Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Бълбукане" в купето?- Решено.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    "Проблема го има и на моето Типо. Появи се когато беше издухана гарнитурата на главата. След шлайф и нова гарнитура, остана частично бълбукане. Според мен е заради шупла в челото на главата, която така и не успя да излезе на шлайфа. Вече година и половина не му обръщам никакво внимание."и на моята темпра затова сега я ремонтирам
    karam fiat 1992 tempra karburator
    0889340995

    Коментар


      #17
      КИМИ написа:
      Обезвъздушаване! :D :D :D Понякога при фиатите това е доста трудна задача, но в общи линий се прави така:На студен мотор първо отвиваш пробката на маркуча към парното- малко зад мотора е в ляво- да пусне 50- 100 г. и затягаш, после отвиваш винтчето- пробка на радиатора- някъде в горния край е- и от там да изтече, затягаш и се возиш и като загрее- гасиш и пускаш пак по същия начин, после доливаш и се надяваш да е излязъл гадния въздух- при мене стана на 3- тия път. :D
      Ето това беше решението. Благодаря колега!!!
      Brava 1.6 16v ELX 2001г.
      Punto М2 1.2 SX 2000г.
      МРАЗЯ НАП!!!

      Коментар


        #18
        Моля, имаш да черпиш! :D :D :D
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #19
          погледни си свещите

          погледни си много внимателно свещите ако има мокри н на студен двигател или на топъл с ръвдив цвят или някоя с различен цвят от другите ти е симптом за гарнитурата на главата, аз така минах 50 000 но сега след ремонта знам че ако пак стане ще трябва да си купя нова глава защото това я унищожава изяжда я като дървояд дърво в буквалния смисъл
          karam fiat 1992 tempra karburator
          0889340995

          Коментар


            #20
            КИМИ написа:
            Моля, имаш да черпиш! :D :D :D
            Няма грижа. :D :D
            Brava 1.6 16v ELX 2001г.
            Punto М2 1.2 SX 2000г.
            МРАЗЯ НАП!!!

            Коментар


              #21
              Re: погледни си свещите

              niki2572 написа:
              погледни си много внимателно свещите ако има мокри н на студен двигател или на топъл с ръвдив цвят или някоя с различен цвят от другите ти е симптом за гарнитурата на главата, аз така минах 50 000 но сега след ремонта знам че ако пак стане ще трябва да си купя нова глава защото това я унищожава изяжда я като дървояд дърво в буквалния смисъл
              Ами...гледах ги...няма подобни симтоми.
              Brava 1.6 16v ELX 2001г.
              Punto М2 1.2 SX 2000г.
              МРАЗЯ НАП!!!

              Коментар


                #22
                Re: погледни си свещите

                niki2572 написа:
                погледни си много внимателно свещите ако има мокри н на студен двигател или на топъл с ръвдив цвят или някоя с различен цвят от другите ти е симптом за гарнитурата на главата, аз така минах 50 000 но сега след ремонта знам че ако пак стане ще трябва да си купя нова глава защото това я унищожава изяжда я като дървояд дърво в буквалния смисъл
                ще поясниш ли какво значи ’изяжда" ?и защо нова глава. Заинтригува ме !

                Коментар


                  #23
                  Re: погледни си свещите

                  u_bo написа:
                  niki2572 написа:
                  погледни си много внимателно свещите ако има мокри н на студен двигател или на топъл с ръвдив цвят или някоя с различен цвят от другите ти е симптом за гарнитурата на главата, аз така минах 50 000 но сега след ремонта знам че ако пак стане ще трябва да си купя нова глава защото това я унищожава изяжда я като дървояд дърво в буквалния смисъл
                  ще поясниш ли какво значи ’изяжда" ?и защо нова глава. Заинтригува ме !
                  И аз това неможах да разбера....дано колегата разясни, че лошо.
                  Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                  Punto М2 1.2 SX 2000г.
                  МРАЗЯ НАП!!!

                  Коментар


                    #24
                    КИМИ,Я кажи братче, като се прави тая процедура с обезвъздушаването, трябва ли парното в купето да е пуснато?Щото, като го обезвъздуших, парното беше спряно, и се чудя дали може да е останал въздух в радиаторчето за парното, и в същност нищо да не съм направил?
                    Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                    Punto М2 1.2 SX 2000г.
                    МРАЗЯ НАП!!!

                    Коментар


                      #25
                      разяснявам

                      когато пробие гарнитурата почва по алуминия да влиза вода, огън от цилиндъра и това води до окисление на алуминия и започва да се изяжда все едно гледаш изядено дърво от дървояди след като смених гарнитурата в охладителната ми система почти няма налягане а преди беше около2-3атм а този дефект беше от както е купена колатасвещите едната винаги беше по различна от другите обикновенно там е и проблемав купето се чуваше шум на течаща водаколата не прегряваше, но последните дни преди ремонта изхвърляше водатакогато си разглобих всичко се видя ясно от каде е идвала белатаако има изпарител поне при мене ставаше така че въздуха от цилиндъра отиваше право там и не работеше това за последните И ДА НЕ ЗАБРАВЯ ПАРНОТО СЕ ЕБАВА НА НИСКИ ОБОРОТИ НЕ ДУХА ТОПЛОДРУГО НЕ СЕ СЕЩАМ АКО СЕ СЕТЯ ЩЕ НАПИША
                      karam fiat 1992 tempra karburator
                      0889340995

                      Коментар


                        #26
                        Neosi написа:
                        КИМИ,Я кажи братче, като се прави тая процедура с обезвъздушаването, трябва ли парното в купето да е пуснато?Щото, като го обезвъздуших, парното беше спряно, и се чудя дали може да е останал въздух в радиаторчето за парното, и в същност нищо да не съм направил?
                        зависи от колатана твоята няма значение дали е пуснат вентилатора или не, както и дали е пуснато на "топло"водата си циркулира през радиаторчето постоянно
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #27
                          Добре де, но пунтото не показва никакви симптоми на издухала гарнитура...напротив.Някъде по -горе бях написал - абсолютно всичко е наред.
                          Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                          Punto М2 1.2 SX 2000г.
                          МРАЗЯ НАП!!!

                          Коментар

                          Working...
                          X