Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Открих много странен болт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Открих много странен болт

    Както си чистих колата днес открих един болт на педала за газта. Очевидно е сложен фабрично за да ограничава хода и. Моя беше развит така, че хода на педала се ограничаваше на повече от един пръст разтояние от пода. Не можах да се сдържа и го навих, така че газта да стига почти до долу Резултатът- колата хвръкна, имам чувството, че до сега съм я карал на половината от възможностите и. Преди имах същата, но с 1,6 16V мотора и ми казваха, че 1,9 JTD -то вървяло повече, но до сега не бях забелязал да е така. Сега обаче наистина върви повече, убедих се Та въпросът ми е какъв е тоя болт, някой забелязвал ли го е и какъв би могил да е смисъла от него. Единственото, което ми хрумва, е че е предназначен за хора с по тежки крака
    Fitat Marea Weekend '99 ELX 1.9 JTD

    #2
    Ха, че и аз имам същия болт и се се канех да питам дали е нормално да го има, иначе като форсирам на място стига до макс. обороти, ама пробвах повече от 140 не ще да вдига и се канех да го развивам, сега като се прибера това ми е първата работа. :P
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      van_dal написа:
      Ха, че и аз имам същия болт и се се канех да питам дали е нормално да го има, иначе като форсирам на място стига до макс. обороти, ама пробвах повече от 140 не ще да вдига и се канех да го развивам, сега като се прибера това ми е първата работа. :P
      Хммм, с твоя мотор изобщо не трябва да се замисля до много след 140
      Fitat Marea Weekend '99 ELX 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        u_men е абсолютно прав! При мен със 1.6 след 140 колата почва да набира още по-добре!
        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

        Коментар


          #5
          Re: Открих много странен болт

          u_men написа:
          Както си чистих колата днес открих един болт на педала за газта. Очевидно е сложен фабрично за да ограничава хода и. Моя беше развит така, че хода на педала се ограничаваше на повече от един пръст разтояние от пода. Не можах да се сдържа и го навих, така че газта да стига почти до долу Резултатът- колата хвръкна, имам чувството, че до сега съм я карал на половината от възможностите и. Преди имах същата, но с 1,6 16V мотора и ми казваха, че 1,9 JTD -то вървяло повече, но до сега не бях забелязал да е така. Сега обаче наистина върви повече, убедих се Та въпросът ми е какъв е тоя болт, някой забелязвал ли го е и какъв би могил да е смисъла от него. Единственото, което ми хрумва, е че е предназначен за хора с по тежки крака
          Не трябва ли да върви повече само като го натискаш педала повече от положението на ограничителя, иначе според мен трябва пак толкова да си върви
          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

          Коментар


            #6
            Вероятно болта е за един вид ограничаване налягането на турбината и по този начин - защита на двигателя.

            Коментар


              #7
              ам знаете ли за онзи дето имал болт на пъпа и като го развил му паднал гъза :D да не стане тука не6то подобно с двигателя
              FIAT ili FERRARI se tam
              FIAT UNO 1.0 i.e fire 45 h/p
              FIAT BRAVO 1.6 16v 103 h/p
              FIAT BRAVO II 1.9 multijet 16v 150 h/p

              Коментар


                #8
                да бе да, чакай да се загаща...
                www.CarProfi-BG.com
                Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                Най-атрактивните цени в София!

                Коментар


                  #9
                  Я го снимайте тоя болт, че ми е много интересен, аз или нямам, или си е развит, щото педала си опира долу без проблеми

                  Коментар


                    #10
                    Бравото 1,4 го има ,но на Мареа 1,9 ТД100 няма.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Stilo написа:
                      Вероятно болта е за един вид ограничаване налягането на турбината и по този начин - защита на двигателя.
                      То и Алфата ми го имаше, а беше 1.3 Болта ограничава хода на педала и да го махнете няма да има никаква разлика във вървенето на колата
                      BMW E90 320D
                      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                      Коментар


                        #12
                        Колеги, толкова глупости изчетох в този форум, относно всякакви идиотщини, които видиш ли изстрелвали колата, че...каква турбина, какви 5 лева!? Болтовете имат една едничка чисто МЕХАНИЧНА функция. Не проумявам, как болт, на педала за газта, ще накара колата "да върви" повече. Въпросният болт единствено би ограничил хода на педала и неговата твърдост. Това е неговата идея.

                        Коментар


                          #13
                          И аз имам болт-ограничител, но дали е сложен с цел да не може да се отвори до край дросела или просто така го е измислил инженера - това незнам.

                          Коментар


                            #14
                            PASSARELLA написа:
                            Колеги, толкова глупости изчетох в този форум, относно всякакви идиотщини, които видиш ли изстрелвали колата, че...каква турбина, какви 5 лева!? Болтовете имат една едничка чисто МЕХАНИЧНА функция. Не проумявам, как болт, на педала за газта, ще накара колата "да върви" повече. Въпросният болт единствено би ограничил хода на педала и неговата твърдост. Това е неговата идея.
                            Като го махна ще ти кажа, най-вероятно утре, но с какво обесняваш че моето стига до 140 и не ще повече, а иначе всичко си му е наред.
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар


                              #15
                              Идея си нямам...

                              Коментар

                              Working...
                              X