pinko168 И това е решение... :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изпотяват ми се стъклата
Collapse
X
-
коцев написа:Още утре ще купя и това чудо да го сложа белким спре да се поти предното стъкло въпреки че логика няма.От запушен филтър да... ама от това че там зее голяма дупка и влиза студен въздух на поразия да се поти предното стъкло не ми се вярваpinko168 написа:...пък нов струва най-малко 35 лв или доста повече, така ми казаха поне, имало и по 60 лв....
Коментар
-
При мен спряха да се потят стъклата като изпрах и изсуших филтъра.Всичките боклуци и косми бяха се превърнали в нещо като кече, което беше постоянно влажно, мокро даже, и въдуха, който влиза в купето, се навлажняваше от това.Да не говорим, че цялата тая мизерна смес миришеше много гадно и съответно "ароматизираше" и купето.От филтър беше се превърнал в овлажнител и "ароматизатор"на въздух.Иначе моя поленов филтър е без активен въглен, тъканта е от някакви блестящи нишки като стъкловлакно.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
коцев написа:Както съм вдигнал капака и махнал пластмасовата решетка под чистачките този отвор беше в лявата половина но нямаше никакъв филтър.Бръкнах с ръка вътре но нищо подозрително не открих.Значи според теб на този отвор трябва да се постави филтъра .Така ли ?Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000
Коментар
-
коцев написа:Още утре ще купя и това чудо да го сложа белким спре да се поти предното стъкло въпреки че логика няма.От запушен филтър да... ама от това че там зее голяма дупка и влиза студен въздух на поразия да се поти предното стъкло не ми се вярваFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
1. нямам климатик и така както го гледах отвора не ми направи впечатление да е имало филтър2. Клапата трябва да работи защото като пусна вентилатора до край да духа то при местене на ръчката за затваряне външния въздух и циркулиране на вътрешния се усеща разликата и в духането и в шума.3.Антифриз не капе защото не доливам .Както си е бил в казанчето така си и стои нивото.4.Сега ще направя следното както направих и на Мерцедеса.За да не ми върти постоянно двигателчето на вентилатора то аз откачих жилото с което се отваря тази клапа и я оставих постоянно отворена а си регулирам въздуха с самите врътки.Ефекта е голям .Вместо да ми бучи постоянно вентилатора то си отварям само с врътките да ми влиза въздух в количество каквото си пожелая.Разбира се това важи когато колата е в движение а когато е на място тогава си пускам вентилатора.Има все пак има някаква магия за това запотяване защото това ми е 12 кола и с никоя не съм имал този проблем.Шпреят ще е последното което ще използвам ако не я зазимявам и като кукне кукувицата ще я пусна в движение. :D
Коментар
-
Значи навреме съм пуснал поста, за да не се набуташ с филтър Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Аз все още не съм разглобявал въпросната кора. Колкото до моторчето на парното при мене стои постоянно включено на 1. И зиме и лете. Разбира се когато искам да ми "издуха" стъклото или да стопли по-бързо го пускам на 4. Както бях писал миналата зима се борих с изпотяването със спрей и резултата беше в моя полза. Надявам се и тази зима да е такаFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
този проблем направо стана масов също и при мен(колата от подписа) се получава изпотяване.нямам климатик да поясня.Та значи винаги когато пускам парното на топло се изпотяват стъклата(особенно предното),започвам да си мисля че просто парното е прекалено силно и няма как студеното стъкло да не се изпоти,но няма ли начин да се реши този проблем?Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
Коментар
-
е не е филтъра
Сменихме филтъра и близо седмица се опитвам да наглася настройките но пак запотява.Забелязах че като пусна парното/ на топло/ и климатика едновременно става и не запотява в такава степен, но спра ли климата за секунди запотява и мирише гадно това парно. Не мога да преценя дали мирише на антифриз или просто на застояло, но стъклата май са мазни.Въпросът ми е ако си пускам парното на топло и едновременно климатика, ще скапя ли климата?И друго, наистина губя антифриз по малко, но не виждам да тече дали радиаторът е виновен за запотяването че вече направо ми иде да го счупя предното стъклло и да сложа една каска?
Коментар
-
ако са ти мазни стъклата колега и губиш антифриз си провери радиаторчето на парното-напълно възможно е да е протекло!ако е така следва смяна на радиатора-не е ефтинда знаеш а и смяната дано не е като при 145ците че отиде цялото табло на земята!ако не е радиатора-пробваи със спрея за стъкла-явно проблема е глобален за италянките без климатик-моята е карам 3 години вече-смених и всичко и пак се поти-особенно ако кача 3ма човека става страшно,доскоро бях с парцала)))!така че това е моя съвет за тебе.успех-и ако измислиш нещо-казвай,че доста народ реве тука тъкмо по тая причинаFiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
Re: е не е филтъра
Georgi написа:Сменихме филтъра и близо седмица се опитвам да наглася настройките но пак запотява.Забелязах че като пусна парното/ на топло/ и климатика едновременно става и не запотява в такава степен, но спра ли климата за секунди запотява и мирише гадно това парно. Не мога да преценя дали мирише на антифриз или просто на застояло, но стъклата май са мазни.Въпросът ми е ако си пускам парното на топло и едновременно климатика, ще скапя ли климата?И друго, наистина губя антифриз по малко, но не виждам да тече дали радиаторът е виновен за запотяването че вече направо ми иде да го счупя предното стъклло и да сложа една каска?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар