Първо да се извиня ако темата не е в правилна секция, но не видях по-подходща Та .. за какво става дума. Млад (не много опитен) шофъор съм и най-накря успях да събера пари за кола, която разбирате ще ми бъде първа. За сега съм се спрял на Фиат Стило, бензинов 1.6 двигател, 103к.с. Обиколих няколко авто къщи в София и автомобила много ми харесва, като дизайн, параметри, размери. Все още не съм се спрял на конкретен автомобил а само на модел, та въпросите са ми няколко. Първо какъв внос е най-удачен за Фиат, Италия ?Второ, най-вероятно ще му сложа АГУ (метан), трябва ли да знам нещо специфично за АГУ при Фиат ?Трето, знам че звучи малко абстрактно, но понеже се издържам сам и финансовия фактор е основен , при нормална експлоатация поддръжката на Фиат в България колко струва. Имам предвид на фона на останалите марки, например немските, намират ли се части на нормални цени, и изобщо дали според вас дали изборът ми е удачен. Знам, че сте фенове на марката, но моля бъдете обективни до колкото можете Благодаря предварително за коментарите.Добре дошълЛека корекция на заглавието, за да е по-ясноМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нужда от мнение/съвет :) - какво ще кажете са Стило
Collapse
X
-
според мен щом те притеснява потдръжката вобще забрави за скъпа кола. никой не може да ти каже колко ще ти струва- може да е 0 лв за 100 000 км може да е и 20 000 за 100 000 км. агу е газово, а не метан. вземи си по-евтина кола, която каквото и да й се случи да имаш пари да я оправиш, а не като му свърши съединителя на стилото и да си го гледаш на картинка 3 месеца докато събереш 300 или 500 лв/не знам колко струва/Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Другият разпространен двигател е 1.9 дизел.Понеже поразпитах насам-натам, много ми похвалиха фарбичните газови уредби на Фиат, казаха ми че всъщност няма по-добра фабрична уредба. Търсих но единственото което можах да намеря за продажба е Пунто с такава уредба. "Bipower". Чували ли сте за такова Стило ?
Коментар
-
radi.uz написа:Принципно съм съгласен с теб, но мотива ми да търся кола след 2000та година е именно, че би трябвало да се поврежда по-малко от колкото по-стар автомобил, въпреки че гаранции няма. Колкото до консумативите, те си вървят с всяка колаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Моята първа кола беше пежо 405 и си бяхме набори, щом си събрал 10 бона за кола, значи ще имаш пари и да я правиш, поддръжката им е на нормални цени, колкото би струвала за голф 4, толкова ще е и за стило, надявай се нищо да не се чупи.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Колега, и аз харесвам СТИЛО, мога да продам моята, да дам още пари и да си взема нещо доста по-ново, като стилото. Просто колкото по-нова е колата, толково по-скъпи са частите. А кола да не се разваля - няма! И както казват колегите дори консумативите са сигурно два пъти по-скъпи от на браво/а, мареа. Застраховка, каско също. Но ако смяташ, че имаш пари да поддържаш колата, естествено, че по-нова трябва да вземеш. Виждам, че ще ти е първа, а само човек, който е нямал автомобил не знае за какви разходи си говорим, и то без някакви сериозни проблеми. Поне аз не предпочитам да карам скъпо возило, което да дрънчи и да лопа отвсякъде. Предпочитам по-евтино, на което като се обади нещо да мога да го оправя и да карам що годе надеждна кола.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар