара ДДС - което ще рече, че доплащаш само за последните 3 конски сили, ама не навсякаде чиновниците го тълкували така закона и може и да не мине номера без рушветЕвро1 е сертификат за произход от европеиския съюз и за това тези коли правени там се освобождават - то се счита внос пак в ЕС. Евро 2 е сертификат за втората норма на екологичност въведана в европа и само немския годишен данък намалява, а у нас искат да ти е под 100 коня за да ти признаят катализатора, ама можеш в даначното да напишеш 90 коня, стига да си преправил някакси и митническата декларация и немския талон или да напишеш киловатите вместо конете и да се милиш да не сравнят или да подадеш 20 лв. ако се загледат (при мен номерата не минаха и си платих 100 лв за останалите 10 месеца от 125 лв за 2006 г. по-скъпите и по-нови коли са с по-голям данък). Колите над 150 конски сили имат към сборовете и Акциз.ако има нещо друго неясно - питайВЗЕМАЙ от БГ щото ще я видиш, и щото автовозите ги зимат от там с огромни отстъпки и в БГ наистина излизат по-ефтини колите вече. Ако намериш Брава под 700 ЕВРО като цена в германия - само тогава може да се замислиш, и да ми се обадиш да ти я докарам, но аз 5 месеца бях студент и дебнех за кола и тези обяви в интернет слад броени часове вече ставаха неактуални щото те изпреварва някой ... и не съм убеден, че ние докато си лафим колата още е там.
Коментар