Колеги, моля за съвет..става въпрос за Пунтото от подписа.Изчетох всички теми във форума, свързани с проблема но не разбрах...."тръгнала гарнитура на главата", "водна помпа" и какви ли не страхотии... Проблема е следния:Сутрин, като дам газ..се чува "бълбукане" -явно от радиатора на парното. ...после изчезва.Колата си загрява и държи температура съвсем нормално, и духа топло при пуснато парно.Явно има въздух, но така или иначе не разбрах тоя мотор как се обезвъздушава?Благодаря ви много предварително!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Бълбукане" в купето?- Решено.
Collapse
X
-
Re: "Бълбукане" в купето?
Neosi написа:Колеги, моля за съвет..става въпрос за Пунтото от подписа.Изчетох всички теми във форума, свързани с проблема но не разбрах...."тръгнала гарнитура на главата", "водна помпа" и какви ли не страхотии... Проблема е следния:Сутрин, като дам газ..се чува "бълбукане" -явно от радиатора на парното. ...после изчезва.Колата си загрява и държи температура съвсем нормално, и духа топло при пуснато парно.Явно има въздух, но така или иначе не разбрах тоя мотор как се обезвъздушава?Благодаря ви много предварително!!!Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
-
Обезвъздушаване! :D :D :D Понякога при фиатите това е доста трудна задача, но в общи линий се прави така:На студен мотор първо отвиваш пробката на маркуча към парното- малко зад мотора е в ляво- да пусне 50- 100 г. и затягаш, после отвиваш винтчето- пробка на радиатора- някъде в горния край е- и от там да изтече, затягаш и се возиш и като загрее- гасиш и пускаш пак по същия начин, после доливаш и се надяваш да е излязъл гадния въздух- при мене стана на 3- тия път. :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
КИМИ написа:Обезвъздушаване! :D :D :D Понякога при фиатите това е доста трудна задача, но в общи линий се прави така:На студен мотор първо отвиваш пробката на маркуча към парното- малко зад мотора е в ляво- да пусне 50- 100 г. и затягаш, после отвиваш винтчето- пробка на радиатора- някъде в горния край е- и от там да изтече, затягаш и се возиш и като загрее- гасиш и пускаш пак по същия начин, после доливаш и се надяваш да е излязъл гадния въздух- при мене стана на 3- тия път. :DBrava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
Какво ти пука откъде е влязъл тъпия въздух- може да пробълбука след един месец, ако е сменян термостат или маркуч или е оставало без антифриз или не е въртяло скоро в парното вътре- въздуха се спотайва и мирясва в някоя кухина и...ХААААААА! БЪЛБУУУУУК! :D :D :D Не се шашкайте, а направете както ви посъветвах по- горе! :D :D :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
bboyd написа:и при мен го има това но според мен това си е като за палиш и водата почва да цирколира и после изчезва и няма грижиBrava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
Rokambol написа:Проблема го има и на моето Типо. Появи се когато беше издухана гарнитурата на главата. След шлайф и нова гарнитура, остана частично бълбукане. Според мен е заради шупла в челото на главата, която така и не успя да излезе на шлайфа. Вече година и половина не му обръщам никакво внимание.Brava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар