Здравейте всички. Имам Пунто 1.9 JTD. Около Нова година се получи следният проблем - при завъртане на волана докрай светна червеното воланче на таблото и той стана тежък. След рестартиране на компа се оправи, но от тогава от време на пак става така. След гасене на колата и палене отново се оправя. И така до вчера. Вече си свети постоянно и рестарт на компютъра ( махане на клемата на акумулатора или буксата на таблото на бушоните) не помага. Интересно е,че при даване на контакт лампата светва, минава проверката на системите и си загасва, т.е. всичко е нормално. Но като завъртя на стартер светва и волана си е тежък. Попрочетох подобни теми, това, което е там казано го направих, доколкото можах - проверих клеми, връзки и т.н. Тези дни ще проверя с един хубав акумулатор дали пак ще се покаже този проблем, защото моя е за смяна, но чакам есента да купя нов. Освен тези причини, някой сеща ли се за други възможни, ама без повреден електромотор и комп, моля Smilie_PDT . Началото на юни ще ходя до Бургас, ако дотогава не съм оправил нещата ще отида до сервиза на Hit-ko, много хубави неща се казват за там и ще направя една компютърна диагностика. От София съм, но със съмнителния професионализъм на работещите в Аутоиталия и Вантотрейд не ми се занимава засега.Чао.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електроусилвател на Punto 1.9 JTD....
Collapse
X
-
Rokаmbol, имаш предвид куплунга, който се вижда като се махне кората на бушоните или кората под волана да махна и там да гледам за куплунг. И все пак се чудя защо при даване на контакт минава проверката на системите и проблеми не се регистрират, само при завъртане на стартер светва лампата с воланчето..... ако куплунгът е хлабав и няма връзка, то лампата няма да загасне въобще, мисля. но ще погледна този куплунг. мерси за идеята.
Коментар
-
cheruna написа:Rokаmbol, имаш предвид куплунга, който се вижда като се махне кората на бушоните или кората под волана да махна и там да гледам за куплунг. И все пак се чудя защо при даване на контакт минава проверката на системите и проблеми не се регистрират, само при завъртане на стартер светва лампата с воланчето..... ако куплунгът е хлабав и няма връзка, то лампата няма да загасне въобще, мисля. но ще погледна този куплунг. мерси за идеята.Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
края на тази седмица или началото на другата ще ходя до ямбол на диагностика. но дотогава имам едно питане към хората имали подобен проблем. светенето на тази лампа с червенто воланче постоянно ли е било или не. при мен светва, минава проверката на системата и си гасне. при завъртане на стартер пак светва. интересно ми е дали е било така и на други хора, особено на такива, които са решили проблема си по един или друг начин.
Коментар
-
-
Здравейте пак. Ето как се развиват нещата с моя проблем. За съжаление не можах да отида до сервиза на Христо в Ямбол, тъй като тестера им е в София поради някаква причина, а аз бях в района само една седмица. По-нататък може пак да отида. Ще пусна тук това, което писхах и на Христо, като сега чакам да ми отговори, ако някой има някакви идеи нека да сподели.... На мен странни ми се струват нещата, след диагностиката с Examiner. Акумулаторът е сменен с нов преди диагностиката."Здравей пак. За съжаление няма да мога да дочакам тестера, защото се връщам в София. Обаждах се в сервиза ти, казаха, че тестерът е в София още. Искам да те помоля да си кажеш мнениетo за следното. Минах през сервиза на Фиат в Пловдив, направих диагностиката и се оказа, ще има грешка в eлектромотора. Не можаха да изчистят тази грешка и казаха, че електромоторът е изгорял и трябва да се смени. НО.... Има нещо, което не съм обяснил досега. Когато след Нова година стана това за първи път, отидох във Вантотрейд, за да видя какъв е проблемът. Там направиха диагностика, излезе грешка електромотор, не можа да се изчисти. Заключението беше изгорял електромотор, ама с 100 % сигурност, според диагностика. По една или друга причина не бях доволен от работа и отношението им, така че не предприех нищо на момента. Попрочетох малко тук/там, рестартирах компютъра чрез откачане на клемата на акумулатора и всичко се оправи. Толкова за абсолютната сигурност, че е изгорял моторът. от тогава си работи, като рядко пак изключваше, както съм писал вече, но се оправяше след ново палене. Казвам това, защото ето какво стана в Пловдив. След като казаха, че електромоторът е изгорял, аз им казах всичко, което писах по/горе. Те вдигат рамене и казват, че можело веднъж електромоторът да работи, друг път не. Причина за това- не е ясно. И зависело в кой момент го тестваш. Ти на това мнение ли си. Това, което ме учудва е каква е тази диагностика всъщност, показва, че моторът е изгорял, а това е очевидно невярно, както стана ясно след историята с Вантотрейд. Ей затова исках да дойда при теб в Ямбол, от всичко прочетено по форумите на Фиат, реших, че това е най-добрият вариант. За мое съжаление не се получи, засега поне.... Имаше в сервиза в Пловдив един електромотор, според диагностика работещ. Смениха го с моя и ето какво се получи. Работи около 10 секунди, всичко си беше наред и след това стана същото като моя. Изведнъж диагностикът започна да твърди, че и този мотор не работи, а като го питам защо е работил 10 секунди, само вдига рамене.... Отделно казаха, че се продава само цялата система, струвала над 2000лв, само мотор нямало. Без извинения - това са глупости, ясно е. И така, след всичко аз не съм убеден, че проблемът е в мотора, може да е в контролера или нещо друго, знам ли.... Ако можеш да кажеш нещо по всичко това, ще ти бъда благодарен. Поздрави. "
Коментар
-
ами не мирише..... нали го сваляха в сервиза, за да го сменят с другия. мириса го диагностика, добре го подуши, но нищо не каза. и на мен не ми мирише. смяната на моторчето е лесната част, макар че е скъпо. но дали това е проблемът, аз не съм убеден. все още не съм получил отговор защо другият мотор работи малко и също се прецака. А какво ще стане ако сменя мотора и пак се получи същото... засега ще събирам инфо, пък ще видя какво да правя. поздрави
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар