Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Необходим ли е реглаж на предницата при смяна носачи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Необходим ли е реглаж на предницата при смяна носачи?

    Днес ми сменяха двата носача и ме интересува дали е необходим реглеж на предницата след смяната?

    #2
    Моите като ги смениха ми казаха ,че е разклецана...и бегом на стенда!!!
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #3
      Макар, че майсторите, които са ти правили смяната вероятно са те посъветвали, че няма нужда от диагностика/реглаж на предницата, по-добре я направи. Две похабени гуми гонят 200 лв...
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #4
        Re: Необходим ли е реглаж на предницата при смяна носачи?

        doofiat написа:
        Днес ми сменяха двата носача и ме интересува дали е необходим реглеж на предницата след смяната?
        Само ако си сменил и накрайниците.
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #5
          реглажа и без това се прави профилактично - няма да загубиш нищо...аз съм за.
          Bravo 1.6 16V '96
          класика

          Коментар


            #6
            На мен след смяна на носачи и без смяна на накрайници почна да бяга лееко наляво - така че не е лошо да се направи.
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              няма нужда. така или иначе единствения реглаж който може да бъде направен е от кормилния накрайник, ако не са го пипали няма нужда. сеа ако си сложил някви носачи с различни размери от предишните, тогава да. ама по принцип би трябвало носачите да са си еднакви
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Ако новият носач има малки разлики с предишния, а това според мен въобще не е изключено, веднага ще се получи отклонение в хоринзонталната ос на колелото! Представете си механизма и ще разберете, че съм прав! В този случай фактът, че кормилния накрайник не се пипа няма значение. Така, че е добре да се направи реглаж на предница.
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Що ме съмнява ,че страничния наклон при нашите Браво ,Брава и Мареа няма откъде да се променя?Сега ще проверя.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Почти винаги се прави реглаж след смяната,майсторите го правят дори без да питат,и не само за да ни вземат парите,а просто защото си е такава процедурата.
                    Fiat Tipo
                    Corsa b комби !

                    Коментар


                      #11
                      Досега рових в ePer и се подсигурих ,че страничния наклон на предните колела на Браво,Брава и Мареа няма от къде да се регулира.Същото се чудих и като сменях амортисьор на Бравото.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Tornado написа:
                        Досега рових в ePer и се подсигурих ,че страничния наклон на предните колела на Браво,Брава и Мареа няма от къде да се регулира.Същото се чудих и като сменях амортисьор на Бравото.
                        Да де... ама не говорим за страничния наклон. Представи си колелото, което в горната си точка лагерува в макферсона, а в долната в шарнира. Тази образно казано ос в долната си точка е зависима от носача. Ако тампоните не са набити със същата точност, като на стария носач, или има минимални разлики, това ще се отрази на тази ос, като я измести напред или назад по посока дължината на колата. При това изместване кормилният накрайник няма да "работи" по същият начин, както до сега. Малко идиотски го обясних, дано сте ме разбрали. Не ми се рови да търся схеми и да рисувам! :D
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Vladim написа:
                          Tornado написа:
                          Досега рових в ePer и се подсигурих ,че страничния наклон на предните колела на Браво,Брава и Мареа няма от къде да се регулира.Същото се чудих и като сменях амортисьор на Бравото.
                          Да де... ама не говорим за страничния наклон. Представи си колелото, което в горната си точка лагерува в макферсона, а в долната в шарнира. Тази образно казано ос в долната си точка е зависима от носача. Ако тампоните не са набити със същата точност, като на стариа носач, или има минимални разлики, това ще се отрази на тази ос, като я измести напред или назад по посока дължината на колата. При това изместване кормилният накрайник няма да "работи" по същият начин, както до сега. Малко идиотски го обясних, дано сте ме разбрали. Не ми се рови да търся схеми и да рисувам! :D
                          Перфектно си го обяснил.Разбрах те дано и другите колеги също.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Те два еднакви не могат да се произведат, вие ми говорите, че старите и новите били еднакви! Ако някой е сменял, ще се сети че болтовете откъм купето могат да хванат тампоните поне 2мм разлика, това рефлектира на поне 4мм на положението на шенкела.
                            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                            FIAT UNO 1.5

                            Коментар


                              #15
                              stanleyhacker написа:
                              Те два еднакви не могат да се произведат, вие ми говорите, че старите и новите били еднакви! Ако някой е сменял, ще се сети че болтовете откъм купето могат да хванат тампоните поне 2мм разлика, това рефлектира на поне 4мм на положението на шенкела.
                              Т.е. е задължително (на който му пука, естествено). Ако няма нужда от реглаж, минавате с 6-10 лв за самата проверка на сходимостта. Много по-евтино е от нови гуми, а и по-безопасно.
                              AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                              AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                              FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                              Коментар

                              Working...
                              X