Днес се заех да проверя какво е състоянието на всички букси които са в далаверата с включването на степените на вентилаторите.1.Натъкнах се на грубо сервизно изпълнение с рязани кабели и свързани много зле-оправени със запояване.2.Разтопена букса на единия от вентилаторите/Мареа ТД 100 с климатроник е с два вентилатора/- закрепих положението и там.3.Почистих и напръсках с ВД40 всички букси които участват в играта.Охлаждането през летния период не е шега работа и затова ви съветвам проверете дали ви работят въпросните перки и включват ли когато трябва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лятото настъпи Внимание вентилаторите.
Collapse
X
-
А как мога да изтествам дали ми работят перките? При мен, за сега, по никакъв начин не мога да накарам колата да загрее над чертата в средата на скалата, за да се включат перките. Седи си на 1 мм под средната черта и не мърда пущината. Та, има ли начин да сложа някъде байпас или нещо подобно, за да проверя степените на перките? Като включа климатика, малко след това включват и перките, но това не е свързано с температурата на охл. течност в текущия момент.
-
Airfan написа:А как мога да изтествам дали ми работят перките? При мен, за сега, по никакъв начин не мога да накарам колата да загрее над чертата в средата на скалата, за да се включат перките. Седи си на 1 мм под средната черта и не мърда пущината. Та, има ли начин да сложа някъде байпас или нещо подобно, за да проверя степените на перките? Като включа климатика, малко след това включват и перките, но това не е свързано с температурата на охл. течност в текущия момент.
Коментар
-
Airfan написа:А как мога да изтествам дали ми работят перките? При мен, за сега, по никакъв начин не мога да накарам колата да загрее над чертата в средата на скалата, за да се включат перките...
Коментар
-
Току що с един познат сменихме термостата с Вернет и датчика на перката и сега тя се пуска чак като стигне 4-тата черта след средата. Колата е от подписа. Нормално ли е да пуска охлаждането толкова късно. Не съм пробвал още в движение как ще се държи но при форсиране на място това е положението. Та така ли трябва да е по принцип или това е втория кофти термостат и поредните 90 лева с които се преебах.
Коментар
-
Не е нормално. Не знам при 1.6 термостата барабар с датчиците ли се продава, ако е така може да пробваш да сложиш синия датчик от стария термостат. Също така си и провери буксите около перката. Най-често нагаря и се къса кабелчето за включване на 1-та степен на перката.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
AvataR - колата ти ако е без климатик, е нормално тогава да се задейства перката. Не знам дали точно тогава де, но щом се задейства - значи работи. Първа степен нямаш, и няма смисъл да търсиш нагоряло или скъсано кабелче Синия датчик доколко има общо с пускането и - от този син датчик зависят много неща, 1 от които е пускането на перката. А ти на кое викаш "датчика за перката" ?
Коментар
-
на браво 1,6 без климатик степента е една и се включва малко след чертата, на която стрелката е хоризонтална, но преди следващата черта."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар