Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бравото умря и после се съживи :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бравото умря и после се съживи :)

    Вчера се наканих да отскоча с мотора до Ловеч за концерта на W.A.S.P. На Tiwsted Sisters ходих с колата.Извадих мотора от гаража, но понеже акумулаторът му е към края си не щя да запали с него. Закачих го с кабели към акумулатора на колата. Запалих колата, врътнах мотора няколко пъти, но при последният опит при въртенето на стартера на мотра оборотите на колата паднаха и тя загасна. Влязох в колата за да я запаля пак и при подаване на контакт не стветва нищо. Никъде в колата няма ток. Закачих пак мотора към колата с кабели. Към мотора нямаше ток. Свалих акумулатора закачих го така към мотора но той отказа да запали. Мисля, че ампеажът му идва в повече... Върнах акумулатора в колата, закачих го и пак нищо. Проверих всикчи бушони - здрави. Мисля си да не е нещо по клемите...И сега от 2 МПС-та ма’ам крачоли към работа

    #2
    клемите ти на а-тора са аут.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Това много ли е лошо? Или трябва само да се презапоят например?

      Коментар


        #4
        Примери най-напред акомулатора дали не е сдал багажа.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Humppa написа:
          Това много ли е лошо? Или трябва само да се презапоят например?
          имам предвид нещо окисление ала бала не прави добре контакт и като трябва да смукне повече ток и ей така става. ако акумулатора е заминал то би трябвало поне на контакт да светят лампите макар и слабо, а като чукнеш да завърти стартера да изгасне всичко. и все пак не ти пречи да сложиш и премериш напрежението и на ак.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            И аз мисля че е от лоши връзки. Акумулатор не умира по такъв начин, че да не светват дори лампите. Обикновено минуса се прецаква - я при акумулатора , я при контакта му с купето.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              А ако е умрял акумулатора то тогава нямаше да дава ток на мотора след като го разкачиш и свалих от колата...

              Коментар


                #8
                Re: Бравото умря

                Humppa написа:
                Вчера се наканих да отскоча с мотора до Ловеч за концерта на W.A.S.P. На Tiwsted Sisters ходих с колата.Извадих мотора от гаража, но понеже акумулаторът му е към края си не щя да запали с него. Закачих го с кабели към акумулатора на колата. Запалих колата, врътнах мотора няколко пъти, но при последният опит при въртенето на стартера на мотра оборотите на колата паднаха и тя загасна. Влязох в колата за да я запаля пак и при подаване на контакт не стветва нищо. Никъде в колата няма ток. Закачих пак мотора към колата с кабели. Към мотора нямаше ток. Свалих акумулатора закачих го така към мотора но той отказа да запали. Мисля, че ампеажът му идва в повече... Върнах акумулатора в колата, закачих го и пак нищо. Проверих всикчи бушони - здрави. Мисля си да не е нещо по клемите...И сега от 2 МПС-та ма’ам крачоли към работа
                Щом са паднали оборотите че да загасне колата от стартера на мотора според мен си дал на късо нещо в мотора и е дръпнал много ток на късо. Не е нормално от стартер на мотор да угасне колата. А щом после не е запалило и както разбирам не дава грам ток може да се е прекъснала връзка между клетките на акумулатора.Пробвай с крушка директно на акумулатора да видиш дали ще светне.Като вържеш акумулатора на зарядно дърпа ли ток?
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  Така както го описваш е генератора, почни от него няма какво друго да е. Ако акумолатора се е изтощил при замерване трява да си показва 11,5-12,5 V при угасена кола, а при запалена трява да показва 13,5-14 ако всичко е наред.
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар


                    #10
                    van_dal написа:
                    Така както го описваш е генератора, почни от него няма какво друго да е. Ако акумолатора се е изтощил при замерване трява да си показва 11,5-12,5 V при угасена кола, а при запалена трява да показва 13,5-14 ако всичко е наред.
                    Ама човека казва че е угаснала изведнъж като е дал ток няма как дори да е от генератора да падне до 0 акумулатора толкова бързо, ако е генератора поне ще му свети на контакт таблото.Пробвай с друг акумулатор за тест и мисля че ще се окаже акумулатора.
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      Не знам какво стана!В неделята оставих колата с разкачен акумулатор. Вчера след работа го закачих към колата, кас’тофона започна да свири, врътнах и Бравото запали без проблеми. Днес ще реша въпроса и с нов акумулатор за мотора :D

                      Коментар


                        #12
                        Humppa написа:
                        Не знам какво стана!В неделята оставих колата с разкачен акумулатор. Вчера след работа го закачих към колата, кас’тофона започна да свири, врътнах и Бравото запали без проблеми. Днес ще реша въпроса и с нов акумулатор за мотора :D
                        Тъй де ама, като отвориш раздела се вижда заглавие "Бравото умря"......... И ей тъй тръгват глупостите, че Фиятите тъй се трошели, иначе се трошели.........
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          #13
                          Според мен проблема ти не е бил в бравото а в акумулатора нещо. Бравото си е мн хубав автомобил и не "умира" от нищо.
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #14
                            Колега ти пряиавилно ли свърза 2 ак-ра + с+ и -с-

                            Коментар


                              #15
                              Да

                              Коментар

                              Working...
                              X