Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изпотяват ми се стъклата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pinko168 И това е решение... :D
    1997 Brava 1.6, 16V

    Коментар


      #17
      коцев написа:
      Още утре ще купя и това чудо да го сложа белким спре да се поти предното стъкло въпреки че логика няма.От запушен филтър да... ама от това че там зее голяма дупка и влиза студен въздух на поразия да се поти предното стъкло не ми се вярва
      За съжаление няма да спре да се запотява когато го сложиш този филтър, единствения плюс е че няма да влизат боклуци дано се справиш с този досаден проблем. Съвета ми е да пробваш със спрей с който се третира стъклото за да не се запотява. продават се по бензиностанциите.
      pinko168 написа:
      ...пък нов струва най-малко 35 лв или доста повече, така ми казаха поне, имало и по 60 лв....
      филтъра го купих май към 18 лв.

      Коментар


        #18
        Чувал съм, че има два вида такива филтри. Единия обикновен, а другия с активен въглен. Само не знам за вашите модели дали има такива с въглен.
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #19
          При мен спряха да се потят стъклата като изпрах и изсуших филтъра.Всичките боклуци и косми бяха се превърнали в нещо като кече, което беше постоянно влажно, мокро даже, и въдуха, който влиза в купето, се навлажняваше от това.Да не говорим, че цялата тая мизерна смес миришеше много гадно и съответно "ароматизираше" и купето.От филтър беше се превърнал в овлажнител и "ароматизатор"на въздух.Иначе моя поленов филтър е без активен въглен, тъканта е от някакви блестящи нишки като стъкловлакно.
          Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

          Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

          Коментар


            #20
            коцев написа:
            Както съм вдигнал капака и махнал пластмасовата решетка под чистачките този отвор беше в лявата половина но нямаше никакъв филтър.Бръкнах с ръка вътре но нищо подозрително не открих.Значи според теб на този отвор трябва да се постави филтъра .Така ли ?
            Докъде бръкна с ръка? Там трябва да има една клапа и тя сигурно ти е затворена?! Отвория принудително с ръка- натисни я - и ще спре да ти се изпотява!!!!
            Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000

            Коментар


              #21
              Относно мнението на unoto за проблем с радиатора за парното

              Ако има проблем с радиаторчето на парното, то в купето ще мирише на антифриз , стъклата ще са мазни и колегата ще губи охладителна течност.

              Коментар


                #22
                коцев написа:
                Още утре ще купя и това чудо да го сложа белким спре да се поти предното стъкло въпреки че логика няма.От запушен филтър да... ама от това че там зее голяма дупка и влиза студен въздух на поразия да се поти предното стъкло не ми се вярва
                Дано не се лъжа, но си мисля, че такъв филтър имат само колите с климатик!!! Твоето Пунто има ли климатик?
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар


                  #23
                  1. нямам климатик и така както го гледах отвора не ми направи впечатление да е имало филтър2. Клапата трябва да работи защото като пусна вентилатора до край да духа то при местене на ръчката за затваряне външния въздух и циркулиране на вътрешния се усеща разликата и в духането и в шума.3.Антифриз не капе защото не доливам .Както си е бил в казанчето така си и стои нивото.4.Сега ще направя следното както направих и на Мерцедеса.За да не ми върти постоянно двигателчето на вентилатора то аз откачих жилото с което се отваря тази клапа и я оставих постоянно отворена а си регулирам въздуха с самите врътки.Ефекта е голям .Вместо да ми бучи постоянно вентилатора то си отварям само с врътките да ми влиза въздух в количество каквото си пожелая.Разбира се това важи когато колата е в движение а когато е на място тогава си пускам вентилатора.Има все пак има някаква магия за това запотяване защото това ми е 12 кола и с никоя не съм имал този проблем.Шпреят ще е последното което ще използвам ако не я зазимявам и като кукне кукувицата ще я пусна в движение. :D
                  Фиат Панда 1.2 2006година
                  Синджира си идва ,а козата я няма...

                  Коментар


                    #24
                    Значи навреме съм пуснал поста, за да не се набуташ с филтър Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Аз все още не съм разглобявал въпросната кора. Колкото до моторчето на парното при мене стои постоянно включено на 1. И зиме и лете. Разбира се когато искам да ми "издуха" стъклото или да стопли по-бързо го пускам на 4. Както бях писал миналата зима се борих с изпотяването със спрей и резултата беше в моя полза. Надявам се и тази зима да е така
                    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                    Коментар


                      #25
                      този проблем направо стана масов също и при мен(колата от подписа) се получава изпотяване.нямам климатик да поясня.Та значи винаги когато пускам парното на топло се изпотяват стъклата(особенно предното),започвам да си мисля че просто парното е прекалено силно и няма как студеното стъкло да не се изпоти,но няма ли начин да се реши този проблем?
                      Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
                      ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95

                      Коментар


                        #26
                        Има няколко решения Прочети темата от самото и начало, и ще разбереш какви са те.
                        1997 Brava 1.6, 16V

                        Коментар


                          #27
                          е не е филтъра

                          Сменихме филтъра и близо седмица се опитвам да наглася настройките но пак запотява.Забелязах че като пусна парното/ на топло/ и климатика едновременно става и не запотява в такава степен, но спра ли климата за секунди запотява и мирише гадно това парно. Не мога да преценя дали мирише на антифриз или просто на застояло, но стъклата май са мазни.Въпросът ми е ако си пускам парното на топло и едновременно климатика, ще скапя ли климата?И друго, наистина губя антифриз по малко, но не виждам да тече дали радиаторът е виновен за запотяването че вече направо ми иде да го счупя предното стъклло и да сложа една каска?

                          Коментар


                            #28
                            ако са ти мазни стъклата колега и губиш антифриз си провери радиаторчето на парното-напълно възможно е да е протекло!ако е така следва смяна на радиатора-не е ефтинда знаеш а и смяната дано не е като при 145ците че отиде цялото табло на земята!ако не е радиатора-пробваи със спрея за стъкла-явно проблема е глобален за италянките без климатик-моята е карам 3 години вече-смених и всичко и пак се поти-особенно ако кача 3ма човека става страшно,доскоро бях с парцала)))!така че това е моя съвет за тебе.успех-и ако измислиш нещо-казвай,че доста народ реве тука тъкмо по тая причина
                            Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
                            Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
                            Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

                            Коментар


                              #29
                              Re: е не е филтъра

                              Georgi написа:
                              Сменихме филтъра и близо седмица се опитвам да наглася настройките но пак запотява.Забелязах че като пусна парното/ на топло/ и климатика едновременно става и не запотява в такава степен, но спра ли климата за секунди запотява и мирише гадно това парно. Не мога да преценя дали мирише на антифриз или просто на застояло, но стъклата май са мазни.Въпросът ми е ако си пускам парното на топло и едновременно климатика, ще скапя ли климата?И друго, наистина губя антифриз по малко, но не виждам да тече дали радиаторът е виновен за запотяването че вече направо ми иде да го счупя предното стъклло и да сложа една каска?
                              сложи парфюм или няква есенция/малко/ в антифриза и като пуснеш парното ако в купето се размирише значи е спукано радиаторчето
                              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                              UNO 1.0 FIRE

                              Коментар


                                #30
                                Re: е не е филтъра

                                stef написа:
                                сложи парфюм или няква есенция/малко/ в антифриза и като пуснеш парното ако в купето се размирише значи е спукано радиаторчето
                                Бравооо. Никога нямаше да се сетя. А съм имал подобни проблеми с предни коли.Евала.
                                Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                                Lancia Y

                                Коментар

                                Working...
                                X