Вчера, както си карам извънградско като пич първо ми светна лампичката с ключа, след туй за инжекциона, а най-накрая ми изгасна и колата в движение, поради това ми се включи имобилайзера и не мога да движа кормилото това става на прав път с 100 км/ч. После си викам мале добре, че нямаше завой. Както си беше в движение колата я запалех, размърдах кормилото и се оправи, и в най-близкото разклонение спрях. И днеска докато ходих да си запазвам ден при техника пак ми го напрай същата история. Направо вече не знам,къде ще се буторясам с колата. Туй стана от както сменях акумулатора. А седмица преди това ми изчистваха компа от грешки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много големи ядове с колата
Collapse
X
-
u_bo
ToShKaTa написа:Сега като се замисля, имобилайзера не се е включел, а волана много, много трудно се въртеше...трябваше с две ръце да го мръдна малко. Мене ме съмнява, че от смяната на акумулатора и компа е набрал някакви грешки. Ама да видим техниците да си кажат тежката дума
Коментар
-
Също, също, същото стана при мен (почти). Минути работа и 220лв ми струваше... Проблема беше с имобилайзера...http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26897&start=30Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
-
TOSHIRO написа:Също, също, същото стана при мен (почти). Минути работа и 220лв ми струваше... Проблема беше с имобилайзера...http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26897&start=30Фиат Брава 1.6 16v 103к.с.
Коментар
-
ToShKaTa написа:TOSHIRO написа:Също, също, същото стана при мен (почти). Минути работа и 220лв ми струваше... Проблема беше с имобилайзера...http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26897&start=30Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар