Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЕЛЕКТРОННОТО УПРАВЛЕНИЕ НА БУСТА НА ТУРБОТО ПРИ 2000 20В ТУР

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ЕЛЕКТРОННОТО УПРАВЛЕНИЕ НА БУСТА НА ТУРБОТО ПРИ 2000 20В ТУР

    Колеги, До сега си карах колата без това електронно управление на надува. Сега вече го имам соленоидчето та въпроса ми е от в общо трите отвора за въздух в соленоида кой маркуч къде се забива! Не че няма да им "уидурдисам" местата, ама по-спокойно ще мие ако някой си погледне по колата кое от къде и накъде върви или просто да знае тези неща предварително БЛАГОДАРСКО!
    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

    #2
    Re: ЕЛЕКТРОННОТО УПРАВЛЕНИЕ НА БУСТА НА ТУРБОТО ПРИ 2000 20В

    От страната където е единия щуцер,той отвежда излишния въздух като се задейства буустконтролера от ЕКУ-то в атмосферата.От другата страна където са двата щуцера единия отива на студения охлюв на турбото,а другия на гейта на турбото,няма значение как ще ги вържеш,също не е от значение и кой кабел(от двата) на коя букса е за управлението му.
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #3
      Ако е този Пиербург
      Прикачени файлове
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #4
        Ей, много съм Ви благодарен честна дума
        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

        Коментар

        Working...
        X