Отпред нещо ми се разтропа бравока и с всеки ден става все повече .... тропането е като глухо тупкане , незнам какво е дали амортисьор или някъв тампон , накрайник ? на предницата е сменено почти всичко , амортисьорите не съм ги барал изобщо откакто съм купил колата ? някой да има някаква идея за нещо ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нещо се разтропа отпред :(
Collapse
X
-
Аз амортисьори смених предни и десен долен носач и тогава се разтропа нещо, с подобно описание но ще ще си чака реда за поправка Преди на практика нямах предно окачване и несъм го чувал :D Ако разрешиш проблема, кажи от какво е ще съм ти благодаренRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Щом тропа значи имаш носач за смяна, ако се е разбил шарнира ще ти тропа и като се вдигне на крик няма да можете да разберете, защото тогава носача се опъва и може да не се усети хлабината, затова най-добре отиди при някой, който регулира предница да я качи на дисковете и тогава ще ти каже какво имаш със сигурност и после като си я оправиш отиваш да ти я регулират и готово.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
предницата ми е правена преди 5 месеца от до одеве е вдигнахме и диагнозата беше амортисьорите аз си знаех поръчах ги само да видим кога ще има време за смяната само за справка ме интересува ако някой е сменял на скоро колко са му стрували като цена и като монтаж на мен тука ми струват 24 паунда на амортисьор , за смяната като за мен е по 20
Коментар
-
абе хора някой може ли да ми даде някакви инструкции че ще има кражока направи си сам в сряда , ще трябва сам да си сменя амортисьорите или трябва да чакам 2-3 седмици а колата ми е като лодка в предницата и немога да си позволя да е карам така щото тя цялата носи та въпросът е от къде да започна от свалянето , от горе , от към гумата ? после за откачането от пружината и ей такива , никога не съм сменял - но съм гледал май как става
Коментар
-
В неделя си играх с моята - сменявах, пр.пружини, лагери на макферсона и биелетки. Без скоби за пружини - не се захващай. Хубаво е и да имаш 2 крика (да не напиша задължително) + 1 бр. щанга, естествено и пълен набор от инструменти. Приемаме, че колата вече е на крик и си свалил гумата. Разхлабваш 3-те болта на тампона (разхлабваш, не ги развиваш още) №13 при мен (1). Развиваш 2-те гайки (№17 при мен) на болтовете (№15), които държат макферсонът към шенкела (2). Развиваш максимално, гайката на биалетката към носача (№17), пак да си остане на резбата (3). Откачаш спир. маркуч от мястото му на тялото на макферсона, ако още не си го направил (2a). Намираш подходящ начин да поставиш щангата под макферсона, така, че като извадиш болтовете, държащи го към шенкела да не ти скъса маншона на външното каре. ...Тук внимаваш много, много да не отваряш шенкелът навън, за да не излезе случайно карето. От ляво при мен се случи точно 2 пъти - веднъж при свалянето и веднъж при поставянето. В този случай следва сваляне и хвърляне на голямата скоба на маншона, омазване, вкарване на полуоската в карето и импровизации с 2 скоби за водно съединение ...Развиваш, вече и 3-те болта на тампона и вадиш целият макферсон. С болчетата внимателно, че имат лошият навик да се късат - бавно и елегантно развиване :D. Ако скъсаш болт - нов тампон или разпробиване (нямах тоя лош късмет при мен, може би, защото тампоните са сменяване преди 2 години). Преди да използваш скобите за пружините, пробваш да разхлабиш гайката (№18 при мен), която е на върха на стеблото на амортисьора (4). Използваш опъна на пружината за контра, колкото да тръгне - не я развиваш, за да не стане касапница . Събираш пружината със скобите и вече я развиваш. При развиването макферсонът да е легнал и тампонът да е насочен в безопасна посока (да не си нито ти, нито нещо друго на пътя му ). Ако гайката се изцигани и започне да превърта със стъблото на амортисьора, може да използваш здрав (качествен) шестограм (за № ще те излъжа), камъка за гайката (предполагам по-лесно ще стане и с удължен, стига да не е по-дълъг от шестограма) и клещи "гарги" или "чираци". Остава за развиеш гайката на пълнителя (5), ако сменяваш само пълнители, или да си прехвърлиш пружината на новият макферсон, ако сменяваш цели макферсони. За събирането действаш в обратния ред. Винаги действаш с няколко "на ум", че нещо може да отплесне и да ти смаже пръстчетата.Ето и 1 - 2 междинни снимки и резултатите (цък и цък)Успех П.С. Може, специалистите, да добавят, ако съм пропуснал или забравил нещо.П.С. 2 Забравих да напиша, че отляво, заради 2-те излизания на карето и за това, че ми е за сефте, ми отне 4-4:30 часа. Отдясно от-до всичко ми отне час.AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар