Mogo ot skoro imam kola(Bravo 1.6 16V) i moje greshkata da e moia no vse pak kajete. Ot kakto zastudi i sutrin pusna parnoto da duha toplo na pozicia (prozorez + kraka) ili samo prozorec cialata kola stava parnik t.e VSI4KI STAKLA SE ZAPOTIAVAT AMA MNOGHO. Edinstvenoto koeto moga da napravia e da pusna klimatika na studeno na pozicia prozorez i toi go iz4istva za sekundi. Mnogo e drazneshto i STUDENO. Ne znam kade gresha a probvah mnogo varianti. Niakoi mi kazvat 4e bilo ot niakakav filtar drugi radiator, a ina4e za toplo zatoplia barzo.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изпотяват ми се стъклата
Collapse
X
-
За да обобщя!
Стъклата ми вече не се изпотяват, благодарение на ТОЗИ ФОРУМ, но за лаиците ще обобщя:1.Задължително, нов "поленов" или обикновен филтър на входящия в купето въздух!2.Още по-задължително, да се направи така че когато вали, или колата се "къпе", водата която се отича да НЕ МОКРИ този филтър (малко силикон точно над него по цялата му дължина, а аз залепих и от двете му страни по две капачета с около2,3 см по високи от него)100% ефект
Коментар
-
ima 2 varianta...
ako samo se zapotiavat , proveri dali ti raboti klapata za vazduha , koiato ograni4ava van6niq pritok na vazduh , se6ta6 li se kop4eto sas narisuvani strelki v kupeto , ako e zatvorena i ne se otvariq 6te se zapotiavat dokato ne vleze van6en vazduh , probvai dali se zapotiavat pri otvoren prozorec ako pak si izliza i para , koeto e po - malko veroiatno moje da ti e precakano ne6to po radiator4eto na parnoto
Коментар
-
За това запотяване на стъклата е писано много.И аз миналата година пусках тема но при мен проблема си остана.Става въпрос за Пунто 1.2 Преди месец в един топъл ден взех та свалих чистачките отпред и махнах пластмасовата решетка под тях.Извадих почти пълна кофа боклук предимно листа от дървета под които е стояла.Оттулих и двата отвора намиращи се там за да не се задържа вода там . От там се вижда добре отвора през който влиза въздух за купето.Не видях нищо запушено.Сега като се застуди отново предното стъкло се запоти.Пускам вентилатора на максимални обороти да духа но това не е работа.Ръчката с която се променя потока на въздуха дали да е от купето или от вънка работи и съм я поставил в положение на външен въздух.Антифриз не капи от радиаторчето защото не доливам вече една година от както съм я купил.Има някаква магия и не можах да я разбера.Кажете тогава къде се намира тоя филтър на Пунтото да го сменя и него и ако пак неще ще си го карам на отворени прозорци. :D :D :D
Коментар
-
коцев написа:За това запотяване на стъклата е писано много.И аз миналата година пусках тема но при мен проблема си остана.Става въпрос за Пунто 1.2 Преди месец в един топъл ден взех та свалих чистачките отпред и махнах пластмасовата решетка под тях.Извадих почти пълна кофа боклук предимно листа от дървета под които е стояла.Оттулих и двата отвора намиращи се там за да не се задържа вода там . От там се вижда добре отвора през който влиза въздух за купето.Не видях нищо запушено.Сега като се застуди отново предното стъкло се запоти.Пускам вентилатора на максимални обороти да духа но това не е работа.Ръчката с която се променя потока на въздуха дали да е от купето или от вънка работи и съм я поставил в положение на външен въздух.Антифриз не капи от радиаторчето защото не доливам вече една година от както съм я купил.Има някаква магия и не можах да я разбера.Кажете тогава къде се намира тоя филтър на Пунтото да го сменя и него и ако пак неще ще си го карам на отворени прозорци. :D :D :DTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
[quote="коцев"]Както съм вдигнал капака и махнал пластмасовата решетка под чистачките този отвор беше в лявата половина но нямаше никакъв филтър.Бръкнах с ръка вътре но нищо подозрително не открих.Значи според теб на този отвор трябва да се постави филтъра .Така ли ?[/quoteако имаш предвид ляво когато гледаш колата отпред/тоест пред пасажера/ да там мисля че трябва да има филтър поне при темпрата е така за пунто не съм 100%сигурен но мисля и че при него е там освен предния собсвеник ако не го е "уволнил" и за това да не си разбрал че там трябва да има филтърTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Моя поленов филтър беше ужасно мръсен, черен и целия във влажни вълма косми и пухчета(от тополи май), освен това миришеше лошо, пък нов струва най-малко 35 лв или доста повече, така ми казаха поне, имало и по 60 лв.Свалих го, поочистих го от космите и пуховете и го пуснах в машината за миене на чинии, на най-яката програма за загорели тенджери. Не стана чисто бял, но се изпра идеално, светло сивичък стана...Изсуших го и го монтирах обратно, сега нито мирише, нито се потят стъклата.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар