Колата е Мареа 1.6 16 клапана , нещо не върви като хората , малко преди да я купя са и сменявали ремъците и май от тогава не върви добре , пали и работи нормално . Въпроса ми е дали на този мотор може да се провери накък...както едно време на старите таратайки им светкаха с едно нещо по белезите на ангренажа ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
как да разбера дали ангр. ремък е зацепен правилно?
Collapse
X
-
Тоя мотор дава ядове с зацепването на ангренажите. Малко хора го владеят. Проблема е, че шпонките не фиксират разпр. вал и ангр. колела абсолютно неподвижно, а има +-няколко зъба отместване на ролката. За целта се ползват фиксатори на разпределителните валове, които обаче струват пари и естествено малко сервизи ги имат. Иди в Вантотрейд или при БОБО. За тях съм чувал, че ги имат и срещу 100тина лв ще го зацепят правилно!
-
maiden написа:Тоя мотор дава ядове с зацепването на ангренажите. Малко хора го владеят. Проблема е, че шпонките не фиксират разпр. вал и ангр. колела абсолютно неподвижно, а има +-няколко зъба отместване на ролката. За целта се ползват фиксатори на разпределителните валове, които обаче струват пари и естествено малко сервизи ги имат. Иди в Вантотрейд или при БОБО. За тях съм чувал, че ги имат и срещу 100тина лв ще го зацепят правилно!
Коментар
-
При по-високи обороти, "умната" дюза светва, когато има нерегламентирано предварение. Мотора загрява доста по-бързо от нормалното и е склонен към прегряване. Има разлика в мощността при ниски и високи обороти. Един зъб напред води до по-голяма пъргавина на старт, за сметка на ускорението при 2500+ об/мин. Разхода на гориво се увеличава с около 20+%. Разбира се, причини за такива симптоми - бол; не гарантирам, че това означава непременно грешно зацепен ангренаж. Колегите са прави - най-добре е да се провери с фиксиращите черупки.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар