Може ли да ми кажете симптомите при повредена бобина, ??? Вече 3 комплекта кабели купувани от 3 различни магазина, избиват веднага както съм писал и за проблема със свещите на скоро в тая тема http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.php?t=494 ! И Ви моля само да ми кажете ако може симтомите , все някой е имал случай с повредена бобина на пунто, а и тази вечер след поставянето на 3 комплект кабели те пак искрят, като то се проявява главно при подаване на газ искренето е по кабелите, при една от лулите на свещите и при самите бобини , като на едната ми се струва че искрата се вижда от самия корпус на бобината а не от лулата , а на другата от самата лула на бобината!!! А и пречи ли че съм с по силен акумулатор 60Ah 540A стартов ток на Exide МЕрси предварително !!! Rolling Eyes
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Симптоми на повредена бобина при Пунто??
Collapse
X
-
Симптоми на повредена бобина при Пунто??
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004Етикети: –
-
При мен проблемите бяха свързани с работа на двигателя на два цилиндъра и светене на лампата на инжекциона.Най-лесният начин да разбереш дали е от бобината е като я закараш на диагностика.Иначе можеш да си провериш и свещите в какво състояние са.Успех!Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
-
само че на диагностика на на обикновна на комп или осцилоскоп?!?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
с две бобини ли си,това ми прилича на неподходящи свещи +големи междуелектродни разтояния и кабели едновременоказваш че с някакви стари свещи работи->значи новите са бъгави ментета.не мога да те посъветвам какви да вземеш,ама аз от като слагам такива ,които не са по каталог работи много по-добре-слагам бриск L15Y цената им е 7.20 за 4 броя и са без резистор и карат спокойно по 20 000 кминаче на елкон могат да ти кажат повече нещатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
да з асвещите съм съгласен , но защо избива всеки комплект кабел дето сложаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
ако не прескочи искрата през свеща трябва да избие някъде,без искрище прави 40 000волтаако са ти кофти свещите ще почне да ти избива до най близките места до маса-около лули или около изводите на бобината.затова слагаш старите свещи и търсиш нови подходящи,предполагам че с тях не ти прескачат искри по кабелите.казах ти за бриска,взех ги от магазин за лада ,мисля че нямат ментета,докато марковите......а,още нещо ,един колега преди време разви една теория че искрата от свещи без резистор е по добраима я във форума тази тема johnfound е колегата ,в темата е описано защо е така,аз потвърждавам на практика че е така,затова ти казах за какви свещи карам и съм доволен,нищо че не са по каталог.колата е твоя ,както си решиш ,ако искаш ,посети елкон,там ще ти оправят проблематипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Neosi написа:gogata написа:При мен проблемите бяха свързани с работа на двигателя на два цилиндъра и светене на лампата на инжекциона.Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
Коментар
-
а непрекъснато ли работеше на два цилиндъра?!?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Punto75MPI написа:а непрекъснато ли работеше на два цилиндъра?!?Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
Коментар
-
да и свещи меня но без ефект! пак избиват а кот извада свещите са си добре, но при два комплекто свещи колата просто се бъгва, сега ще хода сервиз да ми сложат Беру и да я видат дали прави проблем!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Бобини
Ми дави кажа аз и моите мъки ... от скоро имам Пунто 1.1i моноинжекция както и да е направих едно пробно каране до Бургас от Хасково ... на отиване добре ... На връщане обаче малко преди Нова Загора прегря ... ама то моито Пунто модел S само и малоумниците толкова спестили ,че му оставили само лампичка на датчика за водата няма стрелка да отмерва пак тя като светне вече.... си си заминал ... та взе да хвърля вода напълнила си цилндрите с вода и даже във въздушния филтър.Както и да е дръпнаха ме до Димитроград и я оставих да я правят като исках и да ми монтират допалнително някаде датчик зада си следя температурата ... Оказа се ,че уж колата веднаж е била прегрявана в италия ма не били шлаифали главата ми оплатнили само гарнитурата и явно заради тфва така се получило.Та маистора дет ми я праи пак обаркал някфа стъпка за 5тата скорост и вземам си аз колата ... пак за Бургас ... пристигам карам 2-3 дена и на Сарафово точно колата взе да гасне и да губи мошност и се едно като избити клапани гаден звук вади ... пребрах си я на 2 цилиндара до Димитровград ... разхода на гориво нарастна почна да гори и масло, пак почнаха да я гледат и уж само ми натегнаха болтовете на главата но колата си изгуби токовете , неискаше да подава ток към свещите... и ягледат смаяно и и са чудят... както и да е нямаше как да и напрят компютърна диагностика .Та отидох до дрг сервиз ,на сичко от горе са прецакали бензиновата помпа.Щото като дадеш на конткат преди се вклучваше подава си гори и датчика изгасва и е готова за старт.А сега неискаше и незнам от каде пичовете искараха един кабел за маса на бензиновата помпа и сега при контакт работи без да спира и до 3 мин ако не запаля ми са казали че ще изгори.Незнам дали е проблем с ECU то.Та са оказа ,че и бобините са ми изгорели , затуие не е подавала ток на свещите предполагам заради прегряването.Иначе сега е пушка само дето при конктат бензиновата ми помпа работи постоянно незнам как се изключва като мина на газ ма за ся нямам проблеми да чукна на дърво.Но ако някои знае как се опрая нека ми пише.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар