Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задна скорост - проблем?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pazdir написа:
    Еми не е от маслото - днес ходих при сервиза дето ме обслужва и от там ми казаха, че имало масло и то не било за смяна все още. Като пробвам номера с първа скорост и след това задна - става, няма проблем, но това не ми харесва хич Та на вехтия голф, дето карах преди това и дето е на 100 години такъв проблем не съм имал никога!!!Може пън нещо да има проблем със съединителя... знае ли човек?
    Ако съединителят е износен докрай и ходът му е напаснат максимално, е възможно да не може да отделя напълно и това да е причина за по-трудното влизане на задна (а също и първа) скорост.
    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

    Коментар


      #17
      IvoMarea написа:
      pazdir написа:
      Еми не е от маслото - днес ходих при сервиза дето ме обслужва и от там ми казаха, че имало масло и то не било за смяна все още. Като пробвам номера с първа скорост и след това задна - става, няма проблем, но това не ми харесва хич Та на вехтия голф, дето карах преди това и дето е на 100 години такъв проблем не съм имал никога!!!Може пън нещо да има проблем със съединителя... знае ли човек?
      Ако съединителят е износен докрай и ходът му е напаснат максимално, е възможно да не може да отделя напълно и това да е причина за по-трудното влизане на задна (а също и първа) скорост.
      Радвам се,че това с първата върши работа и при теб, но ако има нещо за смяна по съединителя това долната помпа ли ще бъде или целият съединител. ( на долен казвам помпи1ката ,която е до педала 1вата )
      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #18
        B1keP_B0y написа:
        IvoMarea написа:
        pazdir написа:
        Еми не е от маслото - днес ходих при сервиза дето ме обслужва и от там ми казаха, че имало масло и то не било за смяна все още. Като пробвам номера с първа скорост и след това задна - става, няма проблем, но това не ми харесва хич Та на вехтия голф, дето карах преди това и дето е на 100 години такъв проблем не съм имал никога!!!Може пън нещо да има проблем със съединителя... знае ли човек?
        Ако съединителят е износен докрай и ходът му е напаснат максимално, е възможно да не може да отделя напълно и това да е причина за по-трудното влизане на задна (а също и първа) скорост.
        Радвам се,че това с първата върши работа и при теб, но ако има нещо за смяна по съединителя това долната помпа ли ще бъде или целият съединител. ( на долен казвам помпи1ката ,която е до педала 1вата )
        Не е свързано с помпата. Просто може феродовият диск да се е износил.
        Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

        Коментар


          #19
          Брава 1,2 трябва да е с жиломайсторите как разбраха че маслото не е за смяна?по принцип се сменя на 120 000 кмдруг вариант е "увиснала" кутия заради тампонкакто и нерегулиран съединителпо принцип педала трябва да е на едно ниво или малко по-високо от педала на спирачката (но това е на око все пак)може да пробваш да натегнеш жилото с 1-2 оборотакъде отделя сега?
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #20
            Sev написа:
            Брава 1,2 трябва да е с жиломайсторите как разбраха че маслото не е за смяна?по принцип се сменя на 120 000 км
            Колата в момента е на 100 х.км. и съм склонен да вярвам че е на толкова, защото я внесе един приятел и е купена директно от някакъв италиански дядка (33-ти набор).Иначе след първа, няма проблем със задната и благодаря на колегите, които дадоха този съвет, но за мен това е много странно и сигурно ще продължа да търся какъв е проблема.Благодаря на всички от форума и ако разреша проблема ще пиша веднага.
            Brava 1.2, 16V, 2000
            Ex: Golf 2, 1.3

            Коментар


              #21
              Аз на която и да е кола като се кача винаги по навик тръгвам съвсем леко напред и тогава задна и няма проблеми. На Бравата понякога влиза и направо съвсем гладко без някаква логика, а понякога все едно застава на зъб, не да хърка просто не можеш да преместиш лоста, но съм свикнал с първа и задна след това и винаги няма проблем. Не мисля, че това е проблем в скоростите или съединителя, според мен са си такива кутийте щом почти всички го забелязват този "проблем".
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #22
                ilko-gd написа:
                Аз на която и да е кола като се кача винаги по навик тръгвам съвсем леко напред и тогава задна и няма проблеми. На Бравата понякога влиза и направо съвсем гладко без някаква логика, а понякога все едно застава на зъб, не да хърка просто не можеш да преместиш лоста, но съм свикнал с първа и задна след това и винаги няма проблем. Не мисля, че това е проблем в скоростите или съединителя, според мен са си такива кутийте щом почти всички го забелязват този "проблем".
                Подкрепям колегата.И на мойта Брава е така задната.Обаче съвсем леко да зацепи на 1-скорост и след това задната си влиза супер "мазно".Мисля че няма никакви проблеми със скорост. кутия или съединителя.Джиткай си и се не бой.

                Коментар


                  #23
                  Да, след първа наистина влиза супер мазно задна - просто май ще трябва да си свикна с този пиниз Иначе колата много ма кефи и си я джиткам с кеф!
                  Brava 1.2, 16V, 2000
                  Ex: Golf 2, 1.3

                  Коментар

                  Working...
                  X