Значи имам следния въпрос:Каква е вероятността да блокира водната помпа и от там да се скъса агренажния ремък и да станат сума ти поразии.Питам точно за колата от подписа ,а не по принцип.И дали е нужно при всяка смяна на агренажния ремък да се сменя и водната помпа?Защото преди 2 седмици сменях ремъци и ролки и им казах на "майсторите" да погледната дали е за смяна помпата и ако е да е я сменят.Ама те не я сменили.И сега малко съм притеснен.Има ли защо?Иначе няма никакви странни шумове,колата върви перфектно.Ама да няма някоя неприятна изненада!Това са ми притесненията общо взето.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водна помпа-Брава 1.9 ЖТД ???
Collapse
X
-
Обикновено поне при нашите машинки съм забелязал, че водните помпи се чупят от задната страна, тази откъм турбинката. И разбира се, за наш късмет! Не съм чел някой да е изпищял тук от блокирала водна помпа, но има доста случаи на строшени турбинки - явно са от някакъв пластмасов полимер. Аз също имах същата случка. Година след, като ми смениха ангренажа се строши турбинката на водната помпа и, колата започна да загрява, като чайник.Frontera Sport, X20SE март 1998
-
Vladim написа:Обикновено поне при нашите машинки съм забелязал, че водните помпи се чупят от задната страна, тази откъм турбинката. И разбира се, за наш късмет! Не съм чел някой да е изпищял тук от блокирала водна помпа, но има доста случаи на строшени турбинки - явно са от някакъв пластмасов полимер. Аз също имах същата случка. Година след, като ми смениха ангренажа се строши турбинката на водната помпа и, колата започна да загрява, като чайник.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар