Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типото ми се скапа.-ОПРАВЕНО,НО ИЗЛЕЗЕ ДРУГ ПРОБЛЕМ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типото ми се скапа.-ОПРАВЕНО,НО ИЗЛЕЗЕ ДРУГ ПРОБЛЕМ.

    Колеги тази кола ми отрови живота,оправям я и я продавам.Значи едвам съм се върнал от село.Съединителя се прееба за 1 седмица точно,буксува та се къса.На сичкото отгоре се развали алтернатора,не зарежда и ми изядв чисто новия акумулатор.С последни сили паркирах пред блока,тя огасна сама и почна да капе антифриз от капачката на казанчето.Сега немога и да я запаля.Преди като дам на контакт без да паля ,лампичката че е на акумолатор кога светеше кога не,ама после като си запаля не е светела никога.Сега и на контакт не свети, и на запалено не свети а алтернатора не зарежда.Направо ми скъса нервите.Съединителя ми е ясен ще ми свалят кожата сигурно.Ама каде да ида да правят тоя алтернатор незнам.Дайте някъкъв акъл хора.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    карай я на кантара и си вземи едно голфче тройка ,те не се развалят ,Майтап бе

    Коментар


      #3
      да не си скъсал ремък за да не зарежда акумулатора и да кипне чайника сиреч да прегрее мотора

      Коментар


        #4
        Не е ремък.Нещо по токовете се ебава.Махам ключа и по купето навсякъде по мотора има ток.Има някъде пробив ама незнам къде е.Може и по алармата да е защото тя е директно към акумолатора,незнам какво е,ама немога и да я запаля да я закарам до сервиза,първо неми зарежда алтернатора и второ някъде дава накъсо и акумолатора за 5 мин пада.
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар


          #5
          Е то вечни работи няма! Затова всичко се прави навреме - щом не е светвала лампичката на акумулатора на контакт е трябвало да се вземат мерки веднага - значи че няма ток по веригата на лампичката - трябвало е да с е проверят връзките и. Съединителя му е дошло времето. А антифриза от капачката не е причина за безпокойство засега. Може просто да е била в повече водата - тя функцията на капачката си е такава.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            Е утре сутринта ще идва човек да я прави,и вечерта ще пиша .
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #7
              Здравейте.Днес сутринта дойде моят човек и почнахме да човъркаме.оказа се че алтернатора е с износени четки и дефектирала плочка.Отидохме до "тиенкар" купихме нова плочка с четки и всичко заспа.Струваше ми 19 лева.Пихме по бира с пича и аз отидох да си купувам съединител и да карам типото да го сменят.Със съединителя купих и филтрите,защото след 500км и без това трябва да се сменят,и реших сега когато имам време да свърша всичко.Откарах колата в сервиза хората за 4 часа ми смениха съединителя,филтрите и маслото.Пропуснах обаче да им кажа в началото за проблема с скоростите.(проблема е че 1-ва и 3-та скорост влизат с много малък ход и понякога 3-та излиза,а първа се намества трудно е се получава едно хъркане кърррррррррр,но понякога не всеки път и лоста седи малко хлабаво).Аз си мислех че е нещо вътре по скоростите,ама се оказа че не е.Някъква ябълковидна част след лостовата системка или непосредствено след лоста на скоростите отдолу,била много лабава,неми обясниха точно какво е и за това било така.Някои сблъсквал ли се е с нещо подобно?
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #8
                Здравей колега.Качваш колата на канал и вземаш някой да ти вкарва скоростите, а ти гледай отдолу кое се движи - това са лостовете на скоростите! Те са 3 броя и след като ги видиш можеш с ръка да ги провериш дали са хлабави! Не трябва да са! Гайките под ябълките трябва да са добре завити а самите ябълки трябва да нямат луфт. Ако са на скорост не би трябва по да поддават на дърпане и бутане, но ти сам ще се усетиш!Успех!
                Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                Коментар


                  #9
                  pecata написа:
                  ............Някъква ябълковидна част след лостовата системка или непосредствено след лоста на скоростите отдолу,била много лабава,неми обясниха точно какво е и за това било така.Някои сблъсквал ли се е с нещо подобно?
                  Ако и преди смяната на съеденителя е било така, значи хората право са ти го казали - разбита лостова система м/у скоростния лост и съеденителя.
                  Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                  --- в сърцето завинаги... ---
                  Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                  Коментар


                    #10
                    Днес се заврях в канала да погледам нещата.Значи една тъпа гумичка е излезнала от едно ябълковидното лостче което идва от скоростния лост.Намерих друга,ама немисе мисли как ще я сложа.Много е неудобно.Някой знае ли цялата тая работа от скоростния лост до скоростната кутия,всичките му щангета и метални плочки колко струват втора ръка при италянеца ?
                    Fiat Tipo
                    Corsa b комби !

                    Коментар


                      #11
                      Днеска пак гледах колата отдолу,значи връзката между тръбата която идва от скоростния лост и системката от лостчета е ябълковидна,изглежда е имало някъкво гумено оплатнение или пластмасова втулка която е уплатнявала.Само че при мен това е изпаднало и сега е жилезо в жилезо с голям луфт.Незнам как да го праа,и усещам че и тва ще ме набие с много пари,ако ида на сервиз
                      Fiat Tipo
                      Corsa b комби !

                      Коментар


                        #12
                        pecata написа:
                        Днеска пак гледах колата отдолу,значи връзката между тръбата която идва от скоростния лост и системката от лостчета е ябълковидна,изглежда е имало някъкво гумено оплатнение или пластмасова втулка която е уплатнявала.Само че при мен това е изпаднало и сега е жилезо в жилезо с голям луфт.Незнам как да го праа,и усещам че и тва ще ме набие с много пари,ако ида на сервиз
                        Добре ги усещаш нещата... Ето ти телефона на Италианеца да питаш за 2-ра употреба: 02/955 54 76
                        Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                        --- в сърцето завинаги... ---
                        Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                        Коментар


                          #13
                          Днес при италянеца купих цялата системка с лостчетата за 20 лева и сега всичко заспа.
                          Fiat Tipo
                          Corsa b комби !

                          Коментар

                          Working...
                          X