Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 Проблем с Индикатор за Налягане на Маслото РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.6 Проблем с Индикатор за Налягане на Маслото РЕШЕН

    Здравейте, имам странен за мен проблем , като покарам 7-8км и колата е загряла при спиране (по често при по-рязко) ми светва лампата за маслото при подаване на малко газ лампата изгасва.При извънградско каране проблемът не се забелязва, а в града ми го прави почти всеки ден от 1 седмица. Днес си купих нов датчик, защото ме съмнява старият или връзката към него. Някой имал ли е подобни проблеми и къде точно се намира въпросният датчик, че не мога да го намеря под капака. Колата е браво 1.6 16V карам я със Selenia Gold ( на 2000км е в момента) но за 4 смени на масло не съм имал подобни проблеми. Всякакви мнения и съвети са добре дошли. Благодаря ви предварително.
    Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

    #2
    И аз го имам тоя проблем, при мене също като икл. от скорост и присветва лампата. Вариентите са няколко - датчик, кабелите към него, недостатъчен дебит на помпата, позапушени маслени магистрали.
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #3
      sachma написа:
      И аз го имам тоя проблем, при мене също като икл. от скорост и присветва лампата. Вариентите са няколко - датчик, кабелите към него, недостатъчен дебит на помпата, позапушени маслени магистрали.
      А какви са решенията за дебита на помпата и запушените магистрали и какви са евентуалните последствия?
      Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

      Коментар


        #4
        Завива се манометър на мястото на датчика и се мери налягането,трябва да е в рамките,посочени в Мануала...пр.ход>1bar,4000rpm >3.7 bar, T масло-100°CАко не е, се търсят и отстраняват причините-колегата sachma ги е посочил.
        Ex. Grande Punto Driver

        Коментар


          #5
          vesko.t написа:
          Завива се манометър на мястото на датчика и се мери налягането,трябва да е в рамките,посочени в Мануала...пр.ход>1bar,4000rpm >3.7 bar, T масло-100°CАко не е, се търсят и отстраняват причините-колегата sachma ги е посочил.
          Проблемът е че лампата не свети постоянно и не знам дали с манометър няма да се получат номинални резултати. Някой може ли да препоръча майстор, който да е в час с Фиат.
          Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

          Коментар


            #6
            Да не ти е ниско нивото на маслото и при рязко спиране да засмуква въздух?А датчика се намираче някъде до масления филтър на 1.6 Може да е е протрила изолацията на кабела.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              колега аз го имах същия проблем,зна4и лампата ми не свети но като завивам рязко или спирам светва сложих една добавка но пак.и накрая отидох на сервиз оказа се датчика намира се някаде отдолу до филтъра за маслото май.значи аз я карам само със LiQui MolY. трябаше да си сменя маслото на 155 000 км но въобще забравих да погледна кога трябва да отида и отидох когато колата беше на 168 000 със тази добавка маслото беше супер все още

              Коментар


                #8
                Привет отново, днес ходих да ми сменят датчика, оказа се че старият е протекъл и се наложи да долея около 0.5л, сега ще чакам да видя дали проблемът ще се появи отново, според майстора следващата стъпка е сваляне на картера и почистване на цедката за маслото.
                Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

                Коментар


                  #9
                  Сваляне на картера искаше да кажеш, не на колектора Да спомена, защо още може да има ниско наляганена маслото - износени лагери на коляновия вал.
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #10
                    stanleyhacker написа:
                    Сваляне на картера искаше да кажеш, не на колектора Да спомена, защо още може да има ниско наляганена маслото - износени лагери на коляновия вал.
                    Наистина имах в предвид картера . Какво трябва да се предприеме ако наистина са износени лагерите на коляновия вал?
                    Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

                    Коментар


                      #11
                      Ако се стигне до това - има 2 варианта - шийките на коляновия вал не са много износени и може да се размине със смяна на лагери. - шийките са износени елипсовидно - трябва да се сваля вала(което е сериозна работа) и да се шлайфа или сменя, заедно с лагерите.Но преди това е добре да пробва маслената помпа да се смени, а още преди това - маслен филтър, защото е възможно да е бил дефектен.
                      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                      FIAT UNO 1.5

                      Коментар


                        #12
                        За мое съжаление проблемът не се оправи с протеклия датчик, все още лампата почва да премигва след 10-ина км по задръстванията при спиране. До края на седмицата ще трябва да отида да ми изчистят цедката на картера, мислите ли че проблемът може да изчезне ако се сложи друго масло, в момента съм със Selenia Gold. Колата иначе се държи много добре върви си както винаги.
                        Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

                        Коментар


                          #13
                          И отново ъпдейт по проблема. Оказа се че ефектът се получава от утечка някъде по кабела и окъсяване на веригата (което много ме зарадва). Като се повдигне снопът, който влиза в компютъра и лампата изгасва, проблемът е,че не знам кой точно кабел е от датчика за масло. Някой да има схема или да знае с какъв цвят е кабелът?
                          Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

                          Коментар


                            #14
                            Здравейте, най-накрая си реших проблема. Оказа се че невъзможното всъщност е възможно и наистина имах претъркан и оголен проводник. Проводника за датчика е сиво-жълт, излиза на 4-та позиция на букса 55 (добре че схемата я има в книжката). Под букса 55 имам монтиран вентил за газовата, който са сложили в Италия и при рязки спирания изглежда се снопа до букса 55 се е търкал до момента, в който въпросният проводник не се е оголил съвсем и е допрял в корпуса на колата.
                            Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

                            Коментар


                              #15
                              Е Поздравления! Ще почерпиш!
                              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                              FIAT UNO 1.5

                              Коментар

                              Working...
                              X