"Проблема го има и на моето Типо. Появи се когато беше издухана гарнитурата на главата. След шлайф и нова гарнитура, остана частично бълбукане. Според мен е заради шупла в челото на главата, която така и не успя да излезе на шлайфа. Вече година и половина не му обръщам никакво внимание."и на моята темпра затова сега я ремонтирам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Бълбукане" в купето?- Решено.
Collapse
X
-
КИМИ написа:Обезвъздушаване! :D :D :D Понякога при фиатите това е доста трудна задача, но в общи линий се прави така:На студен мотор първо отвиваш пробката на маркуча към парното- малко зад мотора е в ляво- да пусне 50- 100 г. и затягаш, после отвиваш винтчето- пробка на радиатора- някъде в горния край е- и от там да изтече, затягаш и се возиш и като загрее- гасиш и пускаш пак по същия начин, после доливаш и се надяваш да е излязъл гадния въздух- при мене стана на 3- тия път. :DBrava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
погледни си свещите
погледни си много внимателно свещите ако има мокри н на студен двигател или на топъл с ръвдив цвят или някоя с различен цвят от другите ти е симптом за гарнитурата на главата, аз така минах 50 000 но сега след ремонта знам че ако пак стане ще трябва да си купя нова глава защото това я унищожава изяжда я като дървояд дърво в буквалния смисълkaram fiat 1992 tempra karburator
0889340995
Коментар
-
Re: погледни си свещите
niki2572 написа:погледни си много внимателно свещите ако има мокри н на студен двигател или на топъл с ръвдив цвят или някоя с различен цвят от другите ти е симптом за гарнитурата на главата, аз така минах 50 000 но сега след ремонта знам че ако пак стане ще трябва да си купя нова глава защото това я унищожава изяжда я като дървояд дърво в буквалния смисълBrava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
u_bo
Re: погледни си свещите
niki2572 написа:погледни си много внимателно свещите ако има мокри н на студен двигател или на топъл с ръвдив цвят или някоя с различен цвят от другите ти е симптом за гарнитурата на главата, аз така минах 50 000 но сега след ремонта знам че ако пак стане ще трябва да си купя нова глава защото това я унищожава изяжда я като дървояд дърво в буквалния смисъл
Коментар
-
Re: погледни си свещите
u_bo написа:niki2572 написа:погледни си много внимателно свещите ако има мокри н на студен двигател или на топъл с ръвдив цвят или някоя с различен цвят от другите ти е симптом за гарнитурата на главата, аз така минах 50 000 но сега след ремонта знам че ако пак стане ще трябва да си купя нова глава защото това я унищожава изяжда я като дървояд дърво в буквалния смисълBrava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
КИМИ,Я кажи братче, като се прави тая процедура с обезвъздушаването, трябва ли парното в купето да е пуснато?Щото, като го обезвъздуших, парното беше спряно, и се чудя дали може да е останал въздух в радиаторчето за парното, и в същност нищо да не съм направил?Brava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
разяснявам
когато пробие гарнитурата почва по алуминия да влиза вода, огън от цилиндъра и това води до окисление на алуминия и започва да се изяжда все едно гледаш изядено дърво от дървояди след като смених гарнитурата в охладителната ми система почти няма налягане а преди беше около2-3атм а този дефект беше от както е купена колатасвещите едната винаги беше по различна от другите обикновенно там е и проблемав купето се чуваше шум на течаща водаколата не прегряваше, но последните дни преди ремонта изхвърляше водатакогато си разглобих всичко се видя ясно от каде е идвала белатаако има изпарител поне при мене ставаше така че въздуха от цилиндъра отиваше право там и не работеше това за последните И ДА НЕ ЗАБРАВЯ ПАРНОТО СЕ ЕБАВА НА НИСКИ ОБОРОТИ НЕ ДУХА ТОПЛОДРУГО НЕ СЕ СЕЩАМ АКО СЕ СЕТЯ ЩЕ НАПИШАkaram fiat 1992 tempra karburator
0889340995
Коментар
-
Neosi написа:КИМИ,Я кажи братче, като се прави тая процедура с обезвъздушаването, трябва ли парното в купето да е пуснато?Щото, като го обезвъздуших, парното беше спряно, и се чудя дали може да е останал въздух в радиаторчето за парното, и в същност нищо да не съм направил?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар